850 Series (1991-1996)
850 Series (1991-1996)
Το ολοκαινουριο 850GLT κανει την εμφανιση του το 1991 με την φραση "A dynamic car with four world-beating breakthroughs" και ειναι το πρωτο μεγαλο μπροστιοκινητο Volvo.
Αυτες οι 4 καινοτομιες ηταν η χρηση 5κυλινδρων συνολων, η πατενταρισμενη πισω αναρτηση Delta-link η οποια συνδιαζε τα δυναμικα χαρακτηριστικα και την ανεση των ανεξαρτητων με την ασφαλεια του ημιακαμπτου, το SIPS (Side Impact Protection System) και την αυτοματη ρυθμιση υψους των εμπρος ζωνων ασφαλειας.
Οπως γινετε αντιληπτο το συγκεκριμενο μοντελο ειναι το πιο σημαντικο μοντελο της εταιρειας στην συγχρονη ιστορια της μιας και τα περισσοτερα απο τα χαρακτηριστικα του συναντοντε και στα τελευταια μοντελα της εταιρειας.
Το εξωτερικο σχεδιο δεν ξεφυγε απο τις κλασσικες Volvo γραμμες τις εποχης, θυμιζοντας τα 740/940, μιας και ο νεοτεριστης Peter Horbury δεν ειχε προλαβει να βαλει το χερι του.
Δειγμα του πρωτοπορειακου σχεδιασμου του ηταν και ο αριθμος των βραβειων που πηρε παγκοσμιως (ακομα και απο τον Ελληνικο τυπο*).
Το 1994 παρουσιαζετε η station εκδοχη του μοντελου η οποια εισαγει στην γκαμα την πρωτη παγκοσμιως τοποθετηση πλευρικων αεροσακων σε αυτοκινητο παραγωγης.
Το μοντελο αυτο σημανε επισης και την επανοδο της Volvo στα Motorsports με την εισοδο στο BTCC και τις πολλες διακρισεις του. Η ενασχοληση αυτη μας εφερε και το πρωτο R..μια ειδικη εκδοση του 2.5 5κυλινδρου μοτερ σε 2.3 με τουρμπο και αποδοση αρχικα τα 240 αλογα
H συνολικη παραγωγη του μοντελου ανηρθε στα 716,903 αυτοκινητα.
* 4τροχοι - τευχος 295, Απριλιος 1995
Το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο.
H αυτοκίνηση στην πληρέστερη μορφή της. Αυτό το μακρύ τετράγωνο Volvo είναι συνολικά το
καλύτερο μεσαίο/ μεγάλο επιβατικό αυτοκίνητο, ιδανικό για μικρές ή μεγάλες οικογένειες.
EINAI από τις ελάχιστες φορές που είμαστε αναγκασμένοι να παραβιάσουμε τις αρχές του περιοδικού και να αναφερθούμε από την αρχή κιόλας σ' αυτό που θα μπορούσε να είναι το τελικό συμπέρασμα από τη δοκιμή αυτού του αυτοκινήτου: Τούτο το Βόλβο βρίσκεται μακράν οποιουδήποτε ανταγωνισμού..
Επισημο press release του R
Επισημο press release σεχτικα με τo BTCC
Αυτες οι 4 καινοτομιες ηταν η χρηση 5κυλινδρων συνολων, η πατενταρισμενη πισω αναρτηση Delta-link η οποια συνδιαζε τα δυναμικα χαρακτηριστικα και την ανεση των ανεξαρτητων με την ασφαλεια του ημιακαμπτου, το SIPS (Side Impact Protection System) και την αυτοματη ρυθμιση υψους των εμπρος ζωνων ασφαλειας.
Οπως γινετε αντιληπτο το συγκεκριμενο μοντελο ειναι το πιο σημαντικο μοντελο της εταιρειας στην συγχρονη ιστορια της μιας και τα περισσοτερα απο τα χαρακτηριστικα του συναντοντε και στα τελευταια μοντελα της εταιρειας.
Το εξωτερικο σχεδιο δεν ξεφυγε απο τις κλασσικες Volvo γραμμες τις εποχης, θυμιζοντας τα 740/940, μιας και ο νεοτεριστης Peter Horbury δεν ειχε προλαβει να βαλει το χερι του.
Δειγμα του πρωτοπορειακου σχεδιασμου του ηταν και ο αριθμος των βραβειων που πηρε παγκοσμιως (ακομα και απο τον Ελληνικο τυπο*).
Το 1994 παρουσιαζετε η station εκδοχη του μοντελου η οποια εισαγει στην γκαμα την πρωτη παγκοσμιως τοποθετηση πλευρικων αεροσακων σε αυτοκινητο παραγωγης.
Το μοντελο αυτο σημανε επισης και την επανοδο της Volvo στα Motorsports με την εισοδο στο BTCC και τις πολλες διακρισεις του. Η ενασχοληση αυτη μας εφερε και το πρωτο R..μια ειδικη εκδοση του 2.5 5κυλινδρου μοτερ σε 2.3 με τουρμπο και αποδοση αρχικα τα 240 αλογα
H συνολικη παραγωγη του μοντελου ανηρθε στα 716,903 αυτοκινητα.
* 4τροχοι - τευχος 295, Απριλιος 1995
Το απόλυτο οικογενειακό αυτοκίνητο.
H αυτοκίνηση στην πληρέστερη μορφή της. Αυτό το μακρύ τετράγωνο Volvo είναι συνολικά το
καλύτερο μεσαίο/ μεγάλο επιβατικό αυτοκίνητο, ιδανικό για μικρές ή μεγάλες οικογένειες.
EINAI από τις ελάχιστες φορές που είμαστε αναγκασμένοι να παραβιάσουμε τις αρχές του περιοδικού και να αναφερθούμε από την αρχή κιόλας σ' αυτό που θα μπορούσε να είναι το τελικό συμπέρασμα από τη δοκιμή αυτού του αυτοκινήτου: Τούτο το Βόλβο βρίσκεται μακράν οποιουδήποτε ανταγωνισμού..
Επισημο press release του R
Επισημο press release σεχτικα με τo BTCC
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
- SverigePower850T-5
- T3
- Δημοσιεύσεις: 556
- Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 01:41
- Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ
Re: 850 Series (1991-1996)
Αυτοκινητο Ιστορια......Γι'αυτο σκοπευω να το κρατησω για παντα,
VOLVO 850 T-5 2.3
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ
http://www.youtube.com/watch?v=cpzuhD1qdKY ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΙ
Re: 850 Series (1991-1996)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: 850 Series (1991-1996)
Ένας από τους κατόχους 850 Τ-5 μοντ' 95 ηπήρξα και εγώ.
Low profile πύραυλος εδάφους-εδάφους. Οι περισσότεροι δεν το γνώριζαν και το θεωρούσαν μαούνα!
Είμασταν μαζί για επτά έτη. Άπειρες αλλά και αξέχαστες συγκινήσεις από το αυτοκίνητο.
Το 850 άφηνε ένα χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά σε όσους δεν αρκούνταν στο σύνδρομο του "μπαμπά μην τρέχεις".
Για να νιώσει ένας οδηγός του σήμερα τι αίσθηση σου έδινε το 850 Τ-5 στην εποχή του θα πρέπει να οδηγήσει ένα AUDI RS6!
Το τεύχος 295 των 4Τροχών το έχω ακόμα όπως όλα τα τεύχη από το Μάιο του '81 μέχρι και το 2000.
Το Volvo 850T-5 όπως και το Ford Escort XR3i από τα μακρινά '80s είναι τα αυτοκίνητα που έχουν μείνει στην καρδιά μου.
Low profile πύραυλος εδάφους-εδάφους. Οι περισσότεροι δεν το γνώριζαν και το θεωρούσαν μαούνα!
Είμασταν μαζί για επτά έτη. Άπειρες αλλά και αξέχαστες συγκινήσεις από το αυτοκίνητο.
Το 850 άφηνε ένα χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά σε όσους δεν αρκούνταν στο σύνδρομο του "μπαμπά μην τρέχεις".
Για να νιώσει ένας οδηγός του σήμερα τι αίσθηση σου έδινε το 850 Τ-5 στην εποχή του θα πρέπει να οδηγήσει ένα AUDI RS6!
Το τεύχος 295 των 4Τροχών το έχω ακόμα όπως όλα τα τεύχη από το Μάιο του '81 μέχρι και το 2000.
Το Volvo 850T-5 όπως και το Ford Escort XR3i από τα μακρινά '80s είναι τα αυτοκίνητα που έχουν μείνει στην καρδιά μου.
Τελευταία επεξεργασία από Athamas σε 20 Μάιος 2015, 13:28, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: 850 Series (1991-1996)
Το θυμαμαι στο σαλονι αυτοκινητου το 1994 (ή και 1993 δεν θυμαμαι), μπορντω περλε, πανω σε μια ραμπα υπο κλιση
Ενταξει, δεν υπηρχε αυτο το αυτοκινητο για την εποχη του..Ηταν ο λογος που παντα ηθελα ενα Τ5.
Ενταξει, δεν υπηρχε αυτο το αυτοκινητο για την εποχη του..Ηταν ο λογος που παντα ηθελα ενα Τ5.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: 850 Series (1991-1996)
Να συμπληρώσω ότι η αγάπη για τα Volvo ξεκίνησε όταν ακόμη πιτσιρικάς αρχές των '70s καθόμουν ώρες πίσω από το τιμόνι
μιας τρίθυρης B18 Αmazon μοντ' 64 αν δεν κάνω λάθος, με ηλεκτομαγνητικό overdrive.
Το αμάξι ήταν-είναι του αδελφού του πατέρα μου, κυκλοφορεί ακόμα στη Λάρισα και το θυμάμαι πάντα στο ίδιο χρώμα μπορντώ με μαύρο ουρανό.
μιας τρίθυρης B18 Αmazon μοντ' 64 αν δεν κάνω λάθος, με ηλεκτομαγνητικό overdrive.
Το αμάξι ήταν-είναι του αδελφού του πατέρα μου, κυκλοφορεί ακόμα στη Λάρισα και το θυμάμαι πάντα στο ίδιο χρώμα μπορντώ με μαύρο ουρανό.
V50 D2 SPORT
Re: 850 Series (1991-1996)
Athamas έγραψε:Να συμπληρώσω ότι η αγάπη για τα Volvo ξεκίνησε όταν ακόμη πιτσιρικάς αρχές των '70s καθόμουν ώρες πίσω από το τιμόνι
μιας τρίθυρης B18 Αmazon μοντ' 64 αν δεν κάνω λάθος, με ηλεκτομαγνητικό overdrive.
Το αμάξι ήταν-είναι του αδελφού του πατέρα μου, κυκλοφορεί ακόμα στη Λάρισα και το θυμάμαι πάντα στο ίδιο χρώμα μπορντώ με μαύρο ουρανό.
Τι μας κάνεις τώρα...
εχεις καμία φώτο να δούμε?
Re: 850 Series (1991-1996)
Η αρχή της αγάπης μου με την Volvo !!! Η πιο ωραία εκδοχή για εμένα ήταν η station και ακόμη και τώρα, όταν πετυχαίνω κάποιο, σταματάω και το χαζεύω!!!
┗┻(・(ェ)・^)┻┛ XC60 D4 Geartronic - Twilight Bronze, Sport Leather Hazel Brown/Offblack, Inscription Charcoal headlining, Inscription Leather Instrument Panel, Four-C Chassis...and more!
http://minvolvo.blogspot.com/
http://minvolvo.blogspot.com/
Re: 850 Series (1991-1996)
Θυμαμαι και την τιμη καταλογου....13321 εκατομ. δρχ!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: 850 Series (1991-1996)
Το 850 που είχα στην κατοχή μου.
Κινητήρας διαμάντι, υπέροχος ήχος και διακριτική σχάστρα. Κάθε φορά που ήμασταν σε στροφιλίκια έλεγαν οι κόρες μου, μπαμπά κάντο να κάνει τσουφ-τσουφ!
Πολυτελές εσωτερικό. Μόνη παραφωνία η μοκέτα που έφτανε μέχρι το κάτω μέρος των θυρών.
Άπλετοι οι χώροι και για τους πίσω τόσο σε γόνατα όσο και στο πλάτος. Τα πιο αναπαυτικά πίσω καθίσματα που φτιάχτηκαν ποτέ!
Από τα υτοκίνητα που που είχα (δύο Volvo, δύο BMW, δύο Ford, δύο Toyota και ένα Honda) θα ήθελα να κρατήσω το 850 και το Escort.
Nα γεράσω μαζί τους κάνοντας κάποιες ονειρικές βόλτες σε ονειρεμένες διαδρομές (όσες ακόμα θα έχουν μείνει).
Αλλά όπως είπα...θα ήθελα!
Κινητήρας διαμάντι, υπέροχος ήχος και διακριτική σχάστρα. Κάθε φορά που ήμασταν σε στροφιλίκια έλεγαν οι κόρες μου, μπαμπά κάντο να κάνει τσουφ-τσουφ!
Πολυτελές εσωτερικό. Μόνη παραφωνία η μοκέτα που έφτανε μέχρι το κάτω μέρος των θυρών.
Άπλετοι οι χώροι και για τους πίσω τόσο σε γόνατα όσο και στο πλάτος. Τα πιο αναπαυτικά πίσω καθίσματα που φτιάχτηκαν ποτέ!
Από τα υτοκίνητα που που είχα (δύο Volvo, δύο BMW, δύο Ford, δύο Toyota και ένα Honda) θα ήθελα να κρατήσω το 850 και το Escort.
Nα γεράσω μαζί τους κάνοντας κάποιες ονειρικές βόλτες σε ονειρεμένες διαδρομές (όσες ακόμα θα έχουν μείνει).
Αλλά όπως είπα...θα ήθελα!
Τελευταία επεξεργασία από Athamas σε 15 Ιουν 2015, 16:34, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
V50 D2 SPORT
Re: 850 Series (1991-1996)
Αμαξάρα! Αυτοκινητάρα! Γνήσιο, 100 % σουηδικό Volvo! Μακάρι και τα επόμενα, μελλοντικά Volvo να είναι έτσι!
Υ.Γ. Αγαπητοί Σουηδοί, φέρτε πίσω τον πέμπτο κύλινδρο! (οι υπόλοιποι χρήστες του Volvo club μπορείτε να με ξανακρίνετε για την άποψή μου, και οι mods μπορείτε να σβήσετε το σχόλιό μου).
Υ.Γ.2 @ athamas: Συγγνώμη κιόλας! Από Τ5 σε D2;
Υ.Γ. Αγαπητοί Σουηδοί, φέρτε πίσω τον πέμπτο κύλινδρο! (οι υπόλοιποι χρήστες του Volvo club μπορείτε να με ξανακρίνετε για την άποψή μου, και οι mods μπορείτε να σβήσετε το σχόλιό μου).
Υ.Γ.2 @ athamas: Συγγνώμη κιόλας! Από Τ5 σε D2;
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: 850 Series (1991-1996)
panos89 έγραψε:Υ.Γ. Αγαπητοί Σουηδοί, φέρτε πίσω τον πέμπτο κύλινδρο!
Γραψε και εμενα στο 5cylinder club!!!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: 850 Series (1991-1996)
panos89 έγραψε:...Υ.Γ.2 @ athamas: Συγγνώμη κιόλας! Από Τ5 σε D2;
Φίλε μου μην ζητάς συγνώμη. Ναι είναι πραγματικότητα από T5 σε D2.
Όταν ακούω το τρακτέρ μου σηκώνεται η τρίχα και αναπολώ τον ήχο του πεντακύλινδρου.
Τα σημεία των καιρών μας οδήγησαν σε νέα ήθη και έθιμα.
V50 D2 SPORT
Re: 850 Series (1991-1996)
Δυστυχώς οι καιροί έχουν αλλάξει, αλλά όπως και να έχει, υπάρχει τουλάχιστον η επιλογή τις μινιατούρας.....
Πάντως, έτσι ακριβώς θα το ήθελα....
Πάντως, έτσι ακριβώς θα το ήθελα....
┗┻(・(ェ)・^)┻┛ XC60 D4 Geartronic - Twilight Bronze, Sport Leather Hazel Brown/Offblack, Inscription Charcoal headlining, Inscription Leather Instrument Panel, Four-C Chassis...and more!
http://minvolvo.blogspot.com/
http://minvolvo.blogspot.com/
Re: 850 Series (1991-1996)
panos89 έγραψε:Υ.Γ. Αγαπητοί Σουηδοί, φέρτε πίσω τον πέμπτο κύλινδρο!
θα σου στείλουν έναν με courier
Re: 850 Series (1991-1996)
mco έγραψε: θα σου στείλουν έναν με courier
Καλά, καλά μικρέ. Ό,τι πεις! Συνέχισε έτσι, και θα τα πάμε καλά
V40 M.Y. 2014 T3 kinetic caspian blue
Re: 850 Series (1991-1996)
Σε αυτό το link http://850-t-5r.jp/chap01.html έχουν την εξέλιξη των εργασιών σε ένα 850 T5-R στην Ιαπωνία (τα chapter 2-4 δεν τα έχουν ανεβάσει ακόμα). ΟΚ, μπορεί να είναι στα Ιαπωνικά, αλλά αξίζει μόνο και μόνο για τις φωτογραφίες
┗┻(・(ェ)・^)┻┛ XC60 D4 Geartronic - Twilight Bronze, Sport Leather Hazel Brown/Offblack, Inscription Charcoal headlining, Inscription Leather Instrument Panel, Four-C Chassis...and more!
http://minvolvo.blogspot.com/
http://minvolvo.blogspot.com/
Επιστροφή σε “Προηγουμενα μοντελα Volvo”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες