
S60 (2000-2010)
Re: S60 (2000-2010)
Αχ, Έρωτας ,
Τι να πει κανείς , Άλλαξε την Ρότα της εταιρείας .
Μετά από 3 χρόνια συμβίωσης τα σχόλια μου έχουν ως εξής.
Υπέροχο cruise , με ένα από τα καλύτερα σαλόνια που φτιάχτηκαν ποτέ.
Ήσυχος κινητήρας με δύναμη και ροπή που σε φτάνει εύκολα σε απαγορευτικά νούμερα.
Καλό ηχοσύστημα .Με είσοδο AUX ( μπροστά για την εποχή του )
Κρατήματα πάνω από τον μέσο όρο και σίγουρα πολύ πάνω από τα όρια του μέσου οδηγού.
Ιδιαίτερα σταθερό και ευθύβολο στα πολλά είτε είναι ευθεία είτε καμπή.
Κατανάλωση που κυμαίνεται ανάλογα με τα κέφια του οδηγού .
Αν κάνεις ταξίδι με 120-140 είναι στα 8,5 λίτρα
Αν πας στα 160-180 είναι στα 10,,5-11 λίτρα.
Αν περνάς όποιον βρεις μπροστά σου κατεβάζοντας ταχύτητα γιατί σε έκλεισε ο προηγούμενος και επιμένεις να μένεις ψηλά ώστε να δεις τι παθαίνει ο δείκτης του κοντέρ αφού περάσει την τελική που αναγράφει το κοντέρ . 14-15 λίτρα.
Εύκολα αναβαθμίσιμος κινητήρας χωρίς κόπο με μικρό κόστος και με μεγάλη αξιοπιστία . Τα +40 άλογα όταν τα ζητήσεις σε κάνουν να χαμογελάς ακόμα και μετά από χρόνια συμβίωσης.
Καλή Κύλιση .
Καλό τιμόνι .
Εύκολο στο χειρισμό και βολικό cruise control .
Καλός και σχεδόν πλήρης εξοπλισμός .
Πραγματικά φιλέτα αλουμινίου . ( όχι ψευτιές )
4 ποτηροθήκες .
Μέτρια ορατότητα .
Μεγάλος κύκλος στροφής .
Όχι αυτόματα παράθυρα πίσω.
Φυσιολογικές τιμές service +10% περίπου από το S40 .
Σχεδόν ανύπαρκτα προβλήματα .
(το μόνο που μου έτυχε ήταν το εμπρός δεξί αμορτισέρ το οποίο σφύριζε
. Όχι στις κοπέλες αλλά στις λακκούβες ). Παρότι στις μετρήσεις ήταν ΟΚ αλλάχτηκαν και τα 2 προληπτικά στην εγγύηση . Κέρδισα και 1 χρόνο δηλαδή από εκεί . ( η χαρά του τσίπη
) .
Τι άλλο να ζητήσει κανείς .
Το μόνο που με στεναχωρεί αλλά και με ευχαριστεί ταυτόχρονα είναι που σε λίγο θα το αποχωριστώ για το καινούργιο .
Ελπίζω να είναι αντάξιο του ονόματος που έχει δημιουργηθεί και άξιος συνεχιστής της διαφορετικότητας που πρεσβεύει η Volvo.
Αυτής της ήρεμης ποιοτικής δύναμης για όσους θέλουν να ξεχωρίσουν.
Τι να πει κανείς , Άλλαξε την Ρότα της εταιρείας .
Μετά από 3 χρόνια συμβίωσης τα σχόλια μου έχουν ως εξής.
Υπέροχο cruise , με ένα από τα καλύτερα σαλόνια που φτιάχτηκαν ποτέ.
Ήσυχος κινητήρας με δύναμη και ροπή που σε φτάνει εύκολα σε απαγορευτικά νούμερα.
Καλό ηχοσύστημα .Με είσοδο AUX ( μπροστά για την εποχή του )
Κρατήματα πάνω από τον μέσο όρο και σίγουρα πολύ πάνω από τα όρια του μέσου οδηγού.
Ιδιαίτερα σταθερό και ευθύβολο στα πολλά είτε είναι ευθεία είτε καμπή.
Κατανάλωση που κυμαίνεται ανάλογα με τα κέφια του οδηγού .
Αν κάνεις ταξίδι με 120-140 είναι στα 8,5 λίτρα
Αν πας στα 160-180 είναι στα 10,,5-11 λίτρα.
Αν περνάς όποιον βρεις μπροστά σου κατεβάζοντας ταχύτητα γιατί σε έκλεισε ο προηγούμενος και επιμένεις να μένεις ψηλά ώστε να δεις τι παθαίνει ο δείκτης του κοντέρ αφού περάσει την τελική που αναγράφει το κοντέρ . 14-15 λίτρα.
Εύκολα αναβαθμίσιμος κινητήρας χωρίς κόπο με μικρό κόστος και με μεγάλη αξιοπιστία . Τα +40 άλογα όταν τα ζητήσεις σε κάνουν να χαμογελάς ακόμα και μετά από χρόνια συμβίωσης.
Καλή Κύλιση .
Καλό τιμόνι .
Εύκολο στο χειρισμό και βολικό cruise control .
Καλός και σχεδόν πλήρης εξοπλισμός .
Πραγματικά φιλέτα αλουμινίου . ( όχι ψευτιές )
4 ποτηροθήκες .
Μέτρια ορατότητα .
Μεγάλος κύκλος στροφής .
Όχι αυτόματα παράθυρα πίσω.
Φυσιολογικές τιμές service +10% περίπου από το S40 .
Σχεδόν ανύπαρκτα προβλήματα .
(το μόνο που μου έτυχε ήταν το εμπρός δεξί αμορτισέρ το οποίο σφύριζε


Τι άλλο να ζητήσει κανείς .
Το μόνο που με στεναχωρεί αλλά και με ευχαριστεί ταυτόχρονα είναι που σε λίγο θα το αποχωριστώ για το καινούργιο .
Ελπίζω να είναι αντάξιο του ονόματος που έχει δημιουργηθεί και άξιος συνεχιστής της διαφορετικότητας που πρεσβεύει η Volvo.
Αυτής της ήρεμης ποιοτικής δύναμης για όσους θέλουν να ξεχωρίσουν.
Re: S60 (2000-2010)
Το θυμαμαι να φιγουραρει στα μελλοντικα μοντελα, στις παρουσιασεις, στις πρωτες γνωριμιες καποιων περιοδικων σχεδον 10 χρονια πριν. Το χαρακτηριζαν sport sedan με κουπε σχεδιο και δεν ειχαν αδικο, απο τις φωτογραφιες εδειχνε υπεροχο με τους τονισμενους του ωμους να ξεχωριζουν. Αλλα και τα τεχνικα του χαρακτηριστικα δεν αφηναν κανεναν ασυγκινητο. 180 αλογα απο 2000κ.ε. με τη χρηση light turbo και για τους πιο μυημενους 250 ιπποι απο 2300κ.εκ παντα ομως με την ηχητικη πανδαισια 5 κυλινδρων. Πληρης εξοπλισμος ασφαλειας και συστημα AWD για τις δυσκολες μερες.. Κορυφαια σχεδιαση στο εσωτερικο με πολλες επιλογες σε δερματα και επενδυσεις ταμπλο αλλα και μια σειρα κορυφαιων ηχοσυστηματων που συντελουσαν για τελεια ακουστικη εμπειρια. Και μια μερα του Φλεβαρη του 2001 καθως γυρνουσα απο το σχολειο
το ματι μου επεσε στο car που δοκιμαζε το 2.3 Τ5 επι ελληνικου εδαφους. Ηταν χρωματος blue black με πολυακτινες 17αρες ζαντες και μπεζ δερματινο σαλονι με ξυλινη επενδυση! Η επιτομη του σκανδιναβικου design. Το αρθρο ηταν γεματο λεξεις του στυλ "μαχητικο αεροσκαφος, πυραυλος" και αλλες που στο μυαλο ενος εφηβου ακουγονταν τοσο μαγικες. Αυτο ηταν το ερωτευτηκα και εβαλα σκοπο καποια μερα να το αποκτησω. Τα χρονια περναγαν, πανελληνιες, εξεταστικες, στρατος, δουλεια αλλα το S60 ηταν εκει, ανανεωμενο και κλασσικα πλεον ομορφο. Τελη του 2007 το εκλεισα χωρις να το οδηγησω, χωρις να κοιταξω τον ανταγωνισμο, χωρις να το περιεργαστω 5,6,7,8 φορες. Και μολις το εκλεισα ειδα και απο κοντα το εκθεσιακο μοντελο. Τι κι αν δε πουλησε στην ελλαδα, τι κι αν δε το εκθειασε ο ελληνικος ειδικος τυπος, εγω αφησα τη μαζα και διαφοροποιηθηκα επιλεγοντας το. Και δεν το μετανοιωσα ουτε για μια φορα.
Οσο για τις εντυπωσεις μου απο το S60 δε μενει κατι αλλο να πω, με καλυψε απολυτα ο φιλος sprsk. Ησυχο, ποιοτικο, γρηγορο, ομορφο, φιλοξενο, ετοιμο να σταθει διπλα σε οποιο μοντελο του ανταγωνισμου του κουνηθει. Ευχομαι και το καινουργιο να ειναι ανταξιο του παλιου.

Οσο για τις εντυπωσεις μου απο το S60 δε μενει κατι αλλο να πω, με καλυψε απολυτα ο φιλος sprsk. Ησυχο, ποιοτικο, γρηγορο, ομορφο, φιλοξενο, ετοιμο να σταθει διπλα σε οποιο μοντελο του ανταγωνισμου του κουνηθει. Ευχομαι και το καινουργιο να ειναι ανταξιο του παλιου.
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια
Κωστας, Λαμια
Re: S60 (2000-2010)
Γειά σας παιδιά.Βρήκα στο car.gr ένα s60 σε άριστη κατάσταση μοντέλο 2008 με τον κινητήρα των 180ίππων και σκέφτομαι να το αγοράσω.Θα ήθελα την γνώμη σας για το συγκεκριμένο μοντέλο και για τον κινητήρα του.Είναι της ford; ;έβγαλε προβλήματα;(γιατι έχω κακή εμπειρία απο turbo ), τι εκπομπές ρύπων έχει; Και γενικά αν γνωρίζεται να μου υποδείξεται κάποια σελλίδα με συγκριτίκο ή παρουσίαση του αυτοκινήτου θα σας ήμον υπόχρεος.Γενικά μου προτείνεται να το αγοράσω ή να κοιτάξω για κάτι άλλο νεότερης τεχνολογίας μιας και απ'ότι διάβασα το μοντέλο αυτό ξεκίνησε το 2000.
Ευχαριστω.
Ευχαριστω.
Re: S60 (2000-2010)
Αν μας δώσεις και το link για να δούμε ποιο αυτοκίνητο ακριβώς είναι, τα παιδιά σίγουρα θα σε βοηθήσουν.
Να γνωρίζεις ότι τα τελευταία μοντέλα του S60 ήταν πραγματικές ευκαιρίες καθώς η τιμή πώλησής τους ήταν εξαιρετικά χαμηλή (αρκετά κάτω από 25Κ), οπότε κι εσύ να πληρώσεις ανάλογα.
Να γνωρίζεις ότι τα τελευταία μοντέλα του S60 ήταν πραγματικές ευκαιρίες καθώς η τιμή πώλησής τους ήταν εξαιρετικά χαμηλή (αρκετά κάτω από 25Κ), οπότε κι εσύ να πληρώσεις ανάλογα.
Black Volvo S40 1.8 MY-2010
Re: S60 (2000-2010)
Ο κινητήρας είναι της VOLVO και όχι της Ford. Σε αντίθεση με τα πιο μικρά μοντέλα, στο προηγούμενο S60 δε μπήκε μοτέρ Ford επάνω! Σίγουρα είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο το παλιό S60. Στην ενότητα "Τα αυτοκίνητά μας" κάποιοι φίλοι έχουν ανεβάσει φωτογραφίες από τα δικά τους S60. Πολύ καλή επιλογή κάνεις αλλά χρειάζεται ένας λεπτομερής έλεγχος του αυτοκινήτου, πριν προβείς σε αγορά! Με το καλό...



V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S60 (2000-2010)
Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι οσο Volvo δεν γινετε...ειναι το τελευταιο μοντελο που σχεδιαστηκε πριν την πωληση του car division στην Ford απο την Volvo AB.
Το μοτερ λοιπον ειναι κι αυτο της γενιας RN, κι εξολοκληρου Volvo...Το μοντελο παρουσιαστηκε το 2000, ομως απο ΜΥ06 εχει εκτεταμενες αλλαγες που δεν περιοριζοντε μονο στο αισθητικο κομματι (καπου ειχα αναρτησει συνολικα τις αλλαγες) πραγμα που αντικατοπτριζεται μεχρι και στην στρεπτικη ακαμψια του πλαισιου...
Volvo S60 (mkI 2000-2005 w/folding seats) - 20,000 Nm/deg
Volvo S60 (mkI 2006-2009 w/folding seats) - 25,000 Nm/deg
...το αναφερω γιατι δεν θα βρεις σε κανενα περιοδικο τετοιου ειδους λεπτομερειες, ουτε καν μια απλη αναφορα σχετικα με τις αναβαθμισεις, παρα μονο οτι προκειται για ενα παλαιο μοντελο
Συγκριτικα μερικα ακομα νουμερα...
Alfa 159 (w/folding seats) - 31.400Nm/degree
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) - 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) - 13,000 Nm/deg
BMW E46 Wagon (w/folding seats) - 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) - 12,500 Nm/deg
Volvo S80 (mkI w/folding seats) - 18,600 Nm/deg
Volvo S80 (mkII w/folding seats) - 26,000 Nm/deg
Saab 9-3 Sportcombi (w/folding seats) - 21,000 Nm/degree
BMW E90 (w/o folding seats) - 22,500 Nm/deg
Volvo S60 (mkII w/folding seats) - 38,000 Nm/deg*
Audi TT Coupe - 19,000 Nm/deg
BMW Z4 Roadster - 14,500 Nm/deg
BMW E36 Z3 - 5,600 Nm/deg
Mazda Rx-8 - 30,000 Nm/deg
Lamborghini Murcielago - 20,000 Nm/deg
..και
Bugatti Veyron - 60,000 Nm/deg
Το μοτερ λοιπον ειναι κι αυτο της γενιας RN, κι εξολοκληρου Volvo...Το μοντελο παρουσιαστηκε το 2000, ομως απο ΜΥ06 εχει εκτεταμενες αλλαγες που δεν περιοριζοντε μονο στο αισθητικο κομματι (καπου ειχα αναρτησει συνολικα τις αλλαγες) πραγμα που αντικατοπτριζεται μεχρι και στην στρεπτικη ακαμψια του πλαισιου...
Volvo S60 (mkI 2000-2005 w/folding seats) - 20,000 Nm/deg
Volvo S60 (mkI 2006-2009 w/folding seats) - 25,000 Nm/deg
...το αναφερω γιατι δεν θα βρεις σε κανενα περιοδικο τετοιου ειδους λεπτομερειες, ουτε καν μια απλη αναφορα σχετικα με τις αναβαθμισεις, παρα μονο οτι προκειται για ενα παλαιο μοντελο

Συγκριτικα μερικα ακομα νουμερα...
Alfa 159 (w/folding seats) - 31.400Nm/degree
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) - 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) - 13,000 Nm/deg

BMW E46 Wagon (w/folding seats) - 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) - 12,500 Nm/deg
Volvo S80 (mkI w/folding seats) - 18,600 Nm/deg
Volvo S80 (mkII w/folding seats) - 26,000 Nm/deg
Saab 9-3 Sportcombi (w/folding seats) - 21,000 Nm/degree
BMW E90 (w/o folding seats) - 22,500 Nm/deg

Volvo S60 (mkII w/folding seats) - 38,000 Nm/deg*
Audi TT Coupe - 19,000 Nm/deg
BMW Z4 Roadster - 14,500 Nm/deg
BMW E36 Z3 - 5,600 Nm/deg
Mazda Rx-8 - 30,000 Nm/deg
Lamborghini Murcielago - 20,000 Nm/deg
..και
Bugatti Veyron - 60,000 Nm/deg

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S60 (2000-2010)
παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας.Πράγματι αυτά δεν τα γράφουν πουθενά.Το αυτοκίνητο που είδα είναι το παρακάτω:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/782763/
Γεια πείτε μου την γνώμη σας; Γνωρίζει κανείς να μου πει τις εκπομπές καυσαερίων για να υπολογίσω τα τέλη κυκλοφορίας;
Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος;
Γεια πείτε μου την γνώμη σας; Γνωρίζει κανείς να μου πει τις εκπομπές καυσαερίων για να υπολογίσω τα τέλη κυκλοφορίας;
Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος;
Re: S60 (2000-2010)
argiris έγραψε:παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας.Πράγματι αυτά δεν τα γράφουν πουθενά.Το αυτοκίνητο που είδα είναι το παρακάτω:http://www.car.gr/classifieds/cars/view/782763/
Γεια πείτε μου την γνώμη σας; Γνωρίζει κανείς να μου πει τις εκπομπές καυσαερίων για να υπολογίσω τα τέλη κυκλοφορίας;
Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος;
212g/km αλλα δεν νομιζω να σε πιανει..Με το CO2 θα υπολογιζοντε μονο οσο παρουν νεα αδεια απο 1/11/2010, οποτε εσυ εισαι μαλλον με το παλιο συστημα, 1984cc

Ο κινητηρας γενικα δεν βγαζει προβληματα...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S60 (2000-2010)
σίγουρα δεν σε πιάνει. ισχύει αυτό που λέει ο Δίας. 600 € σήμα. ωραίο το αμάξι από εμφάνιση. και όμορφο εσωτερικό και λίγα χλμ
Volvo S80 2.5t geartronic MY 2008
Re: S60 (2000-2010)
Πήγα χθες και το είδα.Ο πωλητής μου είπε ότι είχε ένα μικρό χτύπημα και αλλάχτηκε το μπροστά φανάρι.Το μόνο που με προβληματίζει είναι το πόσο "μικρό" ήταν το χτύπημα.
Re: S60 (2000-2010)
Αυτό, ένας γνωστός σου φανοποιός, θα το εκτιμήσει με το που θα το δει.
Αν σου φάνηκε ΟΚ το αμάξι κι ο φαναρτζής πει ότι είναι όλα καλά, πήγαινέ το για έλεγχο και σε ένα γνωστό σου μηχανικό.
Αν σου φάνηκε ΟΚ το αμάξι κι ο φαναρτζής πει ότι είναι όλα καλά, πήγαινέ το για έλεγχο και σε ένα γνωστό σου μηχανικό.
Black Volvo S40 1.8 MY-2010
Re: S60 (2000-2010)
Όπως είπα και στο πρώτο μήνυμα μου ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός S60 kinetic του 2005

Τα χλμ είναι αυτά που βλέπετε ούτε 47000!
Η εικόνα του αυτοκινήτου συμβαδίζει με τα χλμ και όχι με τα χρόνια του ,δεν μπορώ να ανεβάσω άλλες φωτογραφίες σεβόμενος την επιθυμία του ιδιοκτήτη που ούτε στο car δεν το εχει βάλει.
Το ερώτημα μου είναι μπορούνε να δούνε τα πραγματικά χλμ και να μου δώσουν γραπτή βεβαίωση στο πλαίσιο ελέγχου μεταχειρισμένου από επίσημο συνεργείο της Volvo φυσικά με ότι άλλες παρατηρήσεις τυχόν έχουν ,υπενθυμίζω ότι είμαι Θεσσαλονίκη.

Τα χλμ είναι αυτά που βλέπετε ούτε 47000!
Η εικόνα του αυτοκινήτου συμβαδίζει με τα χλμ και όχι με τα χρόνια του ,δεν μπορώ να ανεβάσω άλλες φωτογραφίες σεβόμενος την επιθυμία του ιδιοκτήτη που ούτε στο car δεν το εχει βάλει.
Το ερώτημα μου είναι μπορούνε να δούνε τα πραγματικά χλμ και να μου δώσουν γραπτή βεβαίωση στο πλαίσιο ελέγχου μεταχειρισμένου από επίσημο συνεργείο της Volvo φυσικά με ότι άλλες παρατηρήσεις τυχόν έχουν ,υπενθυμίζω ότι είμαι Θεσσαλονίκη.
Τελευταία επεξεργασία από MONMAN σε 01 Δεκ 2017, 15:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: S60 (2000-2010)
Με ένα update στη DIM μέσω VIDA στην αντιπροσωπεία, θα φανούν τα αληθινά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Μόνο αντιπροσωπεία και update στη DIM.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S60 (2000-2010)
Ευχαριστώ θα επικοινωνήσω με ένα επίσημο service.
Re: S60 (2000-2010)
Ένα υποψήφιο ακόμα
https://www.car.gr/11759768-volvo-s60-2-0-turbo-180hp
Στα € 3.700 έχει δελεαστική τιμή ...
αν ήταν κοντά μου θα είχα πάει ήδη να το δω!
https://www.car.gr/11759768-volvo-s60-2-0-turbo-180hp
Στα € 3.700 έχει δελεαστική τιμή ...
αν ήταν κοντά μου θα είχα πάει ήδη να το δω!
Re: S60 (2000-2010)
MONMAN έγραψε:Ευχαριστώ θα επικοινωνήσω με ένα επίσημο service.
Δυστυχώς οι δυο επίσημοι αντιπρόσωποι στην Θεσσαλονίκη έχουν αντιδιαμετρικές απόψεις
Ο πρώτος ισχυρίζεται ότι δε φαίνεται αν έχουν γυρίσει τα χλμ στον έλεγχο " αυτά μόνο στις mercedes φαίνονται" μου είπε στο τηλ.
Ο δεύτερος μου είπε να προειδοποιήσω τον πωλητή ότι αν έχει πειράξει τα χλμ στον έλεγχο θα γυρίσουν στα πραγματικά!
Άντε να βγάλεις άκρη!
Re: S60 (2000-2010)
MONMAN έγραψε:...
Τελικά έγινε ο έλεγχος και όλα καλά και προ πάντως... αληθινά , οπότε πάμε την πρώτη εργάσιμη του νέου έτους για μεταβίβαση .
Συμφωνήσαμε επίσης και έγινε και το μεγάλο service ( με ιμάντες κλπ) από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη με εξοδά του , έτσι σύντομα θα έχω το volvo μου και εγώ , ένα παλιό μοντέλο αλλά καινούργιο αυτοκίνητο στην ουσία .
Περιμένω με αγωνία να δω αν θα δικαιώσει τις προσδοκίες μου , πάντως θα είναι σίγουρα τα πιο λίγα χρήματα που θα έχω δώσει για αγορά αυτοκινήτου εδώ και πολλά χρόνια!
Μένουν χρήματα λοιπόν για διάφορα παιχνίδια (ηχοσύστημα με USB -Bluetooth, αισθητήρες παρκαρίσματος (που δεν έχει


Re: S60 (2000-2010)
Ένα άλλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου που ανακάλυψα σε πρόσφατη εξόρμηση στο Πήλιο , εκτός του ότι πάει σφαίρα και δε κολώνει ούτε στο στροφιλίκι , εχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και πηγαίνει άνετα στους χωματόδρομος , περνάει ακόμα και νεροφαγώματα που πραγματικά δε το περίμενα ,δε πήρα μεζούρα να το μετρήσω αλλά η φωτογραφεία λέει κατι για το ύψος του σασί από το έδαφος.

είμαι σίγουρος οτι υπάρχουν SUV που μοοσχοπολιούνται με μικρότερο ύψος!

είμαι σίγουρος οτι υπάρχουν SUV που μοοσχοπολιούνται με μικρότερο ύψος!
Επιστροφή σε “Προηγουμενα μοντελα Volvo”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες