
S40/V50 2004-2012
S40/V50 2004-2012
Πιστευω μιας και ειναι περισσοτερες οι ομοιοτητες παρα οι διαφορες των δυο αυτων μοντελων καλο ειναι το θεμα να εχει και τα δυο μοντελα μαζι. Προτασεις φυσικα δεχομαστε! 

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
Ως κάτοχος ενός S40 1,8 momentum MY 08 νομίζω ότι πρέπι να ποστάρω στο θέμα αυτό.
Και επειδή ο VolvoZeus ξεκίνησε με φώτογραφίες να βάλω και του δικού μου (ως επιδειξίας που είμαι)
.


Και επειδή ο VolvoZeus ξεκίνησε με φώτογραφίες να βάλω και του δικού μου (ως επιδειξίας που είμαι)




Re: S40/V50 2004-
Μιας και το forum ειναι καινουργιο θα ηθελα να προτεινω να δημιουργηθει ενα νεο θεμα οπου ο καθε κατοχος volvo θα παρουσιαζει το καμαρι του με φωτος και εξοπλιστικες λεπτομερειες. Ετσι θα εχουμε καπου ξεχωριστα τα αυτοκινητα μας και θα αφηνουμε "καθαρη" τη θεματικη "μοντελα volvo" για να σχολιαζουμε ο,τι θελουμε πανω στο καθε μοντελο!
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια
Κωστας, Λαμια
Re: S40/V50 2004-
Πολυ καλη επισημανση
Ο τιτλος θα μπορουσε να ειναι "Τα αυτοκινητα μας". Υπαρχει βεβαια το σκεπτικο να προστεθει μια ενοτητα "Νεα Μελη" οπου το καθε μελος μπορει να συστηνετε, αλλα μιας και εχουμε και μερικους επιδειξιες καλο ειναι να μπει και μια αναλογη ενοτητα οπου ο καθενας μας θα μπορει να ανοιγει ενα τοπικ με τιτλο της μορφης πχ "S40 T5 AWD MY06 by VolvoZeus"

Ο τιτλος θα μπορουσε να ειναι "Τα αυτοκινητα μας". Υπαρχει βεβαια το σκεπτικο να προστεθει μια ενοτητα "Νεα Μελη" οπου το καθε μελος μπορει να συστηνετε, αλλα μιας και εχουμε και μερικους επιδειξιες καλο ειναι να μπει και μια αναλογη ενοτητα οπου ο καθενας μας θα μπορει να ανοιγει ενα τοπικ με τιτλο της μορφης πχ "S40 T5 AWD MY06 by VolvoZeus"
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
Ναι, αυτο εννοουσα μια νεα θεματικη ενοτητα "Τα αυτοκινητα μας" π.χ. και μεσα ο καθενας θα ανοιγει ενα topic και θα παρουσιαζει το volvo του. Δεν ειναι θεμα μονο επιδειξης, θα ξερουμε και με τι και με ποιον εχουμε να κανουμε (βλ Τ5, Τ6) 

VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια
Κωστας, Λαμια
Re: S40/V50 2004-
Οχι, μη τις βγαλεις! Αλλωστε το 40αρι σου σε αυτο το χρωμα ειναι πολυ καλο!
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια
Κωστας, Λαμια
Re: S40/V50 2004-
Γιωργο φυσικα και να μην τις βγαλεις...απλα η ιδεα ειναι πολυ καλη και αν ακουει ο Θεος ισως το εχουμε συντομα 

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
Και εμένα η ιδέα μου αρέσει. Επίσης θα μπορούμε να ενημερώνουμε τα άλλα μέλη για τις προσθήκες, τα αξεσουαρ και τις αλλαγές που κάνουμε (πχ νέα λάστιχα) κτλ

Re: S40/V50 2004-
Συγγνωμη που συνεχιζω να ειμαι offtopic στην αρχη αυτου του πολυ καλου εγχειρηματος αλλα καλο θα ηταν να υπαρχει στη θεματικη ενοτητα "Διαδικτυακός χώρος http://www.volvoclub.gr" μια υποενοτητα οπου θα εκθετουμε τις προτασεις μας για την οργανωση και οσο το δυνατον καλυτερευση του club.
Πανω στη θεματικη "Μοντέλα Volvo" καλο θα ηταν να γινει διαχωρισμος ανα μοντελο με υποενοτητες του στυλ:
Θεματικη ενοτητα: S40
υποενοτητα: γενικη συζητηση
υποενοτητα: μηχανολογικά-ηλεκτρ/ικά
υποενοτητα: βελτιώσεις
υποενοτητα: εσωτερικό-εξωτερικό
Δε ξερω κατα ποσο αυτο ειναι αυτο εφικτο. Απλα το προτεινω!
Πανω στη θεματικη "Μοντέλα Volvo" καλο θα ηταν να γινει διαχωρισμος ανα μοντελο με υποενοτητες του στυλ:
Θεματικη ενοτητα: S40
υποενοτητα: γενικη συζητηση
υποενοτητα: μηχανολογικά-ηλεκτρ/ικά
υποενοτητα: βελτιώσεις
υποενοτητα: εσωτερικό-εξωτερικό
Δε ξερω κατα ποσο αυτο ειναι αυτο εφικτο. Απλα το προτεινω!
VOLVO S60 2.0T MY08
Κωστας, Λαμια
Κωστας, Λαμια
Re: S40/V50 2004-
Κώστα, στο Διαδικτυακός χώρος http://www.volvoclub.gr , μπορείς να δημιουργήσεις την ενότητα. Τώρα σχετικά με τις υπο/ενότητες και το βάθος του φόρουμ θα το συζητήσουμε ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: S40/V50 2004-
για σας και απο μενα.
το αυτοκινητο μου αρεσει πολυ και σκεφτομαι να το αγορασω, λεω το 1,6 το momentum.
o κινητηρας ειναι καλος ή μικρος;
στην εθεση μου ειπαν οτι εχει καταργηθει ο 1.8, ξερετε αν θα αντικατασταθει με καποιον 1.6 turbo;
το αυτοκινητο μου αρεσει πολυ και σκεφτομαι να το αγορασω, λεω το 1,6 το momentum.
o κινητηρας ειναι καλος ή μικρος;
στην εθεση μου ειπαν οτι εχει καταργηθει ο 1.8, ξερετε αν θα αντικατασταθει με καποιον 1.6 turbo;
Re: S40/V50 2004-
volvo έγραψε:για σας και απο μενα.
το αυτοκινητο μου αρεσει πολυ και σκεφτομαι να το αγορασω, λεω το 1,6 το momentum.
o κινητηρας ειναι καλος ή μικρος;
στην εθεση μου ειπαν οτι εχει καταργηθει ο 1.8, ξερετε αν θα αντικατασταθει με καποιον 1.6 turbo;
Το 1.6 σωνετε απο την κοντη κλιμακωση του κιβωτιου. Ιδανικος ο 1.8 ο οποιος δυστυχως καταργηθηκε, ο οποιος παλι με τα τουρμποδεδομενα ειναι απλα επαρκης....Εξαρταται τι ζητας εσυ και τι προτεραιοτητες βαζεις. Κανε ενα test drive να δεις αν σε καλυπτει.
Για τα νεα 1.6 τουρμπο απλα ελπιζουμε...ειδικα τωρα που μαθαμε οτι υπαρχει και εκδοση με 150hp...αν τοποθετηθουν τελικα το αυτοκινητο θα ειναι πολυ ανταγωνιστικο και στην Ελληνικη αγορα.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
όπως έχει προαναφερθεί άπό εμπειρότερους εμού, το θέμα στον όποιο κινητήρα είναι υποκειμενικό με ελάχιστα στοιχεία αντικειμενικής προσέγγισης. είμαι κάτοχος ενός S40 1.6 περίπου ένα μήνα, οπότε η άποψή μου δεν περιέχει ενδεχομένως την πρέπουσα βαρύτητα.
θεωρώ ότι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το όχημα με το οποίο έχεις συνηθίσει να οδηγείς έως σήμερα. εγώ ερχόμουν από ένα οπελ άστρα 1400κεκ, το οποίο έκανε κοιλιά μέχρι τις 3500 στροφές κι άνοιγε από εκεί και πάνω, με υψηλές για την κατηγορία του τελικές ταχύτητες. το κοντέρ μου είχε γράψει 210+ κάνα-δύο φορές. οι κλήσεις που είχα μαζέψει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσα σε εννέα χρόνια που το έζησα, ανήλθαν σε διψήφιο νούμερο. άλλες για υπερβολική ταχύτητα. άλλες για επικίνδυνη οδήγηση. συνεπώς εμπλέκεται και το θέμα του οδηγικού προφίλ του καθενός.
πάμε τώρα στην εμπειρία από το s40. το αυτοκίνητο στο τεστ ντράιβ δεν θα το καταλάβεις. τα φρένα του υπό δοκιμή αυτοκινήτου είναι ως επί το πλείστον πολύ διαφορετικά -όσον αφορά στην άμεση απόκριση- από το αυτοκίνητο που θα παραλάβεις στα χέρια σου (προοδευτικότερο φρενάρισμα, απάτητα τακάκια-δίσκοι, έλλειψη άμεσης απόκρισης κλπ). από την άλλη δεν μπορείς να το ανοίξεις και να το γευτείς επαρκώς σε μια βόλτα των 10 περίπου λεπτών.
από τα πρώτα 1500χλμ, η αίσθηση που αποκόμισα με ήπια οδήγηση (λόγω άγνωστου οχήματος, "στρωσίματος" κα) είναι ότι αποκρίνεται από χαμηλά με γραμμική απόδοση της ιπποδύναμης, χωρίς να κομπιάζει όπως το προηγούμενο 16v που είχα στην κατοχή μου. σε ανηφόρες της εθνικής οδού, το αυτοκίνητο έχανε εύκολα χιλιόμετρα στο κοντέρ (από 140 σε 120) χωρίς να νιώθεις ότι έχεις την απαιτούμενη δύναμη για να τα ανακτήσεις. καμιά 20αριά+ άλογα θα ήταν καλοδεχούμενα.
στα αρνητικά ότι το 1.6 έρχεται με υδραυλικό και όχι ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι, ως εκ τούτου αποκόμισα μια μικροθλάση στον δείκτη του αριστερού χεριού στην προσπάθειά μου να περιστρέψω το τιμόνι σε στάση (από την συνήθεια που είχα αποκτήσει με το προηγούμενο όχημα).
Σε όλους τους άλλους τομείς, το αυτοκίνητο έχει μεγάλη διαφορά προς το ποιοτικότερο. ομαλή κύλιση, φοβερή ηχομόνωση, μαλακά πλαστικά, εργονομία, λεπτομέρειες (κρεμαστρούλα, τσιμπιδάκι πλαστικό στο παρπρίζ, φίλτρο άνθρακα καμπίνας που κλείνει μόνο του όταν νιώσει ρύπανση, αισθητήρες παντού, προεντατήρες στις πίσω ζώνες, και πολλά άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας).
Η δευτέρα του τραβάει καλά, το ίδιο και η τρίτη, από τελική ταχύτητα -κατά μαρτυρίες του jim_c30- το αυτοκίνητο θα σου βγάλει κοντερίσια >215χλμ (όταν βέβαια αυτά έρθουν). εγώ στερούμαι εμπειρίας, θα το δοκιμάσω μετά τις πρώτες 5000χλμ.
ο κινητήρας των 2000κεκ τιμωρείται φορολογικά, τόσο άμεσα όσο κι έμεσα αν το χρησιμοποιείς ως αυτοκίνητο πόλης λόγω αυξημένης κατανάλωσης.
ο νέος κινητήρας θα αργήσει να φτάσει στην αγορά, κι όταν με το καλό έρθει, η διαφορά στην τιμή του αυτοκινήτου από την τρέχουσα θα το κάνει απαγορευτικό για πολλούς από εμάς.
αυτά προς το παρόν.
θεωρώ ότι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το όχημα με το οποίο έχεις συνηθίσει να οδηγείς έως σήμερα. εγώ ερχόμουν από ένα οπελ άστρα 1400κεκ, το οποίο έκανε κοιλιά μέχρι τις 3500 στροφές κι άνοιγε από εκεί και πάνω, με υψηλές για την κατηγορία του τελικές ταχύτητες. το κοντέρ μου είχε γράψει 210+ κάνα-δύο φορές. οι κλήσεις που είχα μαζέψει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσα σε εννέα χρόνια που το έζησα, ανήλθαν σε διψήφιο νούμερο. άλλες για υπερβολική ταχύτητα. άλλες για επικίνδυνη οδήγηση. συνεπώς εμπλέκεται και το θέμα του οδηγικού προφίλ του καθενός.
πάμε τώρα στην εμπειρία από το s40. το αυτοκίνητο στο τεστ ντράιβ δεν θα το καταλάβεις. τα φρένα του υπό δοκιμή αυτοκινήτου είναι ως επί το πλείστον πολύ διαφορετικά -όσον αφορά στην άμεση απόκριση- από το αυτοκίνητο που θα παραλάβεις στα χέρια σου (προοδευτικότερο φρενάρισμα, απάτητα τακάκια-δίσκοι, έλλειψη άμεσης απόκρισης κλπ). από την άλλη δεν μπορείς να το ανοίξεις και να το γευτείς επαρκώς σε μια βόλτα των 10 περίπου λεπτών.
από τα πρώτα 1500χλμ, η αίσθηση που αποκόμισα με ήπια οδήγηση (λόγω άγνωστου οχήματος, "στρωσίματος" κα) είναι ότι αποκρίνεται από χαμηλά με γραμμική απόδοση της ιπποδύναμης, χωρίς να κομπιάζει όπως το προηγούμενο 16v που είχα στην κατοχή μου. σε ανηφόρες της εθνικής οδού, το αυτοκίνητο έχανε εύκολα χιλιόμετρα στο κοντέρ (από 140 σε 120) χωρίς να νιώθεις ότι έχεις την απαιτούμενη δύναμη για να τα ανακτήσεις. καμιά 20αριά+ άλογα θα ήταν καλοδεχούμενα.
στα αρνητικά ότι το 1.6 έρχεται με υδραυλικό και όχι ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι, ως εκ τούτου αποκόμισα μια μικροθλάση στον δείκτη του αριστερού χεριού στην προσπάθειά μου να περιστρέψω το τιμόνι σε στάση (από την συνήθεια που είχα αποκτήσει με το προηγούμενο όχημα).
Σε όλους τους άλλους τομείς, το αυτοκίνητο έχει μεγάλη διαφορά προς το ποιοτικότερο. ομαλή κύλιση, φοβερή ηχομόνωση, μαλακά πλαστικά, εργονομία, λεπτομέρειες (κρεμαστρούλα, τσιμπιδάκι πλαστικό στο παρπρίζ, φίλτρο άνθρακα καμπίνας που κλείνει μόνο του όταν νιώσει ρύπανση, αισθητήρες παντού, προεντατήρες στις πίσω ζώνες, και πολλά άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας).
Η δευτέρα του τραβάει καλά, το ίδιο και η τρίτη, από τελική ταχύτητα -κατά μαρτυρίες του jim_c30- το αυτοκίνητο θα σου βγάλει κοντερίσια >215χλμ (όταν βέβαια αυτά έρθουν). εγώ στερούμαι εμπειρίας, θα το δοκιμάσω μετά τις πρώτες 5000χλμ.
ο κινητήρας των 2000κεκ τιμωρείται φορολογικά, τόσο άμεσα όσο κι έμεσα αν το χρησιμοποιείς ως αυτοκίνητο πόλης λόγω αυξημένης κατανάλωσης.
ο νέος κινητήρας θα αργήσει να φτάσει στην αγορά, κι όταν με το καλό έρθει, η διαφορά στην τιμή του αυτοκινήτου από την τρέχουσα θα το κάνει απαγορευτικό για πολλούς από εμάς.
αυτά προς το παρόν.
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: S40/V50 2004-
Και μια παλιά ανακοίνωση, όταν πρωτοήρθαν στην Ελλάδα, τα S40 και V50, με τον δίλιτρο κινητήρα.
Autotriti.gr : 6/6/2006 ΤΙΜΕΣ: Nέα Volvo S40 2.0 και V50 2.0
Παράλληλα με το ανανεωμένο XC 90, η Volvo διαθέτει στην Ελλάδα νέες δίλιτρες εκδόσεις τόσο του S40 όσο και του V50, με 145 PS καλύπτοντας ουσιαστικά το… κενό που υπήρχε μεταξύ των μοντέλων με τον κινητήρα των 1.8 λίτρων (128 PS) και των 2.4 λίτρων (168 PS).
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης, που προστίθεται στη γκάμα, αποδίδει 145 ίππους στις 6000 στροφές ενώ η ροπή φθάνει τα 185Νm στις 4500 στροφές. Οι επιδόσεις είναι σημαντικά καλύτερες σε σχέση με αυτές που προσφέρει ο κινητήρας των 1.8 λίτρων καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,5 δλ. για το S40 και για το V50 (10,9 δλ για το S40 1.8 και 11 δλ. για το V50 1,8) και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 205 χλμ/ώρα. (200 χιλιόμετρα για τα S40 και V50 1,8). Η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ανέρχεται σε 8,4 και 8,6 λίτρα/100 χλμ. για το S40 και το V50 αντίστοιχα.
[size=200]Και τα δύο μοντέλα προσφέρονται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Kinetic, Momentum και Summum). Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Kinetic περιλαμβάνει ESP, ABS, αερόσακο οδηγού - συνοδηγού, αερόσακους κεφαλής τύπου κουρτίνας, ράδιο – CD, ηλεκτρονικό κλιματισμό δύο ζωνών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55. Η έκδοση Momentum διαθέτει επιπλέον υπολογιστή ταξιδιού, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, διαφορετικές –και πιο ποιοτικές- επενδύσεις καθισμάτων, επένδυση αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα, cruise control, προβολείς ομίχλης, αισθητήρα βροχής για τους υαλοκαθαριστήρες και εσωτερικό αντιθαμβωτικό καθρέπτη. Τέλος η έκδοση Summum διαθέτει –επιπλέον της έκδοσης Momentum- δερμάτινα καθίσματα (του οδηγού με ηλεκτρική ρύθμιση και μνήμες) θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, φώτα Bi-Xenon, επένδυση ξύλου στην κεντρική κονσόλα και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες.
Στην υπόλοιπη γκάμα του S40 οι αλλαγές εστιάζονται στο μοντέλο με τον κινητήρα των 2.4 λίτρων που πλέον διατίθεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
......
Autotriti.gr : 6/6/2006 ΤΙΜΕΣ: Nέα Volvo S40 2.0 και V50 2.0
Παράλληλα με το ανανεωμένο XC 90, η Volvo διαθέτει στην Ελλάδα νέες δίλιτρες εκδόσεις τόσο του S40 όσο και του V50, με 145 PS καλύπτοντας ουσιαστικά το… κενό που υπήρχε μεταξύ των μοντέλων με τον κινητήρα των 1.8 λίτρων (128 PS) και των 2.4 λίτρων (168 PS).
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης, που προστίθεται στη γκάμα, αποδίδει 145 ίππους στις 6000 στροφές ενώ η ροπή φθάνει τα 185Νm στις 4500 στροφές. Οι επιδόσεις είναι σημαντικά καλύτερες σε σχέση με αυτές που προσφέρει ο κινητήρας των 1.8 λίτρων καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,5 δλ. για το S40 και για το V50 (10,9 δλ για το S40 1.8 και 11 δλ. για το V50 1,8) και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 205 χλμ/ώρα. (200 χιλιόμετρα για τα S40 και V50 1,8). Η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ανέρχεται σε 8,4 και 8,6 λίτρα/100 χλμ. για το S40 και το V50 αντίστοιχα.
[size=200]Και τα δύο μοντέλα προσφέρονται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις (Kinetic, Momentum και Summum). Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Kinetic περιλαμβάνει ESP, ABS, αερόσακο οδηγού - συνοδηγού, αερόσακους κεφαλής τύπου κουρτίνας, ράδιο – CD, ηλεκτρονικό κλιματισμό δύο ζωνών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55. Η έκδοση Momentum διαθέτει επιπλέον υπολογιστή ταξιδιού, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, διαφορετικές –και πιο ποιοτικές- επενδύσεις καθισμάτων, επένδυση αλουμινίου στην κεντρική κονσόλα, cruise control, προβολείς ομίχλης, αισθητήρα βροχής για τους υαλοκαθαριστήρες και εσωτερικό αντιθαμβωτικό καθρέπτη. Τέλος η έκδοση Summum διαθέτει –επιπλέον της έκδοσης Momentum- δερμάτινα καθίσματα (του οδηγού με ηλεκτρική ρύθμιση και μνήμες) θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, φώτα Bi-Xenon, επένδυση ξύλου στην κεντρική κονσόλα και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες.
Στην υπόλοιπη γκάμα του S40 οι αλλαγές εστιάζονται στο μοντέλο με τον κινητήρα των 2.4 λίτρων που πλέον διατίθεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
......
Τελευταία επεξεργασία από grgio σε 21 Φεβ 2010, 18:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
V O L V O S40 2.0 Summum
Average 7,8 l/100Km
Γιώργος, Σέρρες
Average 7,8 l/100Km
Γιώργος, Σέρρες
Re: S40/V50 2004-
grgio έγραψε:Autotriti.gr : 6/6/2006 ΤΙΜΕΣ: Nέα Volvo S40 2.0 και V50 2.0
Παράλληλα με το ανανεωμένο XC 90, η Volvo διαθέτει στην Ελλάδα νέες δίλιτρες εκδόσεις τόσο του S40 όσο και του V50, με 145 PS καλύπτοντας ουσιαστικά το… κενό που υπήρχε μεταξύ των μοντέλων με τον κινητήρα των 1.8 λίτρων (128 PS) και των 2.4 λίτρων (168 PS).
Μα στην χωρα μας (δυστυχως) το 2.4 του S40 ηταν αυτο με τα 140 αλογα και οχι το 2.4i με τα 170, το οποιο ηταν διαθεσιμο μονο σε V50...πιο κενο καλυψαν δηλαδη? Ουτε που ηξεραν (και εξακολουθουν να μην ξερουν) τι τους γινετε...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
VolvoZeus έγραψε:grgio έγραψε:Autotriti.gr : 6/6/2006 ΤΙΜΕΣ: Nέα Volvo S40 2.0 και V50 2.0
Παράλληλα με το ανανεωμένο XC 90, η Volvo διαθέτει στην Ελλάδα νέες δίλιτρες εκδόσεις τόσο του S40 όσο και του V50, με 145 PS καλύπτοντας ουσιαστικά το… κενό που υπήρχε μεταξύ των μοντέλων με τον κινητήρα των 1.8 λίτρων (128 PS) και των 2.4 λίτρων (168 PS).
Μα στην χωρα μας (δυστυχως) το 2.4 του S40 ηταν αυτο με τα 140 αλογα και οχι το 2.4i με τα 170, το οποιο ηταν διαθεσιμο μονο σε V50...πιο κενο καλυψαν δηλαδη? Ουτε που ηξεραν (και εξακολουθουν να μην ξερουν) τι τους γινετε...
στο www.car.gr , σχεδόν όλοι, πουλάνε S40 2.4i με 170Hp

"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: S40/V50 2004-
johnkyr έγραψε:VolvoZeus έγραψε:grgio έγραψε:Autotriti.gr : 6/6/2006 ΤΙΜΕΣ: Nέα Volvo S40 2.0 και V50 2.0
Παράλληλα με το ανανεωμένο XC 90, η Volvo διαθέτει στην Ελλάδα νέες δίλιτρες εκδόσεις τόσο του S40 όσο και του V50, με 145 PS καλύπτοντας ουσιαστικά το… κενό που υπήρχε μεταξύ των μοντέλων με τον κινητήρα των 1.8 λίτρων (128 PS) και των 2.4 λίτρων (168 PS).
Μα στην χωρα μας (δυστυχως) το 2.4 του S40 ηταν αυτο με τα 140 αλογα και οχι το 2.4i με τα 170, το οποιο ηταν διαθεσιμο μονο σε V50...πιο κενο καλυψαν δηλαδη? Ουτε που ηξεραν (και εξακολουθουν να μην ξερουν) τι τους γινετε...
στο http://www.car.gr , σχεδόν όλοι, πουλάνε S40 2.4i με 170Hp
Και 1.6 με 115hp.....

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
Πότε έρχεται το face-lift του S40 ?
Re: S40/V50 2004-
Αλλο f/l δεν νομιζω να γινει...Μαλλον το 2011 παμε ή για νεο μοντελο ή για παυση...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
Δεν θα πάρει την νέα μούρη του C30 δηλαδή ?
Re: S40/V50 2004-
το C30, δεν πήρε ποτέ τα φώτα του fl S40/V50
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: S40/V50 2004-
Διάβασα δημοσιεύματα για διακοπή διάθεσης του μοντέλου με το 2,4 (σε οποιαδήποτε έκδοση) και για διακοπή της έκδοσης με το AWD και το χειροκίνητο κιβώτιο στο Τ5 (μόνο προσθιοκίνητο και αυτόματο πλέον θα διατίθεται).
Αν όλα αυτά ισχύουν και με τον 1,8 ήδη κομμένο, πιστεύω ότι το τέλος του μοντέλου πλησιάζει (πιθανά το 2011), αυτό δείχνει ο περιορισμός των εκδόσεων.
Αν στο λογαριασμό βάλουμε και την πιθανολογούμενη εμφάνιση του V30 άλλα και το νέο 60άρι που είναι προ των πυλών, τότε μάλλον δεν υπάρχει χώρος ούτε για κάποιον αντικαταστάτη. Το τέλος των σεντάν με μήκος το πολύ 4,5 μέτρα πλησιάζει και αυτό προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου καθώς πάντα αγόραζα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας
Αν όλα αυτά ισχύουν και με τον 1,8 ήδη κομμένο, πιστεύω ότι το τέλος του μοντέλου πλησιάζει (πιθανά το 2011), αυτό δείχνει ο περιορισμός των εκδόσεων.
Αν στο λογαριασμό βάλουμε και την πιθανολογούμενη εμφάνιση του V30 άλλα και το νέο 60άρι που είναι προ των πυλών, τότε μάλλον δεν υπάρχει χώρος ούτε για κάποιον αντικαταστάτη. Το τέλος των σεντάν με μήκος το πολύ 4,5 μέτρα πλησιάζει και αυτό προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου καθώς πάντα αγόραζα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας


Re: S40/V50 2004-
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: S40/V50 2004-
Νομιζω ηταν αναμενωμενο...Στη C ο κοσμος ψαχνει πριμιουν χατς και οχι σενταν...παντως μια υποχωρηση σε 152mm για το S60 δεν ειναι υπερβολικη....εδω εγω σκεφτομαι ακομα και το πολυ μεγαλυτερο S80 σε σχεση με την χρηση που κανω πλεον 

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
georgosk έγραψε:Ρε φίλε γιατί με πληγώνεις έτσι...;![]()
Παντως απο οσο ξερω σκεφτονται ακομα για το αν θα διατηρησουν το μοντελο στις αναπτυσσομενες χωρες....αν αρχισουμε να αναπτυσσομαστε κι εμεις ισως ερθει κι εδω

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
VolvoZeus έγραψε:Νομιζω ηταν αναμενωμενο...Στη C ο κοσμος ψαχνει πριμιουν χατς και οχι σενταν...παντως μια υποχωρηση σε 152mm για το S60 δεν ειναι υπερβολικη....εδω εγω σκεφτομαι ακομα και το πολυ μεγαλυτερο S80 σε σχεση με την χρηση που κανω πλεον
1ον Όσο μεγαλώνουν τα αυτοκίνητα τόσο πιο δύσκολη γίνεται η χρήση τους εντός πόλεων, οπότε αναγκαστικά παίρνουμε δεύτερο μικρό το οποίο συνολικά μεγαλώνει το πρόβλημα (ακόμη περισσότερα αυτοκίνητα στους δρόμους και λιγότερες θέσεις στάθμευσης). Άρα από ένα σημείο και μετά λογική στο μεγάλωμα δεν υπάρχει κατά την γνώμη μου.
2ον Το πιο μαζεμένα σχήματα είναι συνήθως και πιο ωραία, σύγκρινε για παράδειγμα τις παρόμοιες σχεδιαστικά oktavia και Superb, ποίο είναι πιο ωραίο;
3ον Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο



Re: S40/V50 2004-
VolvoZeus έγραψε:georgosk έγραψε:Ρε φίλε γιατί με πληγώνεις έτσι...;![]()
Παντως απο οσο ξερω σκεφτονται ακομα για το αν θα διατηρησουν το μοντελο στις αναπτυσσομενες χωρες....αν αρχισουμε να αναπτυσσομαστε κι εμεις ισως ερθει κι εδω

Είμαι αναπτυσόμενος και θέλω μικρομεσαίο πριμιουμ σεντάν


Re: S40/V50 2004-
georgosk έγραψε:VolvoZeus έγραψε:Νομιζω ηταν αναμενωμενο...Στη C ο κοσμος ψαχνει πριμιουν χατς και οχι σενταν...παντως μια υποχωρηση σε 152mm για το S60 δεν ειναι υπερβολικη....εδω εγω σκεφτομαι ακομα και το πολυ μεγαλυτερο S80 σε σχεση με την χρηση που κανω πλεον
................ θέλω μικρομεσαίο πριμιουμ σεντάν
κι εγώ φερράρι station .....



άλλα δεν μένω ακόμα σε κάποιο εμιράτο !!!!!


"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: S40/V50 2004-
johnkyr έγραψε:....άλλα δεν μένω ακόμα σε κάποιο εμιράτο !!!!!![]()
Σώπα, και το Ελλαδιστάν τι είναι;;;;




Re: S40/V50 2004-
Σωστος, ομως...[quote="georgosk"]
1ον Ολοι εχουμε ηδη δευτερο αυτοκινητο, και μαλιστα επειδη και τα δευτερα εχουν μεγαλωσει πολυ εχουμε πλεον και τριτο
2ον Και τα δυο που αναφερεις ειναι χαλια...απλα στους τυφλους ξεχωριζει ο μονοφθαλμος! Δεν μπορεις να πεις ομως οτι το S80 που ειναι στην ιδια σχεδιαστηκη φιλοσοφια με το S40 ειναι ασχημο!
3ον Αν σκοπευεις να αγορασεις καμια χιλιαδιτσα ειμαι σιγουρος οτι θα σου κανουν τη χαρη
1ον Ολοι εχουμε ηδη δευτερο αυτοκινητο, και μαλιστα επειδη και τα δευτερα εχουν μεγαλωσει πολυ εχουμε πλεον και τριτο


2ον Και τα δυο που αναφερεις ειναι χαλια...απλα στους τυφλους ξεχωριζει ο μονοφθαλμος! Δεν μπορεις να πεις ομως οτι το S80 που ειναι στην ιδια σχεδιαστηκη φιλοσοφια με το S40 ειναι ασχημο!
3ον Αν σκοπευεις να αγορασεις καμια χιλιαδιτσα ειμαι σιγουρος οτι θα σου κανουν τη χαρη

STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
κύριοι (μαέστρος)
δεν έχουμε όλοι 2ο αυτοκίνητο!! υπάρχουν κάποιοι που ζουν ανάμεσά μας οι οποίοι ψάχνουν ακόμη να σταθμεύσουν το 1ο!!
τα 15 επιπλέον εκατοστά κάνουν μεγάλη διαφορά, καθώς ούτε να παρκάρεις ούτε και να στρίψεις μπορείς σε πολλές περιοχές (κυρίως αστικές, χωρίς να περιορίζονται εκεί απαραίτητα).
όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση βέβαια, η αγορά αποφασίζει..
Υ.Γ. το μέγεθος μετράει!!
δεν έχουμε όλοι 2ο αυτοκίνητο!! υπάρχουν κάποιοι που ζουν ανάμεσά μας οι οποίοι ψάχνουν ακόμη να σταθμεύσουν το 1ο!!
τα 15 επιπλέον εκατοστά κάνουν μεγάλη διαφορά, καθώς ούτε να παρκάρεις ούτε και να στρίψεις μπορείς σε πολλές περιοχές (κυρίως αστικές, χωρίς να περιορίζονται εκεί απαραίτητα).
όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση βέβαια, η αγορά αποφασίζει..
Υ.Γ. το μέγεθος μετράει!!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: S40/V50 2004-
το νου σου μη δεις κανένα τύπο να σου χαμογελά γλυκά σε κάνα φανάρι.. 

Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: S40/V50 2004-
Γυναικεία είναι τα αυτοκίνητα τα οποία οι γυναίκες μπορούν να οδηγήσουν χωρίς να τα χτυπάνε σε κολόνες, χωρίς να κάνουν χάλια προφυλακτήρες και γενικώς χωρίς να τρέμει η ψυχή σου όταν της το δίνεις...Δηλαδή ρε Zeus μόνο το Τ5 είναι αντρικό; Δηλαδή αν το δικό σου ήταν 2.0 η γυναίκα σου θα το έβαζε με μεγαλύτερη άνεση στο γκαράζ;;;




V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-
Jim_C30 έγραψε:Γυναικεία είναι τα αυτοκίνητα τα οποία οι γυναίκες μπορούν να οδηγήσουν χωρίς να τα χτυπάνε σε κολόνες, χωρίς να κάνουν χάλια προφυλακτήρες και γενικώς χωρίς να τρέμει η ψυχή σου όταν της το δίνεις...Δηλαδή ρε Zeus μόνο το Τ5 είναι αντρικό; Δηλαδή αν το δικό σου ήταν 2.0 η γυναίκα σου θα το έβαζε με μεγαλύτερη άνεση στο γκαράζ;;;![]()
![]()
Φυσικα! Τωρα κανει πολλες μανουβρες..εκτος του οτι καιει κανει και θορυβο πλοιου το μοτορι και ξεσηκωνει τους γειτονες

...οταν ειχα αντικαταστασης ενα 1.8 δεν συντονιζοταν τιποτα!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: S40/V50 2004-
DIKASTIS-T5 έγραψε:VolvoZeus έγραψε:Jim_C30 έγραψε:Γυναικεία είναι τα αυτοκίνητα τα οποία οι γυναίκες μπορούν να οδηγήσουν χωρίς να τα χτυπάνε σε κολόνες, χωρίς να κάνουν χάλια προφυλακτήρες και γενικώς χωρίς να τρέμει η ψυχή σου όταν της το δίνεις...Δηλαδή ρε Zeus μόνο το Τ5 είναι αντρικό; Δηλαδή αν το δικό σου ήταν 2.0 η γυναίκα σου θα το έβαζε με μεγαλύτερη άνεση στο γκαράζ;;;![]()
![]()
Φυσικα! Τωρα κανει πολλες μανουβρες..εκτος του οτι καιει κανει και θορυβο πλοιου το μοτορι και ξεσηκωνει τους γειτονες![]()
...οταν ειχα αντικαταστασης ενα 1.8 δεν συντονιζοταν τιποτα!
Τι αλλο θα διαβασω εδω μεσα πια????![]()
![]()
Πες μου κι εσύ ρε φίλε....





V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-
Παιδες με 1.6 ειναι αισθητη η μειωση ισχυος με τη λειτουργια του κλιματισμου? Μουλαρωνει πολυ στο ξεκινημα?
Re: S40/V50 2004-
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: S40/V50 2004-
O πατερας μου ψαχνει για οικογενειακο μεταχειρισμενο και το οριο ειναι 12.000 ευρο. Κοιταμε για passat 1600 fsi ,mondeo 1.6 και τωρα τελευταια κοιταζα και το 1.8 s40. Μπορει καποιος κατοχος του 1800 s40 να μου πει πως παει απο καταναλωση,δυναμη κ.τ.λ? Λογικα θα ειναι πολυ γρηγοροτερο απο passat kai mondeo
Re: S40/V50 2004-
κατανάλωση, δες εδώ .... http://www.spritmonitor.de/en/detail/313200.html
ήσυχο, ποιοτικό, ασφαλές, μέτριοι χώροι σε σχέση με τα άλλα δύο. Στην εθνική μπορεί να ταξιδεύει από 140+ έως την τελική του χωρίς να σε προβληματίζει και χωρίς να κουράζει. Στον επαρχιακό τώρα... τα προσπεράσματα που κάνεις με 106R σου, απλά ξέχνα τα. Αν στροφάρεις ψηλά... μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα, λόγω καλού πλαισίου, αλλά όταν έρθει η ώρα την προσπέρασης .... διαπιστώνεις ότι ή ότι το αυτοκίνητο είναι βαρύ ή ότι οι 125hp είναι λίγοι.
ήσυχο, ποιοτικό, ασφαλές, μέτριοι χώροι σε σχέση με τα άλλα δύο. Στην εθνική μπορεί να ταξιδεύει από 140+ έως την τελική του χωρίς να σε προβληματίζει και χωρίς να κουράζει. Στον επαρχιακό τώρα... τα προσπεράσματα που κάνεις με 106R σου, απλά ξέχνα τα. Αν στροφάρεις ψηλά... μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα, λόγω καλού πλαισίου, αλλά όταν έρθει η ώρα την προσπέρασης .... διαπιστώνεις ότι ή ότι το αυτοκίνητο είναι βαρύ ή ότι οι 125hp είναι λίγοι.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Επιστροφή σε “Προηγουμενα μοντελα Volvo”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες