S40/V50 2004-2012
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: 27 Ιουν 2010, 14:23
Re: S40/V50 2004-
Bye - Bye S40/V50 από την Ελληνική αγορά. Όποιος προλάβει κανένα από τα ήδη εκτελωνισμένα..
Re: S40/V50 2004-
Περίεργο... To Diesel πουλάει ακόμη καλά... Κάνουν χώρο για το V40, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσαν να σπρώξουν κι άλλα κομμάτια...
Πάντως, με αυτό το μοντέλο η εταιρία έγινε γνωστή παντού, πούλησε πολύ για τα μέτρα της και δημιούργησε πολλούς πιστούς φίλους, μυώντας τους αγοραστές στη φιλοσοφία του volvo for life...
Σε πρώτη ματιά, στο site της volvocars.gr δε φαίνεται να υπάρχει κάτι για το S40, ψάχνοντας όμως, με δύο κλικ:
http://www.volvocars.com/gr/all-cars/vo ... fault.aspx
Πάντως, με αυτό το μοντέλο η εταιρία έγινε γνωστή παντού, πούλησε πολύ για τα μέτρα της και δημιούργησε πολλούς πιστούς φίλους, μυώντας τους αγοραστές στη φιλοσοφία του volvo for life...
Σε πρώτη ματιά, στο site της volvocars.gr δε φαίνεται να υπάρχει κάτι για το S40, ψάχνοντας όμως, με δύο κλικ:
http://www.volvocars.com/gr/all-cars/vo ... fault.aspx
Black Volvo S40 1.8 MY-2010
Re: S40/V50 2004-
ακόμα κι αν το S40/V50 πουλάει καλά στην Ελλάδα .... δεν νομίζω ότι η Volvo θα μπορούσε να κρατήσει αυτά τα μοντέλα για τις (αναπτυσσόμενες ή υπανάπτυκτες
) περιοχές περισσότερο, κάνει χώρο για τους V40/S60/V60.
στο volvocars.gr δεν βλέπω και V70 ......
εμάς δεν θα μας χάλαγε να υπήρχε ακόμα S40/V50 σε πολύ καλές ή ακόμα καλύτερες τιμές .... αλλά δεν είναι αυτή η στρατηγική της Volvo
για να δούμε τι θα κάνει με το C30/C70 .....

στο volvocars.gr δεν βλέπω και V70 ......
εμάς δεν θα μας χάλαγε να υπήρχε ακόμα S40/V50 σε πολύ καλές ή ακόμα καλύτερες τιμές .... αλλά δεν είναι αυτή η στρατηγική της Volvo
για να δούμε τι θα κάνει με το C30/C70 .....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 28 Σεπ 2012, 16:38
Αγορά Volvo S 40 R design 2000cc
Καλησπέρα σας!Νέος στο forum και δεν ξέρω αν έκανα λάθος που άνοιξα νέο topic. Αύριο κατά 99% θα είμαι κάτοχος του παραπάνω μοντέλου 2011.!Μετά απο μία βδομάδα ψάξιμο έρευνας δεν διαπίστωσα κάτι αρνητικό. Κάποιο παραπάνω σχόλιο θα με βοηθούσε πολύ..!
Re: S40/V50 2004-
Βασίλη καλώς ήρθες στο κλάμπ. Μετέφερα το θέμα που άνοιξες εδώ γιατί αν ψάξεις τις προηγούμενες σελίδες θα βρεις σχόλια για το S40 και εντυπώσεις από τους κατόχους του. Τώρα σχετικά με το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει να περιμένεις να ακούσεις κάτι αρνητικό είσαι στο λάθος μέρος
Για να σοβαρευτούμε στην ουσία ο κινητήρας 2,0 με τον 1,8 είναι το ίδιο μοτέρ με την διαφορά στον κυβισμό με αποτέλεσμα την διαφορά στην απόδοση 145 άλογα έναντι 125. Τα μειονεκτήματα έχουν να κάνουν με αυτό ακριβώς το γεγονός δηλαδή ότι τα 2,0 λίτρα στην Ελλάδα "τιμωρούνται" από το κράτος με υψηλά τέλη, τεκμήρια και "έκτακτες" εισφορές. Φαντάζομαι όμως ότι κάτι τέτοιο θα το έχεις ήδη υπολογίσει... το άλλο θέμα είναι η υψηλή για τα σημερινά δεδομένα κατανάλωση ειδικά σε αστικά χλμ.
Αν προσπεράσεις τα παραπάνω συν το γεγονός ότι το αυτοκίνητο πρακτικά έχει κλείσει την εμπορική του ζωή και μόνο ως μτχ ή στοκ μπορείς να το βρεις τότε σίγουρα παίρνεις ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που σε πολλούς τομείς θα το ζήλευαν αρκετά νεότερα μοντέλα άλλων εταιρειών. Επίσης το δυνατό μοτέρ εξασφαλίζει καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο και άνετα ταξίδια. Σημεία που θα σε εντυπωσιάσουν και ακόμα και εμείς που τα έχουμε τόσα χρόνια κάθε φορά ενθουσιαζόμαστε είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και το απίστευτης ποιότητας και άνεσης εσωτερικό του
Να σε ρωτήσω πρόκειται για μεταχειρισμένο ή στοκ; και σε τι τιμή αν επιτρέπεται;

Για να σοβαρευτούμε στην ουσία ο κινητήρας 2,0 με τον 1,8 είναι το ίδιο μοτέρ με την διαφορά στον κυβισμό με αποτέλεσμα την διαφορά στην απόδοση 145 άλογα έναντι 125. Τα μειονεκτήματα έχουν να κάνουν με αυτό ακριβώς το γεγονός δηλαδή ότι τα 2,0 λίτρα στην Ελλάδα "τιμωρούνται" από το κράτος με υψηλά τέλη, τεκμήρια και "έκτακτες" εισφορές. Φαντάζομαι όμως ότι κάτι τέτοιο θα το έχεις ήδη υπολογίσει... το άλλο θέμα είναι η υψηλή για τα σημερινά δεδομένα κατανάλωση ειδικά σε αστικά χλμ.
Αν προσπεράσεις τα παραπάνω συν το γεγονός ότι το αυτοκίνητο πρακτικά έχει κλείσει την εμπορική του ζωή και μόνο ως μτχ ή στοκ μπορείς να το βρεις τότε σίγουρα παίρνεις ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που σε πολλούς τομείς θα το ζήλευαν αρκετά νεότερα μοντέλα άλλων εταιρειών. Επίσης το δυνατό μοτέρ εξασφαλίζει καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο και άνετα ταξίδια. Σημεία που θα σε εντυπωσιάσουν και ακόμα και εμείς που τα έχουμε τόσα χρόνια κάθε φορά ενθουσιαζόμαστε είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και το απίστευτης ποιότητας και άνεσης εσωτερικό του

Να σε ρωτήσω πρόκειται για μεταχειρισμένο ή στοκ; και σε τι τιμή αν επιτρέπεται;

Re: S40/V50 2004-
Καλημέρα και από εμένα και καλώς ήρθες στην παρέα. Όπως προανέφερε και ο φίλος Georkosk το αυτοκίνητο το οποίο επέλεξες είναι πάρα πολύ καλό όσον αφορά πολλούς τομείς. Άνεση, ασφάλεια, σιγουριά στο δρόμο, ποιότητα κύλησης, ποιότητα υλικών αυτοκινήτου και μηχανικών μερών, δίνουν στο αυτοκίνητο ένα χαρακτήρα premium μοντέλου για το οποίο δε θα μετανοιώσεις επ'ουδενί που το αγοράζεις. Μοναδική παραφωνία κατά τη γνώμη μου πάντα, ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος αποδίδει μονάχα 145 άλογα. Κατ' εμέ δεν αξίζει να πάς στα 2 λίτρα γι' αυτόν τον κινητήρα. Και αν έχεις αποφασίσει για τα 2 λίτρα χωρίς να σε νοιάζει το επιπλέον κόστος φορολογίας, τεκμηρίων κλπ κλπ, είναι προτιμότερο να δεις και το προηγούμενο S60 το οποίο είναι αρκετά μεγαλύτερο και πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από κάθε άποψη. Η επιλογή είναι δική σου, περιμένουμε νέα σου σχετικά με την απόφασή σου και τις εντυπώσεις σου.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 28 Σεπ 2012, 16:38
Re: S40/V50 2004-
Μετά από ένα τριήμερο οδήγησης και πλέον κατοχος του πρώτου volvο, πολλές θετικές εντυπώσεις. Τρομερό το πακέτο R-design μέσα έξω, τρομερή θέση οδήγησης - ακούραστος - βασιλιάς στο κάθισμα. Μετά apo 8 χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου του group VAG ίδιας κατηγορίας (αλλά 1600cc) - κιλών - πολύ πιο ανάλαφρη οδήγηση , ξεκούραστος χειρισμός, τρομερό στήσιμο.!Από θέμα κατανάλωσης έκαψα λιγότερο απο το προηούμενο αυτοκίνητο και αν κατάφερνα και είχα το cruise "on" σε όλη τη διαδρομή θα χα ακόμα μιρκότερη κατανάλωση και με clima - auto, σε όλη τη διάρκεια του ταξιδίού.. Ταξιδιάρικο όχημα.! "0" θόρυβος στην καμπίνα και σε πολλά χλμ!Εν κατακλείδι - πολύ ενθουσιασμένος!
Re: S40/V50 2004-



Ωραίο όχημα. Μακάρι να υπάρξει και σεντάν έκδοση του V40 κάποτε...
Είδα στο car.gr προχθές ένα electric silver. Αυτό πήρες; Ηρωική ενέργεια πάντως να αγοράσεις 2λιτρο τέτοια εποχή..
Volvo S60 T3 MY2012
Re: S40/V50 2004-
Vassilis81 έγραψε:Μετά από ένα τριήμερο οδήγησης και πλέον κατοχος του πρώτου volvο, πολλές θετικές εντυπώσεις. Τρομερό το πακέτο R-design μέσα έξω, τρομερή θέση οδήγησης - ακούραστος - βασιλιάς στο κάθισμα. Μετά apo 8 χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου του group VAG ίδιας κατηγορίας (αλλά 1600cc) - κιλών - πολύ πιο ανάλαφρη οδήγηση , ξεκούραστος χειρισμός, τρομερό στήσιμο.!Από θέμα κατανάλωσης έκαψα λιγότερο απο το προηούμενο αυτοκίνητο και αν κατάφερνα και είχα το cruise "on" σε όλη τη διαδρομή θα χα ακόμα μιρκότερη κατανάλωση και με clima - auto, σε όλη τη διάρκεια του ταξιδίού.. Ταξιδιάρικο όχημα.! "0" θόρυβος στην καμπίνα και σε πολλά χλμ!Εν κατακλείδι - πολύ ενθουσιασμένος!
Θα δικαιωθείς από την επιλογή σου!! Είναι πολύ οικονομικό αυτοκίνητο σε θέμα κατανάλωσης, και η διαφορά στην ιποδύναμη σε σχέση με το 1.8, αν και όχι μεγάλη, είναι εύκολα αντιληπτή και σε ορισμένες περιπτώσεις, αρκετά χρήσιμη!!
Το αμάξι είναι

Και εξαρτάτε από το πότε έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας, αν υπολογιστούν τα τέλη κυκλοφορίας βάσει των εκπεμπώμενων ρύπων, θα γλιτώσεις αρκετά χρήματα!!Αν δεν κάνω λάθος σημείο αναφοράς σε αυτό είναι ο Νοέμβριος του 2010. Το κόστος ασφάλισης το ίδιο με το 1.8, οπότε το μόνο που μένει είναι το τεκμήριο

το οποίο αν καλύπτεις,



Όπως και να χει πάντως, ανεξαρτήτως των Ελληνικών στρεβλώσεων στο κεφάλαιο αυτοκίνητο, σαν αμάξι θα το ευχαριστηθείς και με το παραπάνω!!!! Μετά από 4 χρόνια δηλώνω ακόμα ΄΄τρελός΄΄ με το δικό μου!! Καλοτάξιδο!!!
V O L V O S40 2.0 Summum
Average 7,8 l/100Km
Γιώργος, Σέρρες
Average 7,8 l/100Km
Γιώργος, Σέρρες
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 28 Σεπ 2012, 16:38
Re: S40/V50 2004-
Φίλε μου για τα τέλη το διάβασα και εγώ.!Η άδεια είναι τέλη του 2011 επομένως είμαι μέσα στο όριο του 01/11/2010. Πάντως μέχρι τώρα φαίνεται πολύ καλό, πολύ ικανοποιημένος και ενθουσιασμένος με όλα..!Από προβλήματα δεν ξέρω..αν και δε θέλω να το μελετάω!!
Re: S40/V50 2004-
Καλημέρα σε όλους.
Μια σχετικά επείγουσα ερώτηση για όποιον γνωρίζει.
Προέκυψε έκτακτα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο S40 toy 2007 και θέλω να ελέγξω πριν το αγοράσω (πλήρης έλεγχος για τρακαρίσματα και στον εγκέφαλο για τυχών βλάβες-προβλήματα). Αυτό πρέπει να γίνει αύριο Σάββατο 27/10 και κατά προτίμηση στα νότια προάστια σε κάποιο κατάστημα που να έχει εμπειρία στη συγκεκριμένη μάρκα (δυστυχώς το συνεργείο της αντιπροσωπίας είναι κλειστό το Σάββατο).
Οποιαδήποτε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Μια σχετικά επείγουσα ερώτηση για όποιον γνωρίζει.
Προέκυψε έκτακτα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο S40 toy 2007 και θέλω να ελέγξω πριν το αγοράσω (πλήρης έλεγχος για τρακαρίσματα και στον εγκέφαλο για τυχών βλάβες-προβλήματα). Αυτό πρέπει να γίνει αύριο Σάββατο 27/10 και κατά προτίμηση στα νότια προάστια σε κάποιο κατάστημα που να έχει εμπειρία στη συγκεκριμένη μάρκα (δυστυχώς το συνεργείο της αντιπροσωπίας είναι κλειστό το Σάββατο).
Οποιαδήποτε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Re: S40/V50 2004-
Με ποιο μοτέρ; ποίου μήνα; γιατί από τα μέσα του 2007 μπήκε στην παραγωγή το facelift μοντέλο.
Για την φανοποιεία και τυχόν τρακαρίσματα θα κοιτάξεις τα εξής: Θα ανοίξεις όλες τις πόρτες το καπό και τον χώρο αποσκευών και θα κοιτάξεις τις βίδες που συγκρατούν τις πόρτες και τα φτερά στο αμάξωμα αν δεις οποιαδήποτε φθορά στο χρώμα ή γδάρσιμο στις βίδες κατά πάσα πιθανότατα είναι γιατί το κομμάτι αυτό έχει αντικατασταθεί. Σχεδόν ποτέ δεν ξαναβάφουν τις βίδες σε όταν π.χ. αλλάζουν μια πόρτα ή ένα φτερό. Αν έχει γίνει απλό μερεμέτι με στόκο χωρίς το κομμάτι να έχει ξεβιδωθεί από το αμάξωμα δύσκολα θα το βρεις, μόνο ένα πολύ έμπειρο μάτι ή αν δεν έχει γίνει καλή δουλειά ή αν υπάρχει διαφορά στο χρώμα μπορεί να το δει (και πάλι σίγουρος 100% δεν θα είσαι). Επίσης θα κοιτάξεις τους θόλους στις ρόδες αν έχουν στραβώσει ή έχουν σπασίματα τότε αυτό οφείλεται σε τρακάρισμα. Για να κρατούν χαμηλά το κόστος δεν τους αντικαθιστούν εκτός αν έχουν καταστραφεί εντελώς.
Για τα μηχανικά ανάλογα με τις γνώσεις σου ένα οπτικός έλεγχος μπορεί να σου δείξει κάποια πράγματα τουλάχιστον πόσο το πρόσεχε ο ιδιοκτήτης του. Επίσης θα κάνεις έλεγχο όπως περιγράφει ο Δημήτρης εδώ:
NΟ DTC SET σημαίνει ότι δεν έχει καταγράψει βλάβη.
Καλή επιτυχία
Για την φανοποιεία και τυχόν τρακαρίσματα θα κοιτάξεις τα εξής: Θα ανοίξεις όλες τις πόρτες το καπό και τον χώρο αποσκευών και θα κοιτάξεις τις βίδες που συγκρατούν τις πόρτες και τα φτερά στο αμάξωμα αν δεις οποιαδήποτε φθορά στο χρώμα ή γδάρσιμο στις βίδες κατά πάσα πιθανότατα είναι γιατί το κομμάτι αυτό έχει αντικατασταθεί. Σχεδόν ποτέ δεν ξαναβάφουν τις βίδες σε όταν π.χ. αλλάζουν μια πόρτα ή ένα φτερό. Αν έχει γίνει απλό μερεμέτι με στόκο χωρίς το κομμάτι να έχει ξεβιδωθεί από το αμάξωμα δύσκολα θα το βρεις, μόνο ένα πολύ έμπειρο μάτι ή αν δεν έχει γίνει καλή δουλειά ή αν υπάρχει διαφορά στο χρώμα μπορεί να το δει (και πάλι σίγουρος 100% δεν θα είσαι). Επίσης θα κοιτάξεις τους θόλους στις ρόδες αν έχουν στραβώσει ή έχουν σπασίματα τότε αυτό οφείλεται σε τρακάρισμα. Για να κρατούν χαμηλά το κόστος δεν τους αντικαθιστούν εκτός αν έχουν καταστραφεί εντελώς.
Για τα μηχανικά ανάλογα με τις γνώσεις σου ένα οπτικός έλεγχος μπορεί να σου δείξει κάποια πράγματα τουλάχιστον πόσο το πρόσεχε ο ιδιοκτήτης του. Επίσης θα κάνεις έλεγχο όπως περιγράφει ο Δημήτρης εδώ:
Jim_C30 έγραψε:οι βλάβες οι οποίες είναι σοβαρές καταγράφονται με κόκκινο χρώμα. Οι κίτρινες βλάβες είναι προσωρινές οι οποίες μπορεί να αποθηκεύτηκαν λόγω στιγμιαίας μη απόκρισης κάποιου αισθητήρα. Δεν είναι σοβαρές καθόλου και με reset διαγράφονται. Επίσης να σου πω ότι βλάβες αποθηκεύονται στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων μας. Μία μπαταρία στα τελευταία της για παράδειγμα όπου οι αισθητήρες "τρελαίνονται" αποθηκεύει μέσα στον εγκέφαλο πληθώρα βλαβών οι οποίες όμως δεν υπάρχουν καθώς γίνονται αντιληπτές επειδή οι αισθητήρες δεν τροφοδοτούνται με ρεύμα...
Σημείωση
Ο γρηγορος ελεγχος γινεται ως εξης:
- Γυριζεις το κλειδι στην θεση ΙΙ
- Πατας το read
- Πριν περασουν 2sec πατας δυο φορες το πισω φως ομιχλης
- Κρατας πατημενο το read μεχρι να τελειωσει η διαδικασια
Στο κεντρικο μενου του υπολογιστη εμφανιζετε το status τον control module του αυτοκινητου. Οταν αναφερει dtc set εχει αποθηκευμενο σφαλμα...
NΟ DTC SET σημαίνει ότι δεν έχει καταγράψει βλάβη.
Καλή επιτυχία

Re: S40/V50 2004-
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την βοήθεια.
Δεν πρόκειται για το facelift και είναι 1.6 Summum.
Παρακαλώ διόρθωσε με όπου κάνω λάθος ή χρειάζεται διευκρίνηση.
Στην διαδικασία, το πρώτο πάτημα του read είναι στιγμιαίο και μόλις το αφήσω αμέσως πατάω 2 φορές γρήγορα το φως ομίχλης (δύο φορές εννοούμε άνοιξε-κλείσε ή άνοιξε-κλείσε + άνοιξε-κλείσε). Αμέσως κρατάω πατημένο το read μεχρι να τελειωσει η διαδικασία και μετά αρχίζει και μου δείχνει πληροφορίες ή όσο κρατάω το read μου δείχνει πληροφορίες που πρέπει να προσέχω για κόκκινες ενδείξεις?
Η παραπάνω διαδικασία θα μου δείξει ότι θα έβλεπε και κάποιος που θα διάβαζε κατευθείαν τον εγκέφαλο?
Δεν πρόκειται για το facelift και είναι 1.6 Summum.
Παρακαλώ διόρθωσε με όπου κάνω λάθος ή χρειάζεται διευκρίνηση.
Στην διαδικασία, το πρώτο πάτημα του read είναι στιγμιαίο και μόλις το αφήσω αμέσως πατάω 2 φορές γρήγορα το φως ομίχλης (δύο φορές εννοούμε άνοιξε-κλείσε ή άνοιξε-κλείσε + άνοιξε-κλείσε). Αμέσως κρατάω πατημένο το read μεχρι να τελειωσει η διαδικασία και μετά αρχίζει και μου δείχνει πληροφορίες ή όσο κρατάω το read μου δείχνει πληροφορίες που πρέπει να προσέχω για κόκκινες ενδείξεις?
Η παραπάνω διαδικασία θα μου δείξει ότι θα έβλεπε και κάποιος που θα διάβαζε κατευθείαν τον εγκέφαλο?
Re: S40/V50 2004-
Όχι φίλε το READ είναι συνεχόμενα πατημένο και όχι στιγμιαίο! Πάτας και κρατάς πατημένο το READ και μέσα σε 2 δευτερόλεπτα πατάς δύο φορές το πίσω φως ομίχλης. Μπορείς επίσης μιας και το συνεργείο Σάββατο είναι κλειστό, να πας μια βόλτα στον Φατούρο στο Περιστέρι, ο οποίος έχει και VIDA για να γίνει καλύτερη η διάγνωση από το επίσημο διαγνωστικό της VOLVO. Με το καλό...
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθεια.
Ελπίζω αυτές οι ενδείξεις που θα βγάζει να είναι κατανοητές και όχι σε μορφή κωδικών (αν βγαίνουν σαν κωδικοί υπάρχει κάποιο υπόμνημα διαθέσιμο?).
Ελπίζω και εγώ να είναι εντάξει το αμάξι...
Ελπίζω αυτές οι ενδείξεις που θα βγάζει να είναι κατανοητές και όχι σε μορφή κωδικών (αν βγαίνουν σαν κωδικοί υπάρχει κάποιο υπόμνημα διαθέσιμο?).
Ελπίζω και εγώ να είναι εντάξει το αμάξι...
Re: S40/V50 2004-
Άκυρο ο Φατούρος για Σαββάτο. Οπότε μάλλον ότι κάνω μόνος μου...
Re: S40/V50 2004-
cu19x έγραψε:Άκυρο ο Φατούρος για Σαββάτο. Οπότε μάλλον ότι κάνω μόνος μου...
Λοιπόν αγαπητέ, τις ενδείξεις με χρώματα πράσινο, κίτρινο και κόκκινο τις ξεχνάς. Με τα χρώματα αυτά απεικονίζονται οι ενδείξεις ΜΟΝΟ στο VIDA και πουθενά αλλού. Στο αυτοκίνητο, το μόνο που θα διαβάσεις είναι κωδικοί για τους οποίους σου παραθέτω επεξηγήσεις παρακάτω. Λοιπόν όταν σου γράψει READY ή CHECKING σημαίνει ότι είσαι οκ και ο εν λόγω αισθητήρας δεν έχει αποθηκευσει κάποιο σφάλμα. Αν σου γράψει SET σημαίνει ότι κάτι έχει συμβεί, παροδικό ή μη, το οποίο χρειάζεται ψάξιμο. Π.χ αν έχουν αλλαχτεί κάποια στιγμή τακάκια και μετά το αμάξι δεν μπήκε στο διαγνωστικό για να σβηστεί η ένδειξη του αισθητήρα φρένων θα βγάλει σαν μήνυμα BCM SET! Εντούτοις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα καθώς εκ των πραγμάτων θα εμφάνιζε τον κωδικό από τη στιγμή που έγινε "παρέμβαση" στον εν λόγω τομέα. Άλλο παράδειγμα, είναι η αλλαγή μπαταρίας. Όταν η μπαταρία τελειώνει και την αλλάζεις εμφανίζει μήνυμα CEM SET... Πρακτικά λοιπόν, αν το αυτοκίνητο έχει κάνει κάποιες αλλαγές (μπαταρία, τακάκια, γρύλος παραθύρου κ.α) και δεν έγινε RESET μετά μέσω VIDA θα εξακολουθεί να έχει μέσα αποθηκευμένα SET κι ας μην υπάρχει λόγος σοβαρός. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να εκτυπώσεις κάπου το "γλωσσάριο" παρακάτω και καθώς κάνεις τον έλεγχο να βλέπεις τι είναι το εκάστοτε μήνυμα που παίρνεις.
Πάμε λοιπόν αναλυτικά:
BCM (Brake Control Module)
DEM (Differential Electronics Module - AWD)
ECM (Engine Control Module)
SWM (Steering Wheel Module)
EPS (Electrical Power Steering)
CEM (Central Electronic Module)
SRS (Supplemental Restraint System)
CCM (Climate Control Module)
DDM (Driver Door Module)
ICM (Infotainment Control Module)
PDM (Passenger Door Module)
TCM (Transmission Control Module)
DDM (Driver Door Module)
ICM (Infotainment Control Module)
KDM (Keyless Drive Module)
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-

Τι άλλο να πω. Με έχετε βοηθήσει πάρα πολύ.
Το μοναδικό που με προβληματίζει είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα, κάποιο error θα βρεθεί (ακόμα και από ασήμαντο λόγο όπως ανάφερες) που όμως δεν θα είμαι σε θέση να αναγνωρίσω αν είναι σημαντικό.
Επίσης κάτι άλλο. Αν έχει συμβεί κάτι πολύ άσχημο στο αυτοκίνητο και έχει επισκευαστεί, δεν θα έχουνε κάνει και reset στα error? Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα φανεί ποτέ..
Re: S40/V50 2004-
Μπορεί να έχουν κάνει RESET αλλά πιο πιθανό να μην έχει γίνει... Περιμένουμε νεότερα. Μην άγχεσαι, όλα καλά θα πάνε!
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-
Καλημέρα σε όλους.
Επιστρέφω λέγοντας ότι απόκτησα τελικά το αυτοκίνητο.
Τελικά έλεγξα το αμάξι σε συνεργείο και φαναρτζίδικο (όχι εξουσιοδοτημένα) και μου είπαν πως το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση από θέμα μηχανικών και χτυπημάτων (εκτός κάποιων λακούβων που δεν έχουν επιδιορθωθεί). Έκανα και μόνος μου την διαδικασία ελέγχου που μου περιγράψατε και πέτυχε. Έβγαλε 3-4 αποτελέσματα αλλά θα κανονίσω το επόμενο διάστημα να πάω σε διαγνωστικό και να μου τα πουν από πρώτο χέρι.
Όμως συμβαίνει κάτι που με ανησυχεί λίγο, το οποίο παρατηρήθηκε αφού έγινε η μεταβίβαση και έκανα κάποιες διαδρομές οδηγώντας το.
Ενώ τα πάντα στο αυτοκίνητο δείχνουν σωστά (ήμουν παλαιότερος κάτοχος ενός S40 kinetic του 2006 και συγκρίνω συμπεριφορές), τυχαία κάποιες φορές (μπορεί και σε διαδρομή 60-80χλμ να μην παρουσιαστεί, αλλά σε σύντομη διαδρομή να παρουσιαστεί 1-2 φορές) "σφίγγει" το τιμόνι στιγμιαία (από 1" έως 2-3") και επανέρχεται. Αυτό συμβαίνει πάντα όταν θέλεις να στρίψεις και πάντα σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (πχ όταν θες να στρίψεις σε στενό, να παρκάρεις κλπ). Χθες αντικατέστησα τα σχεδόν κατεστραμμένα ελαστικά (μήπως και αυτά δημιουργούσαν αυτό το φαινόμενο) του με καινούρια αλλά το παρατήρησα να ξαναγίνεται.
Έχει κάποιος ιδέα για το τι μπορεί να είναι και πόσο μπορεί να φτάσει το "μαλλί" για να διορθωθεί?..... και με το μαλακό παρακαλώ!!!
Επίσης παρατηρώ ότι το σήμα του ραδιοφώνου είναι φοβερά αδύναμο από το συνηθισμένο.
Επιστρέφω λέγοντας ότι απόκτησα τελικά το αυτοκίνητο.
Τελικά έλεγξα το αμάξι σε συνεργείο και φαναρτζίδικο (όχι εξουσιοδοτημένα) και μου είπαν πως το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση από θέμα μηχανικών και χτυπημάτων (εκτός κάποιων λακούβων που δεν έχουν επιδιορθωθεί). Έκανα και μόνος μου την διαδικασία ελέγχου που μου περιγράψατε και πέτυχε. Έβγαλε 3-4 αποτελέσματα αλλά θα κανονίσω το επόμενο διάστημα να πάω σε διαγνωστικό και να μου τα πουν από πρώτο χέρι.
Όμως συμβαίνει κάτι που με ανησυχεί λίγο, το οποίο παρατηρήθηκε αφού έγινε η μεταβίβαση και έκανα κάποιες διαδρομές οδηγώντας το.
Ενώ τα πάντα στο αυτοκίνητο δείχνουν σωστά (ήμουν παλαιότερος κάτοχος ενός S40 kinetic του 2006 και συγκρίνω συμπεριφορές), τυχαία κάποιες φορές (μπορεί και σε διαδρομή 60-80χλμ να μην παρουσιαστεί, αλλά σε σύντομη διαδρομή να παρουσιαστεί 1-2 φορές) "σφίγγει" το τιμόνι στιγμιαία (από 1" έως 2-3") και επανέρχεται. Αυτό συμβαίνει πάντα όταν θέλεις να στρίψεις και πάντα σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (πχ όταν θες να στρίψεις σε στενό, να παρκάρεις κλπ). Χθες αντικατέστησα τα σχεδόν κατεστραμμένα ελαστικά (μήπως και αυτά δημιουργούσαν αυτό το φαινόμενο) του με καινούρια αλλά το παρατήρησα να ξαναγίνεται.
Έχει κάποιος ιδέα για το τι μπορεί να είναι και πόσο μπορεί να φτάσει το "μαλλί" για να διορθωθεί?..... και με το μαλακό παρακαλώ!!!
Επίσης παρατηρώ ότι το σήμα του ραδιοφώνου είναι φοβερά αδύναμο από το συνηθισμένο.
Re: S40/V50 2004-
Δε μου ακούγεται καλό αυτό... Δυστυχώς κάτι ανάλογο είχε παρατηρηθεί και σε άλλο μεταχειρισμένο ενός φίλου. Ρίξε μια ματιά εδώ...
Αντλία υδραυλικού τιμονιού προφανώς η λύση στο πρόβλημά σου.
Αντλία υδραυλικού τιμονιού προφανώς η λύση στο πρόβλημά σου.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-
Χμμμ δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά και στη δικιά μου περίπτωση, το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία για μεγάλο διάστημα.
Αν όντως φταίει η αντλία υδραυλικού τιμονιού (που φαίνεται λογική αιτία) υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να σκληρύνει το τιμόνι σε καμία περίεργη στιγμή και να προκληθεί ατύχημα? Εννοώ ότι είναι επικίνδυνο να συνεχίσω να κινώ το αυτοκίνητο μέχρι να το φτιάξω? Ξέρουμε περίπου τιμές για καινούρια ή μεταχειρισμένη αντλία?
Αν όντως φταίει η αντλία υδραυλικού τιμονιού (που φαίνεται λογική αιτία) υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να σκληρύνει το τιμόνι σε καμία περίεργη στιγμή και να προκληθεί ατύχημα? Εννοώ ότι είναι επικίνδυνο να συνεχίσω να κινώ το αυτοκίνητο μέχρι να το φτιάξω? Ξέρουμε περίπου τιμές για καινούρια ή μεταχειρισμένη αντλία?
Re: S40/V50 2004-
Καλό θα ήταν να ψαχτεί η αντλία του τιμονιού και εφ' όσον φταίει όντως, να προβείς σε αντικατάστασή της. Δεν ξέρω αν μπορεί να προκληθεί ατύχημα εξαιτίας αυτού αλλά καλό είναι οτιδήποτε αφορά τον έλεγχο και τη σωστή διεύθυνση του αυτοκινήτου στο δρόμο, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Σχετικά με τις τιμές του ανταλλακτικού, κάνε μία ερώτηση στις εγχώριες αντιπροσωπίες καθώς και στο εξωτερικό (π.χ Volvopartshop.com), χρησιμοποιώντας ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το VIN (αριθμός πλαισίου) του αυτοκινήτου σου.
Σχετικά με τις τιμές του ανταλλακτικού, κάνε μία ερώτηση στις εγχώριες αντιπροσωπίες καθώς και στο εξωτερικό (π.χ Volvopartshop.com), χρησιμοποιώντας ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το VIN (αριθμός πλαισίου) του αυτοκινήτου σου.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-
Δεν ξέρω αν υπάρχει πιο κατάλληλος χώρος, απλά να αναφέρω ότι s40 με κινητήρα d2 και σε λίγο συμπληρώνω 100000 χλμ. Χωρίς πρόβλημα κινητήρα (και γενικά χωρίς άλλο πρόβλημα). Η κατανάλωση σταθερά κάτω από τα 6 lt. Αν υπάρχουν συνάδελφοι με d2 (s40/s60) και επίσης πολλά χιλιόμετρα ας δώσουν ένα στίγμα! Καλές γιορτές σε όλους!
S40 D2 MY2011
Re: S40/V50 2004-
Καλησπέρα παιδες,
1.8 V50 με 65000km. Ειμαι πολυ ικανοποιημένος αφου με παει 4 χρονια πολυ ανετα εμενα και την οικογενεια.
1.To post το εβαλα γιατι ψαχνω πατάκια (μου τρυπισε το ένα απο το τακούνι). Ειναι carpet μπέζ χρώμα και ψαχνω το part number να το παραγγειλω από το ebay. Εκτός αν έχετε κατι να μου προτείνετε. Φοβάμαι λίγο την αντιπροσωπεία...
2. Εχετε καποια λύση για υαλοκαθαριστήρες? Πριν 3 χρονια η Βελμαρ (βαρυμπομπη) μου τους χρέωσε 70€. Ολε !
3. Ψαχνω επίσης το part umber για τη θηκη γυαλιών πανω από τη θεση του οδηγου. ΘΑΝΚΣ προκαταβολικα για τη βοήθεια !!!
Ιστορικό, είχα 2 βλάβες στο συμπλέκτη σε 4 χρόνια και 65Κ κμ. Η μια με αφησε στο δρόμο, ηρθε η "μοντιαλ" με πηγε Σαρακακη στο Γερακα. 350€ για τρόμπα & υγρα. Τι να πω, δε το περίμενα. Το σερβισ Μοντιαλ ήταν πολύ καλό. Το σεβρισ Σαρακακη πονεσε και μου αφησε ψιλομύτικη χρειά.
Να μη τα πολυλογώ άλλαξα συνεργείο και δοκίμασα ΒΕΛΜΑΡ γερακα. Καμια σχεση, μια χαρα όλα. Το απεδειξαν στη δευτερη βλάβη συμπλεκτη. Εμεινα ουσιαστικά έξω απο το συνεργείο τους. Το βαλανε μεσα, το σηκώσανε, μου δείξανε τη βλάβη. Εχανε υγρά από ενα γκροβερακι σαν το νύχι μου που είχε σπάσει.
Μου είπαν ότι συμβαινει όταν σκληραινει ο δισκος.πλατω και το δακτυλιδάκι σπαει από τη πιεση...επισκευή 28€. Οθτε έλεγχος, ελάχιστη χρέωση και πολυ ευγενικοί. Λέω να γράψω στη volvo
Guys συγνωμη που δε σας γράφω πιο συχνά αλλά σας παρακολουθώ οσο στενότερα γίνεται
Johnkyr πως παει το δικό σου? Νομίζω παρέα καναμε ερευνα τότε. Ειναι τελικά οκ το συνεργείο με τη μεγάλη εγγύηση?
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες
1.8 V50 με 65000km. Ειμαι πολυ ικανοποιημένος αφου με παει 4 χρονια πολυ ανετα εμενα και την οικογενεια.
1.To post το εβαλα γιατι ψαχνω πατάκια (μου τρυπισε το ένα απο το τακούνι). Ειναι carpet μπέζ χρώμα και ψαχνω το part number να το παραγγειλω από το ebay. Εκτός αν έχετε κατι να μου προτείνετε. Φοβάμαι λίγο την αντιπροσωπεία...

2. Εχετε καποια λύση για υαλοκαθαριστήρες? Πριν 3 χρονια η Βελμαρ (βαρυμπομπη) μου τους χρέωσε 70€. Ολε !
3. Ψαχνω επίσης το part umber για τη θηκη γυαλιών πανω από τη θεση του οδηγου. ΘΑΝΚΣ προκαταβολικα για τη βοήθεια !!!
Ιστορικό, είχα 2 βλάβες στο συμπλέκτη σε 4 χρόνια και 65Κ κμ. Η μια με αφησε στο δρόμο, ηρθε η "μοντιαλ" με πηγε Σαρακακη στο Γερακα. 350€ για τρόμπα & υγρα. Τι να πω, δε το περίμενα. Το σερβισ Μοντιαλ ήταν πολύ καλό. Το σεβρισ Σαρακακη πονεσε και μου αφησε ψιλομύτικη χρειά.
Να μη τα πολυλογώ άλλαξα συνεργείο και δοκίμασα ΒΕΛΜΑΡ γερακα. Καμια σχεση, μια χαρα όλα. Το απεδειξαν στη δευτερη βλάβη συμπλεκτη. Εμεινα ουσιαστικά έξω απο το συνεργείο τους. Το βαλανε μεσα, το σηκώσανε, μου δείξανε τη βλάβη. Εχανε υγρά από ενα γκροβερακι σαν το νύχι μου που είχε σπάσει.
Μου είπαν ότι συμβαινει όταν σκληραινει ο δισκος.πλατω και το δακτυλιδάκι σπαει από τη πιεση...επισκευή 28€. Οθτε έλεγχος, ελάχιστη χρέωση και πολυ ευγενικοί. Λέω να γράψω στη volvo
Guys συγνωμη που δε σας γράφω πιο συχνά αλλά σας παρακολουθώ οσο στενότερα γίνεται
Johnkyr πως παει το δικό σου? Νομίζω παρέα καναμε ερευνα τότε. Ειναι τελικά οκ το συνεργείο με τη μεγάλη εγγύηση?
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες

Re: S40/V50 2004-
Υαλοκαθαριστήρες εγώ έβαλα σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ, κόστος 40€. Τους έχω 3,5 χρόνια. Τώρα πήρα original από volvopartshop με 42€. Θα τους βάλω από το φθινόπωρο.
Στο volvopartshop έχει και τα υπόλοιπα που ζητάς: http://www.volvopartshop.com/glasses-ho ... -358-p.asp http://www.volvopartshop.com/floor-mats ... -440-p.asp
Στα λινκς θα δεις και τους κωδικούς, στα πατάκια αλλάζει ανάλογα με το χρώμα που επιλέγεις.
Στο volvopartshop έχει και τα υπόλοιπα που ζητάς: http://www.volvopartshop.com/glasses-ho ... -358-p.asp http://www.volvopartshop.com/floor-mats ... -440-p.asp
Στα λινκς θα δεις και τους κωδικούς, στα πατάκια αλλάζει ανάλογα με το χρώμα που επιλέγεις.

Re: S40/V50 2004-
20€ (2χ10) της WURTH απο το SHELL που βαζω καυσιμα.
Πολλοι καλοι!
Ειχα παρει και απο μαγαζι αξεσουαρ της Feral αλλα δεν ηταν της "προκοπης"...
Πολλοι καλοι!
Ειχα παρει και απο μαγαζι αξεσουαρ της Feral αλλα δεν ηταν της "προκοπης"...

XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: S40/V50 2004-
ERROR21 έγραψε:Johnkyr..?
γεια χαρά error21, το δίκό μου μέχρι τώρα έχει κάνει 85.000χλμ, εκτός από 2 μπαταρίες, 2σετ τακάκια μπροστά, 2σετ υαλοκαθαριστήρες και ένα λάδωμα μιας ασφάλειας .... δεν έχει βγάλει κάτι άλλο . παρόμοιο πρόβλημα με την τρόμπα συμπλέκτη, που έβγαλε το δικό σου, είχα ακούσει αρκετά περιστατικά σε focus I.
σχετικά με τα free service στην autopoint 10χρόνια, γίνονται κανονικά.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: S40/V50 2004-
Καλησπέρα και Χρηστος Ανέστη
Λέω να βάλω φίλτρα-μεμβράνες στο v50 μου. Παρατηρησα ότι στα πίσω καθίσματα, η φωτεινότητα αλλάζει (μειώνεται αρκετά έντονα ώστε να το παρατηρεί κάποιος) αν ο ήλιος βλέπει απευθείας το χέρι ή μέσω του τσαμιού του παραθύρου.
Υπάρχει περίπτωση να έχει το αυτοκίνητο εργοστασιακά κάποιο έιδος προστασίας UV? Να μη βάλω τις μεμβράνες χωρίς λόγο...
Ευχαριστω προκαταβολικά όλους όσους απαντήσουν
Λέω να βάλω φίλτρα-μεμβράνες στο v50 μου. Παρατηρησα ότι στα πίσω καθίσματα, η φωτεινότητα αλλάζει (μειώνεται αρκετά έντονα ώστε να το παρατηρεί κάποιος) αν ο ήλιος βλέπει απευθείας το χέρι ή μέσω του τσαμιού του παραθύρου.
Υπάρχει περίπτωση να έχει το αυτοκίνητο εργοστασιακά κάποιο έιδος προστασίας UV? Να μη βάλω τις μεμβράνες χωρίς λόγο...
Ευχαριστω προκαταβολικά όλους όσους απαντήσουν
Re: S40/V50 2004-
Για το θέμα αντηλιακές μεμβράνες δες εδώ: viewtopic.php?f=23&t=101
όπου και μπορούμε να συνεχίσουμε την συζήτηση.
Όχι δεν έχει καμία προστασία UV το αυτοκίνητο από κατασκευής.
όπου και μπορούμε να συνεχίσουμε την συζήτηση.
Όχι δεν έχει καμία προστασία UV το αυτοκίνητο από κατασκευής.

Re: S40/V50 2004-
Καλησπέρα, εχετε ακούσει για camera που μπαινει στο V50?
Οχι καμερα παρκαρισματος, recording camerα.
ψαχνω κα΄τι που δε κολαει στο παρπμριζ
Σας ευχαριστώ
Οχι καμερα παρκαρισματος, recording camerα.
ψαχνω κα΄τι που δε κολαει στο παρπμριζ
Σας ευχαριστώ
Re: S40/V50 2004-
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=& ... 8261,d.ZGU
S40 MY2005 Technical Data - Electrical Systems -
S40 MY2005 Technical Data - Electrical Systems -
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: 24 Μαρ 2014, 01:15
Re: S40/V50 2004-
Καλησπέρα παιδιά νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω λίγο
Όσον αφορά υαλοκαθαριστήρες προμηθεύτηκα (μιλάω για Πάτρα) από τον Μπουχάγιερ που βρίσκεται πριν το γήπεδο της Παναχαικής με 30 ευρώ τους Bosch και είναι πολύ καλοί και αποτελεσματικοί. Για πατάκια τώρα έχω βρει αυτό το οποίο φαίνεται και αρκετά οικονομικό
http://www.car.gr/parts/view/4264997/
Ελπίζω να βοήθησα

http://www.car.gr/parts/view/4264997/
Ελπίζω να βοήθησα
Re: S40/V50 2004-
Δεν ειναι βεβαια γνησια τα παραπανω πατακια
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
Καλησπέρα σε όλους,
ο ξαδερφος με 2009 1,8 S40 kinetic και 15αρες ζαντες από την αγορα του αυτοκινητου, ειναι ετοιμος για αναβαθμιση σε 16αρα διασταση ωστε να χαρει επιτελους και τα 125 αλογα του κινητηρα.
Ποιες ειναι οι συμβατες διαστασεις ωστε να μην αλλαξουν τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου (σχεσεις μεταδοσης κιβωτιου) παρα μονο να δει βελτιωμενη οδικη συμπεριφορα? Φανταζομαι οτι προφιλ ελαστικου από 50 και κατω θα επηρεασει σοβαρα την ανεση του οχηματος σωστα??
Καποιος που να εχει κανει την συγκεκριμενη αλλαγη?
ο ξαδερφος με 2009 1,8 S40 kinetic και 15αρες ζαντες από την αγορα του αυτοκινητου, ειναι ετοιμος για αναβαθμιση σε 16αρα διασταση ωστε να χαρει επιτελους και τα 125 αλογα του κινητηρα.
Ποιες ειναι οι συμβατες διαστασεις ωστε να μην αλλαξουν τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου (σχεσεις μεταδοσης κιβωτιου) παρα μονο να δει βελτιωμενη οδικη συμπεριφορα? Φανταζομαι οτι προφιλ ελαστικου από 50 και κατω θα επηρεασει σοβαρα την ανεση του οχηματος σωστα??
Καποιος που να εχει κανει την συγκεκριμενη αλλαγη?
Volvo S40 1.6 Momentum, ΜΥ07
Re: S40/V50 2004-
dbal έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,
ο ξαδερφος με 2009 1,8 S40 kinetic και 15αρες ζαντες από την αγορα του αυτοκινητου, ειναι ετοιμος για αναβαθμιση σε 16αρα διασταση ωστε να χαρει επιτελους και τα 125 αλογα του κινητηρα.
Ποιες ειναι οι συμβατες διαστασεις ωστε να μην αλλαξουν τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου (σχεσεις μεταδοσης κιβωτιου) παρα μονο να δει βελτιωμενη οδικη συμπεριφορα? Φανταζομαι οτι προφιλ ελαστικου από 50 και κατω θα επηρεασει σοβαρα την ανεση του οχηματος σωστα??
Καποιος που να εχει κανει την συγκεκριμενη αλλαγη?
Δεν νομίζω να δει διαφορά με την 16"
Δες και εδώ τι επιλογές έχεις εκτος απο 16"
http://www.tyresizecalculator.com/
Re: S40/V50 2004-
Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα S40 1.8 μοντέλο 2007. Μπαίνω σχεδόν καθημερινά στο Club, διαβάζω πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, έχω καταφέρει να αλλάξω φίλτρα -και όχι μόνο- στο αυτοκίνητο, ακολουθώντας τις οδηγίες που βρίσκω εδώ. Έχω πάρει πολύ χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες πάνω σε διάφορα θέματα, δεν έγραψα όμως τόσο καιρό λόγω έλλειψης εξοικείωσης με τους υπολογιστές. Η δουλειά που γίνεται στο site είναι πολύ σπουδαία! Μήπως γνωρίζει κάποιος ένα καλό συνεργείο που να ειδικεύεται στα Volvo και με φυσιολογικές τιμές στη Θεσσαλονίκη; Ευχαριστώ...
Re: S40/V50 2004-
Συνεργειο που να ειδικευεται σε Volvo Θεσσαλονικη δεν υπαρχει.
Τι ακριβως θες να κανεις, σερβις ή κατι αλλο?
Τι ακριβως θες να κανεις, σερβις ή κατι αλλο?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: S40/V50 2004-
θελω να καθαρισω την πεταλουδα του γκαζιου,το συνεργειο που πηγαινω δεν το κανει γιατι λεει οτι μετα χρειαζεται επαναπρογραμματισμος απο την εταιρεια.
Re: S40/V50 2004-
Ο απλός καθαρισμός όχι, εκτός αν θες να την "ανοίξεις" περισσότερο.
Δες εδώ για το θέμα: viewtopic.php?f=23&t=680
Δες εδώ για το θέμα: viewtopic.php?f=23&t=680

-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: 22 Σεπ 2014, 20:03
Re: S40/V50 2004-
Καλώς σας βρίσκω και εγώ με την σειρά μου, είμαι κάτοχος ενός VW Golf όπου σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Δεν είχα σκοπό να το αλλάξω αλλά χαρούμενες καταστάσεις με αναγκάζουν να πρέπει να αλλάξω το 3πόρτο golfaki με ένα sedan αυτοκίνητο.
Έχω προσωπική εμπειρία οδήγησης Volvo, ένα S40 1.6 του 99 και ένα S60 2.0Τ του 2007 και μπορώ να πω τα καλύτερα..
Κοιτάω να κάνω ανταλλαγή το Golf με το S40, όπου σαν επιλογή κινητήρα νομίζω το 1.8 να είναι η καλύτερη επιλογή νομίζω και από επιδόσεις και ίσως και από κατανάλωση.
Ξέρω και από τα VW πως δεν υπάρχει απόλυτο στο αν είναι αξιόπιστο ένα μοντέλο ή όχι εφόσον πλέον μιλάμε για τεράστιες γραμμές παραγωγής με διάφορες αστοχίες κατά καιρούς, αλλά θα ήθελα την γνώμη σας σε ορισμένα θέματα μου
1) Πραγματική κατανάλωση του 1.8
2) Αξιοπιστία ( μπορεί να επιλέξω κάποιο μοντέλο και μετά να τρέχω να καλύψω ένα σωρό επισκευές)
3) Κόστος service
4)Γενική εντύπωση
Σας ευχαριστώ και ελπίζω σύντομα να συμμετέχω και σε πρακτικές συζητήσεις του μοντέλου...
Έχω προσωπική εμπειρία οδήγησης Volvo, ένα S40 1.6 του 99 και ένα S60 2.0Τ του 2007 και μπορώ να πω τα καλύτερα..
Κοιτάω να κάνω ανταλλαγή το Golf με το S40, όπου σαν επιλογή κινητήρα νομίζω το 1.8 να είναι η καλύτερη επιλογή νομίζω και από επιδόσεις και ίσως και από κατανάλωση.
Ξέρω και από τα VW πως δεν υπάρχει απόλυτο στο αν είναι αξιόπιστο ένα μοντέλο ή όχι εφόσον πλέον μιλάμε για τεράστιες γραμμές παραγωγής με διάφορες αστοχίες κατά καιρούς, αλλά θα ήθελα την γνώμη σας σε ορισμένα θέματα μου
1) Πραγματική κατανάλωση του 1.8
2) Αξιοπιστία ( μπορεί να επιλέξω κάποιο μοντέλο και μετά να τρέχω να καλύψω ένα σωρό επισκευές)
3) Κόστος service
4)Γενική εντύπωση
Σας ευχαριστώ και ελπίζω σύντομα να συμμετέχω και σε πρακτικές συζητήσεις του μοντέλου...
Επιστροφή σε “Προηγουμενα μοντελα Volvo”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες