Καλησπέρα σε όλους.
Καινούργιο μέλος μιας και μόλις έγινα κάτοχος (εδώ και 2 εβδομάδες) v40 auto 2014 1.6 diesel auto.
Έχω 3 απορίες και ήθελα αν γνωρίζει κάποιος τα φώτα του.
1. Το start stop κάνει το εξής περίεργο: όταν σταματάω ενεργοποιείται κανονικά (δηλαδή σβήνει το αμάξι όπως πρέπει να κάνει) αλλά μετά από 3-5 δευτερόλεπτα και χωρίς εννοείται να πατήσω γκάζι ενεργοποιείται ξανά και βάζει μπρος το αμάξι.
2. Έχω ένα μικρό τρίξιμο όταν έχω ανοιχτό το συρτάρι με τις ποτηροθήκες (δίπλα στο χειρόφρενο εννοώ). Έχει τύχει σε κανέναν;
3. Το σύστημα κλιματισμού που έχει το αμάξι δεν έχει την επιλογή auto έχει να επιλέξεις την θερμοκρασία και την ένταση. Να υποθέσω ότι λειτουργεί όπως τα κλασσικά σύστηματα απλού air condition ή έχει κάποια διαφορετική φιλοσοφία;
Ευχαριστώ πολύ εκ τών προτέρων.
V40
Re: V40
Καλησπερα, καλος ηρθες στην παρεα και καλοταξιδο!
Το start & stop μηπως ενεργοποιείτε γιατι εχει σε λειτουργια το A/C;;;
Το start & stop μηπως ενεργοποιείτε γιατι εχει σε λειτουργια το A/C;;;
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
Το θέμα με το σταρτ στοπ έχει να κάνει με το ότι μια από τις δύο μπαταρίες του αυτοκινήτου, είτε η βασική είτε η βοηθητική, θέλει αντικατάσταση. Πιθανολογω τη μικρή μπαταρία καθώς αυτό το ότι σβηνει και παίρνει αμέσως έχει να κάνει με τελειωμένη μικρή (βοηθητική) μπαταρία.
Βρίσκεται πίσω από τον θόλο του αριστερού μπροστινού τροχού και η αντικατάστασή της απαιτεί γνώσεις.
Για τον τριγμο, ρίξε wd40 στον σιδηρόδρομο του "συρταριου" κατά μήκος. Θα φύγει.
Το air condition από τη στιγμή που δεν έχει λειτουργία Auto, το λειτουργείς όπως τα κλασσικά air condition αφού στην ουσία δεν είναι Clima.
Βρίσκεται πίσω από τον θόλο του αριστερού μπροστινού τροχού και η αντικατάστασή της απαιτεί γνώσεις.
Για τον τριγμο, ρίξε wd40 στον σιδηρόδρομο του "συρταριου" κατά μήκος. Θα φύγει.
Το air condition από τη στιγμή που δεν έχει λειτουργία Auto, το λειτουργείς όπως τα κλασσικά air condition αφού στην ουσία δεν είναι Clima.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: V40
JimV60 έγραψε:Το θέμα με το σταρτ στοπ έχει να κάνει με το ότι μια από τις δύο μπαταρίες του αυτοκινήτου, είτε η βασική είτε η βοηθητική, θέλει αντικατάσταση. Πιθανολογω τη μικρή μπαταρία καθώς αυτό το ότι σβηνει και παίρνει αμέσως έχει να κάνει με τελειωμένη μικρή (βοηθητική) μπαταρία.
Βρίσκεται πίσω από τον θόλο του αριστερού μπροστινού τροχού και η αντικατάστασή της απαιτεί γνώσεις.
Για τον τριγμο, ρίξε wd40 στον σιδηρόδρομο του "συρταριου" κατά μήκος. Θα φύγει.
Το air condition από τη στιγμή που δεν έχει λειτουργία Auto, το λειτουργείς όπως τα κλασσικά air condition αφού στην ουσία δεν είναι Clima.
Να σαι καλά.
Θα τα δω.
Ευχαριστώ πολύ
Re: V40
Apostolosg έγραψε:Καλησπέρα. Είμαι νέος ιδιοκτήτης ενός v40 1.6 d2. Έχω πρόβλημα με τα φωτα έχει μείνει στην μεσαία σκάλα χωρίς να παίρνει κάποια εντολή από διακόπτη η σινιάλο. Επίσης είναι είναι τελείως κατεβασμένα. Είπαν ότι είναι διακόπτης γνωρίζει κάποιος κατι? Ακούγεται ένας θόρυβος βουητό από δεξιά μάλλον είναι το μεσαίο ρουλεμάν του μπιλιοφορου το έχει αλλάξει κανένας?
Καλημέρα σε όλους , εχω και εγω το ίδιο προβλημα, μηπως γνωρίζει καποιος τι φταίει και πως επιλύθηκε ; Το παρουσίασε χθες το βραδυ σε ταξίδι χωρις να δουλεύει η μεγαλη σκάλα και το σινιάλο αντίστοιχα και σήμερα το πρωί που το έβαλα μπροστά λειτουργουν σωστά.
Re: V40
Δυστυχώς φίλε μου, αυτό είναι το πρόβλημα με ορισμένους...
Δεν γράφουν τι έκαναν, αν καναν, η πια λύση βρήκαν...
Δεν γράφουν τι έκαναν, αν καναν, η πια λύση βρήκαν...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
Καλησπέρα στην παρέα. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα V40 diesel μεταχειρισμένο μέχρι 2016 μοντέλο που είναι στο μπάτζετ μου.
Κοιτάω για D3 και D4. Μένω εξωτερικό οπότε δεν με πειράζει που είναι δίλιτρο. Έχω μπερδευτεί με τους κινητήρες. Ποιός είναι της Volvo και ποιός της Peugeot. Οι 5κυλινδροι είναι της Volvo? Από θέμα αξιοπιστίας τι είναι καλύτερο να προτιμήσω? Ευχαριστώ.
Κοιτάω για D3 και D4. Μένω εξωτερικό οπότε δεν με πειράζει που είναι δίλιτρο. Έχω μπερδευτεί με τους κινητήρες. Ποιός είναι της Volvo και ποιός της Peugeot. Οι 5κυλινδροι είναι της Volvo? Από θέμα αξιοπιστίας τι είναι καλύτερο να προτιμήσω? Ευχαριστώ.
Re: V40
Καλησπέρα και καλός ήρθες!
2016 και μετα, δεν έχει κινητήρες Peugeot/Citroen
Αν και τα D3/D4 είναι διλιτρα και είναι Volvo
Όπως και ολα τα πεντακυλινδρα!
Τα τετρακύλινδρα διλιτρα ειναι ο νεότερος κινητήρας VEA της Volvo
Πεντακυλινδρο, αν είναι σωστά συντηρημένα, πάρτο με κλειστά μάτια
Εχω 400.000χλμ και δεν έχει πάθει τίποτα
2016 και μετα, δεν έχει κινητήρες Peugeot/Citroen
Αν και τα D3/D4 είναι διλιτρα και είναι Volvo
Όπως και ολα τα πεντακυλινδρα!
Τα τετρακύλινδρα διλιτρα ειναι ο νεότερος κινητήρας VEA της Volvo
Πεντακυλινδρο, αν είναι σωστά συντηρημένα, πάρτο με κλειστά μάτια
Εχω 400.000χλμ και δεν έχει πάθει τίποτα
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
Thanosgr έγραψε:Καλησπέρα και καλός ήρθες!
2016 και μετα, δεν έχει κινητήρες Peugeot/Citroen
Αν και τα D3/D4 είναι διλιτρα και είναι Volvo
Όπως και ολα τα πεντακυλινδρα!
Τα τετρακύλινδρα διλιτρα ειναι ο νεότερος κινητήρας VEA της Volvo
Πεντακυλινδρο, αν είναι σωστά συντηρημένα, πάρτο με κλειστά μάτια
Εχω 400.000χλμ και δεν έχει πάθει τίποτα
Εννοώ από 2012 μέχρι 2016 μοντέλο. Όχι νεότερο.
Πότε έγινε η αλλαγή κινητήρα στο D3 και D4 από 5 κύλινδρο σε 4 κύλινδρο?
Re: V40
Μεσα στο 2015 εγινε η αλλαγη απο τον 1,6 (Peugeut) στον 1,5 (Volvo-Ford)
Και μεσα στο 2017 εγινε η αλλαγη απο τον πεντακυλινδρο στον νεο τετρακυλινδρο που υπαρχει μεχρι σημερα
Και μεσα στο 2017 εγινε η αλλαγη απο τον πεντακυλινδρο στον νεο τετρακυλινδρο που υπαρχει μεχρι σημερα
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
Thanosgr έγραψε:Μεσα στο 2015 εγινε η αλλαγη απο τον 1,6 (Peugeut) στον 1,5 (Volvo-Ford)
Και μεσα στο 2017 εγινε η αλλαγη απο τον πεντακυλινδρο στον νεο τετρακυλινδρο που υπαρχει μεχρι σημερα
Οπότε μέχρι το 2016 που κοιτάω D3,D4 είναι σίγουρα 5 κύλινδρος. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες