V40
Re: V40
Αλλαγή λαδιών έγινε όχι συμπλήρωση. Γι’ αυτό μου κάνει εντύπωση που δεν είναι στο max ο δείκτης. Το τιμολόγιο έχει χρέωση 6lt και φυσικά δε μου έδωσαν το περίσσευμα και δε μου πέρασε και από το μυαλό να το ζητήσω
Η αιτιολογία που φαγώνονται γρήγορα τα τακάκια είναι τα συστήματα πέδησης και ευστάθιας που δουλεύουν συχνά. Ταδε εφη ο υπεύθυνος μηχανικός της Volvo.. ο ίδιος βέβαια μου είπε οτι για το μοτερ η ανοχή για κάψιμο λαδιού είναι 700ml/1000km ή μπερδεύτηκε ή δε το χει γενικά
Η αιτιολογία που φαγώνονται γρήγορα τα τακάκια είναι τα συστήματα πέδησης και ευστάθιας που δουλεύουν συχνά. Ταδε εφη ο υπεύθυνος μηχανικός της Volvo.. ο ίδιος βέβαια μου είπε οτι για το μοτερ η ανοχή για κάψιμο λαδιού είναι 700ml/1000km ή μπερδεύτηκε ή δε το χει γενικά
V40 T3 MY16
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
v1tt0 έγραψε:... ο ίδιος βέβαια μου είπε οτι για το μοτερ η ανοχή για κάψιμο λαδιού είναι 700ml/1000km ή μπερδεύτηκε ή δε το χει γενικά
Αυτο το αναφερουν ολα τα manual... εαν σου καει 700ml/1000Κm ξεκινα για βολτα στις αντιπροσωπειες...
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
v1tt0 έγραψε:1. Από το προηγούμενο σερβις έφυγα με το δείκτη λαδιών στο max. Μετά από περίπου 10,000km η στάθμη έπεσε ένα κουτάκι (στην ηλεκτρονική ένδειξη). Άρα το μοτέρ καίει λάδι; Επίσης τώρα μετά την αλλαγή η στάθμη είναι πάλι ένα κουτάκι κάτω από το max. Δεν θα έπρεπε να είναι στο max;
Πως λεει το μανουαλ οτι πρεπει να γινετε η μετρηση? Ακολουθεις τη διαδικασια?
Ολοι οι κινητηρες καινε λαδι...ετσι λειτουργουν. Το φυσιολογικο ειναι να πεσει η σταθμη απο το max στο min μεταξυ των σερβις. Αν εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο αυτο, τοτε εχεις προβλημα.
v1tt0 έγραψε:3. Μου έιπαν ότι πρέπει να αλλαχθούν τα τακάκια μπρος-πίσω και ότι τα πίσω είναι πιο φαγωμένα και αντέχουν άλλα 3,000km. Είναι λογικό για 22,000km αλλαγή όλα τα τακάκια;; Δε τα άλλαξα γιατί το ποσό μου φάνηκε αστρονομικό. Φοράνε κεραμικά τα V40 και είναι τόσο ακριβά;; Έχετε να μου προτείνετε κάποιο έμπιστο εξειδικευμένο (με pm) να τα αλλάξω εκεί;
Τα τακακια δεν εχουν συγκεκριμενη διαρκεια ζωης. Επομενως και το οτι αντεχουν αλλα 3000km ειναι αστεια δηλωση. Η φθορα τους εχει να κανει με τη χρηση τους. Η επιλογη πρεπει να γινετε παντα σε συναρτηση με τη δισκοπλακα και την χρηση.
Συνεργειο δεν ειναι απαραιτητο να ειναι εξειδικευμενο Volvo, αλλα και ενας καλος φρενας μπορει να σε εξυπηρετησει. Μπορεις να ρωτησεις στο Μοραρη αν σε βολευει η περιοχη..
Προσωπικα αν ημουν ευχαριστημενος με αποδοση, αισθηση, θορυβο, δεν θα ψαχνομουν καθολου, θα εβαζα αυτα που συστηνει ο κατασκευαστης. Μπορεις να τα αγορασεις απο εξω και να στα περασει καποιος φρενας μειωνοντας ετσι το κοστος.
haralabosg έγραψε:1) Ποσο λαδι συμπληρωθηκε? Αν και το manual αναφερει 5.6 lt κανονικα περνει 5.75lt ωστε να ειναι ακριβως στο max. Mηπως σου συμπληρωσαν λιγοτερο με αποτελεσμα αμεσως να πεσει λιγο η σταθμη....? Εαν σου εδωσαν το υπολοιπο, υπολογισε και συμπληρωσε ανάλογα. Στα 15000Κm δεν ειχε πεσει η σταθμη σε εμενα.
Αν το μανουαλ αναφερει 5.6 και βαζουν παραπανω, κατι δεν κανουν σωστα στη διαδικασια της μετρησης. Αυτο ηταν κοινη πρακτικη στα P1 (C30/S40/V50) απο ολα τα συνεργεια. Παραπανω λαδι ομως φθειρει τον κινητηρα..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
VolvoZeus έγραψε:haralabosg έγραψε:1) Ποσο λαδι συμπληρωθηκε? Αν και το manual αναφερει 5.6 lt κανονικα περνει 5.75lt ωστε να ειναι ακριβως στο max. Mηπως σου συμπληρωσαν λιγοτερο με αποτελεσμα αμεσως να πεσει λιγο η σταθμη....? Εαν σου εδωσαν το υπολοιπο, υπολογισε και συμπληρωσε ανάλογα. Στα 15000Κm δεν ειχε πεσει η σταθμη σε εμενα.
Αν το μανουαλ αναφερει 5.6 και βαζουν παραπανω, κατι δεν κανουν σωστα στη διαδικασια της μετρησης. Αυτο ηταν κοινη πρακτικη στα P1 (C30/S40/V50) απο ολα τα συνεργεια. Παραπανω λαδι ομως φθειρει τον κινητηρα..
Συμφωνω μαζι σου αλλα συγκεκριμενα για το V40 T3 auto (VEA engine) απαιτειται 5,75 Lt (με αλλαγη φ. λαδιου) αλλιως ο ηλ.ενδειξη δεν θα ειναι στο max . Την ιδια απορια ειχα και εγω και μου εγινε εκτύπωση απο το VIDA ωστε να πειστώ..
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
VolvoZeus έγραψε:Πως λεει το μανουαλ οτι πρεπει να γινετε η μετρηση? Ακολουθεις τη διαδικασια?
Ολοι οι κινητηρες καινε λαδι...ετσι λειτουργουν. Το φυσιολογικο ειναι να πεσει η σταθμη απο το max στο min μεταξυ των σερβις. Αν εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο αυτο, τοτε εχεις προβλημα.
Μετά από 30km οδήγησης, αφήνεις το αυτοκίνητο χωρίς κλίση για 5 λεπτά και μετά διαβάζεις την μέτρηση. Έτσι κι έγινε. Το manual για το T3 αναφέρει approx. 5.6 lt. Απλά μου έκανε εντύπωση η ένδειξη γιατί προφανώς δεν συμπληρώθηκε η ίδια ποσότητα με του προηγούμενου σέρβις.
Δε συμφωνώ ότι όλοι οι κινητήρες καίνε λάδι. Ορισμένοι είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να ψεκάζουν και λάδι μέσα στον θάλαμο καύσης. Αλλιώς το λάδι απομονώνεται από τον θάλαμο καύσης από τα ελατήρια των εμβόλων. Σκέφτομαι ότι επειδή το λάδι που χρησιμοποιείται είναι λεπτορευστο (0w-20) μία μικρή ποσότητα περνάει κάθε τόσο και ο κατασκευαστής θα πρέπει να δίνει μια ανοχή στις προδιαγραφές του κινητήρα (που δε μπορώ να βρω πουθενά!).
VolvoZeus έγραψε:Τα τακακια δεν εχουν συγκεκριμενη διαρκεια ζωης. Επομενως και το οτι αντεχουν αλλα 3000km ειναι αστεια δηλωση. Η φθορα τους εχει να κανει με τη χρηση τους. Η επιλογη πρεπει να γινετε παντα σε συναρτηση με τη δισκοπλακα και την χρηση.
Συμφωνώ αλλά αν μου έλεγε το πάχος που έχει απομείνει σε χιλιοστά δε θα μπορούσα να το αξιολογήσω. Θέλω να πιστεύω οτι εμπειρικά το νούμερο σε km που μου είπαν είναι αρκετά ασφαλές.
VolvoZeus έγραψε:Προσωπικα αν ημουν ευχαριστημενος με αποδοση, αισθηση, θορυβο, δεν θα ψαχνομουν καθολου, θα εβαζα αυτα που συστηνει ο κατασκευαστης. Μπορεις να τα αγορασεις απο εξω και να στα περασει καποιος φρενας μειωνοντας ετσι το κοστος.
Σωστός! Θα κοιτάξω να βρω τα τακάκια στην αγορά και θα πάρω τιμή τοποθέτησης από το συνεργείο που πρότεινες. Thanx
V40 T3 MY16
Re: V40
haralabosg έγραψε: Συμφωνω μαζι σου αλλα συγκεκριμενα για το V40 T3 auto (VEA engine) απαιτειται 5,75 Lt (με αλλαγη φ. λαδιου) αλλιως ο ηλ.ενδειξη δεν θα ειναι στο max . Την ιδια απορια ειχα και εγω και μου εγινε εκτύπωση απο το VIDA ωστε να πειστώ..
Αν υπαρχει οδηγια στο VIDA διαφορετικη απο το μανουαλ, δεν μπορει κανεις να ισχυριστει κατι διαφορετικο!! Το VIDA ειναι ευαγγελιο
v1tt0 έγραψε:Μετά από 30km οδήγησης, αφήνεις το αυτοκίνητο χωρίς κλίση για 5 λεπτά και μετά διαβάζεις την μέτρηση. Έτσι κι έγινε. Το manual για το T3 αναφέρει approx. 5.6 lt. Απλά μου έκανε εντύπωση η ένδειξη γιατί προφανώς δεν συμπληρώθηκε η ίδια ποσότητα με του προηγούμενου σέρβις.
Δες το απο πανω...ισως εκει που εκανες σερβις να μην μπηκαν στον κοπο να διαβασουν το VIDA.
v1tt0 έγραψε:Δε συμφωνώ ότι όλοι οι κινητήρες καίνε λάδι. Ορισμένοι είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να ψεκάζουν και λάδι μέσα στον θάλαμο καύσης. Αλλιώς το λάδι απομονώνεται από τον θάλαμο καύσης από τα ελατήρια των εμβόλων. Σκέφτομαι ότι επειδή το λάδι που χρησιμοποιείται είναι λεπτορευστο (0w-20) μία μικρή ποσότητα περνάει κάθε τόσο και ο κατασκευαστής θα πρέπει να δίνει μια ανοχή στις προδιαγραφές του κινητήρα (που δε μπορώ να βρω πουθενά!).
Στη συνεχη αναζητηση των κατασκευαστων για αυξημενη αποδοτικοτητα και χαμηλη καταναλωση μπηκε στην εξισωση και η τριβη των εμβολων στα χιτωνια. Πλεον το βασικο ζητουμενο δεν ειναι να απομονωθει ο χωρος καυσης απο το λαδι, αλλα να μειωθει η τριβη των ελατηριων πανω στα χιτωνια (εξου και τα πολυ λεπτα λαδια στα νεα μοτερ). Τα μπλοκ χυτοσιδηρου εχουν αντικατασταθει απο αλουμινιου με τεχνικες σκληρυνσης των χιτωνιων ωστε να αντεξουν τα πολυ μικροτερα (σε επιφανεια τριβης) και low tension ελατηρια. Μιλαμε για μειωση τριβης πανω απο 30% στους συγχρονους κινητηρες. Γενικα το συστημα δουλευει σωστα με φυσιολογικη καταναλωση (μαξ σε μιν μεταξυ των σερβις) αλλα οταν το μοτερ δεν οδηγειται με αυξομειωσεις στροφων ή οδηγειται με πολλα σταματηματα και μικρες διαδρομες, δεν λειτουργει το ιδιο καλα με αποτελεσμα να παρατηρειται αυξημενη καταναλωση.
v1tt0 έγραψε:Συμφωνώ αλλά αν μου έλεγε το πάχος που έχει απομείνει σε χιλιοστά δε θα μπορούσα να το αξιολογήσω. Θέλω να πιστεύω οτι εμπειρικά το νούμερο σε km που μου είπαν είναι αρκετά ασφαλές.
Και παλι το παχος ειναι μια παραμετρος...αν η δισκοπλακα εχει κανει νυχι? Απο προσωπικη εμπειρια, εχοντας παει σετ καινουρια τακακια (Volvo) στο εξουσιοδοτημενο, ο μηχανικος αποφασισε να μην τα αλλαξει γιατι οπως ειχε πει ειχαν ψωμι ακομα. Ελα που χρειαστηκε φρεναρισμα απο τα 200 μετα απο προσπεραση ( ) οπου η βαση του τακακιου πατησε στο νυχι της δισκοπλακας με αποτελεσμα να υπερθερμανθουν και τα δυο και να παω σε αλλαγη και δισκων...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: V40
Αν έχει "νύχι" η δισκόπλακα δε χρειάζεται αλλαγή έτσι κι αλλιώς;
Που μπορώ να βρω το part number για τα τακάκια του μοντέλου μου; Σε ποιό κατάστημα μπορώ να βρω oem ανταλλακτικά; Θα εκτιμούσα ένα pm (για να μην κάνουμε και διαφήμιση..)
Που μπορώ να βρω το part number για τα τακάκια του μοντέλου μου; Σε ποιό κατάστημα μπορώ να βρω oem ανταλλακτικά; Θα εκτιμούσα ένα pm (για να μην κάνουμε και διαφήμιση..)
V40 T3 MY16
Re: V40
Αν θες part number για ολο σχεδον το αμαξι σου, η πιο ευκολη λυση ειναι η Skandix !
Μπες βρες το αμαξι σου και απο εκει τμημα τμημα εχουν ολο το αμαξι και τα part number!
Μπες βρες το αμαξι σου και απο εκει τμημα τμημα εχουν ολο το αμαξι και τα part number!
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
Thanosgr έγραψε:Αν θες part number για ολο σχεδον το αμαξι σου, η πιο ευκολη λυση ειναι η Skandix !
Μπες βρες το αμαξι σου και απο εκει τμημα τμημα εχουν ολο το αμαξι και τα part number!
Ευχαριστώ!
VolvoZeus έγραψε:Υγρα φρενων καθε ποτε αλλαζεις?
Κάθε 2 χρόνια όπως έχει πει η αντιπροσωπεία
V40 T3 MY16
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: 30 Νοέμ 2017, 23:51
Re: V40
Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
sokratismalamas έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !
Συμφωνω μαζι σου αλλα μαζι με το service στην αντιπροσωπεια θα εχεις 1 ακομα χρονο εγγυηση. Και απο την στιγμη που εχεις κανει πολυ λιγα χιλιομετρα δεν ξερεις ακομα εαν βγαλει κατι (που 99.9% δεν πιστευω και εγω οτι θα βγαλει κατι). Για 80-100€ διαφορα κατα την γνωμη μου αξιζει να πας αντιπροσωπεια μονο για την εγγυση. Μετα βλεπουμε.... (το ιδιο σκεφτομαι και εγω )
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
sokratismalamas έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !
Καλήμερα.
Λοιπον, λαδια αλλαζεις αρα και φιτρο, φιλτρο καμπινας σιγουρα και αν εινα diesel και φιλτρο καυσιμου οπωσδηποτε.
Φιλτρο αερα δεν χρειαζεται εναν ελεγχο μονο, ε μετα απο αυτα θα αλλαξουν ροδελα ταπας λαδιου, καθαριστικο παρπριζ κ.τ.λ.
Το ποιο σημαντικο ομως ειναι τα update που γινονται!!!
Γι'αυτο και μονο πρεπει να πας, ετσι κι αλλιως μια φορα το χρονο ειναι, θα πας ακομα 2-3 φορες (2-3 χρονια).
Σημαντικο, παρε τηλ τις αντιπροσωπειες και ρωτα τους, 1ο σερβις (χρονος) ποσο το σερβις και τι περιλαμβανει, ειναι υποχρεωμενοι να σου πουν, θα αρχισουν τα "να δουμε τι θα χρειαστει" και κ.τ.λ, κοψτους την φορα, να πουν "για τα προβλεπομενα" τα εξτρα να τα αφησουν.
Κατι που λιγη το ξερουν, και οι αντιπροσωπειες το κρυβουν, οταν πηγαινουμε για σερβις σε πτυχιουχο επισκευαστη αυτοκινητων μελος του https://www.eoveam.gr/members.html
Η εγγυηση ισχυει κανονικα!
Αν επιτρεπεται, sokratismalamas... ??? ο γνωστος?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: 30 Νοέμ 2017, 23:51
Re: V40
Thanosgr έγραψε:sokratismalamas έγραψε:Καλησπέρα στην παρέα.
Όπου να ναι και εγώ πάω το V40 μου για το πρώτο σέρβις, πέρασε κοντά ένας χρόνος από την αγορά ! Το θέμα είναι πως έχω κάνει σχετικά λίγα χλμ (10 χιλιάδες περίπου) χωρίς συνθήκες πίεσης για το αμάξι.
Νομίζω πως δεν χρειαζεται πραγματικά τίποτα την δεδομενη στιγμή το αμάξι πέρα από λάδια . Το θέμα μου είναι πως δε θέλω να το πάω στον αντιπρόσωπο ,πιστεύω πως με το έτσι θέλω θα μου κάνει τα προβλεπόμενα (Μπορεί και όχι) και θα με χρεώσει τα προβλεπόμενα. Γενικα δεν εχω την καλυτερη εντύπωση για την εταιρεία -μετα την αγορά.η πολιτικη τους ειναι να πληρωνονται αδρα στα σερβις.Θέλω να πάω για σέρβις κάπου αλλού, σε κάναν μάστορα. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να πιάσει τέτοια αμάξια ? Δε με νοιάζει να το πουλησω να εχω να αποδείξω ότι το πήγα αντιπρόσωπο, όσο λειτουργεί θα το κρατήσω.
Ευχαριστώ πολύ !
Καλήμερα.
Λοιπον, λαδια αλλαζεις αρα και φιτρο, φιλτρο καμπινας σιγουρα και αν εινα diesel και φιλτρο καυσιμου οπωσδηποτε.
Φιλτρο αερα δεν χρειαζεται εναν ελεγχο μονο, ε μετα απο αυτα θα αλλαξουν ροδελα ταπας λαδιου, καθαριστικο παρπριζ κ.τ.λ.
Το ποιο σημαντικο ομως ειναι τα update που γινονται!!!
Γι'αυτο και μονο πρεπει να πας, ετσι κι αλλιως μια φορα το χρονο ειναι, θα πας ακομα 2-3 φορες (2-3 χρονια).
Σημαντικο, παρε τηλ τις αντιπροσωπειες και ρωτα τους, 1ο σερβις (χρονος) ποσο το σερβις και τι περιλαμβανει, ειναι υποχρεωμενοι να σου πουν, θα αρχισουν τα "να δουμε τι θα χρειαστει" και κ.τ.λ, κοψτους την φορα, να πουν "για τα προβλεπομενα" τα εξτρα να τα αφησουν.
Κατι που λιγη το ξερουν, και οι αντιπροσωπειες το κρυβουν, οταν πηγαινουμε για σερβις σε πτυχιουχο επισκευαστη αυτοκινητων μελος του https://www.eoveam.gr/members.html
Η εγγυηση ισχυει κανονικα!
Αν επιτρεπεται, sokratismalamas... ??? ο γνωστος?
Ευχαριστώ. Ήσουν πολύ κατατοπιστικός!
Όχι , δεν ειμαι ο γνωστός. Απλά είναι ένα nick
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
Οταν αποφασισεις ενημερωσε μας τελικα που το πηγες και για τις τιμες.....
(πιστευω οτι εφοσον χρησιμοποιηθουν αυτα που απαιτουνται και γινουν τα απαραιτητητα updates, η τιμη ειναι πολυ κοντα στην τιμη αντιπροσωπειας......)
(πιστευω οτι εφοσον χρησιμοποιηθουν αυτα που απαιτουνται και γινουν τα απαραιτητητα updates, η τιμη ειναι πολυ κοντα στην τιμη αντιπροσωπειας......)
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
Thanosgr έγραψε:..............
Κατι που λιγοι το ξερουν, και οι αντιπροσωπειες το κρυβουν, οταν πηγαινουμε για σερβις σε πτυχιουχο επισκευαστη αυτοκινητων μελος του https://www.eoveam.gr/members.html
Η εγγυηση ισχυει κανονικα!
.........
Αφορά στην απόφαση της Ευρωπαίκής Επιτροπής για το "Block Exemption Regulation".
Δυστυχώς δεν το γνωρίζει ο κόσμος Θάνο.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Block_Exemption_Regulation
Φυσικά εκτός του πτυχιούχου μηχανικού αυτοκινήτων θα πρέπει να επιδείξουμε και τιμολόγια των ανταλλακτικών που χρησιμοποιήσαμε. (Γνήσια ή των προδιαγραφών που αναφέρει ο κατασκευαστής)
V40, Τ3, RDesing, AllCarTuning
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: 30 Νοέμ 2017, 23:51
Re: V40
haralabosg έγραψε:Οταν αποφασισεις ενημερωσε μας τελικα που το πηγες και για τις τιμες.....
(πιστευω οτι εφοσον χρησιμοποιηθουν αυτα που απαιτουνται και γινουν τα απαραιτητητα updates, η τιμη ειναι πολυ κοντα στην τιμη αντιπροσωπειας......)
Σήμερα ρώτησα για τιμές στο service του Σφακιανακη. Μού είπαν πως η τιμή είναι στάνταρ στο πρώτο σέρβις στα 250 ευρώ για το V40. Το πρώτο σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου καθώς και αλλαγή φίλτρου αερα.
Ειναι η ιδέα μου ή η τιμή είναι βγαλμένη από ανέκδοτο ?? Άντε επειδή είναι αντιπροσωπεία να πληρώσω 2 φορές την αξία . Άντε ίσως να πλήρωνα και καπέλο 3 φορές.... Αλλά όταν τα υλικά κάνουν 50 ευρώ δε δέχομαι να είναι στάνταρ η τιμή 5 φορές πάνω .
Κλίνω στο να τις κάνω μόνος μου τελικά και αυτές τις αλλαγές.
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
sokratismalamas έγραψε:haralabosg έγραψε:Οταν αποφασισεις ενημερωσε μας τελικα που το πηγες και για τις τιμες.....
(πιστευω οτι εφοσον χρησιμοποιηθουν αυτα που απαιτουνται και γινουν τα απαραιτητητα updates, η τιμη ειναι πολυ κοντα στην τιμη αντιπροσωπειας......)
Σήμερα ρώτησα για τιμές στο service του Σφακιανακη. Μού είπαν πως η τιμή είναι στάνταρ στο πρώτο σέρβις στα 250 ευρώ για το V40. Το πρώτο σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου καθώς και αλλαγή φίλτρου αερα.
Ειναι η ιδέα μου ή η τιμή είναι βγαλμένη από ανέκδοτο ?? Άντε επειδή είναι αντιπροσωπεία να πληρώσω 2 φορές την αξία . Άντε ίσως να πλήρωνα και καπέλο 3 φορές.... Αλλά όταν τα υλικά κάνουν 50 ευρώ δε δέχομαι να είναι στάνταρ η τιμή 5 φορές πάνω .
Κλίνω στο να τις κάνω μόνος μου τελικά και αυτές τις αλλαγές.
Συμφωνω οτι ειναι πολυ ακριβο, αλλα:
1) Δεν κοστιζουν τα υλικα 50€.....(min 90€)
2) Δεν θα γινουν τα updates.
3) Δεν θα εχεις τον 1 χρονο επιπλεον οδ.βοηθεια.
4) Εισαι σιγουρος οτι θα ισχυει η εγγυηση.....................
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
haralabosg έγραψε:sokratismalamas έγραψε:Σήμερα ρώτησα για τιμές στο service του Σφακιανακη. Μού είπαν πως η τιμή είναι στάνταρ στο πρώτο σέρβις στα 250 ευρώ για το V40. Το πρώτο σέρβις περιλαμβάνει αλλαγή λαδιών και φίλτρου καθώς και αλλαγή φίλτρου αερα.
Ειναι η ιδέα μου ή η τιμή είναι βγαλμένη από ανέκδοτο ?? Άντε επειδή είναι αντιπροσωπεία να πληρώσω 2 φορές την αξία . Άντε ίσως να πλήρωνα και καπέλο 3 φορές.... Αλλά όταν τα υλικά κάνουν 50 ευρώ δε δέχομαι να είναι στάνταρ η τιμή 5 φορές πάνω .
Κλίνω στο να τις κάνω μόνος μου τελικά και αυτές τις αλλαγές.
Συμφωνω οτι ειναι πολυ ακριβο, αλλα:
1) Δεν κοστιζουν τα υλικα 50€.....(min 90€)
2) Δεν θα γινουν τα updates.
3) Δεν θα εχεις τον 1 χρονο επιπλεον οδ.βοηθεια.
4) Εισαι σιγουρος οτι θα ισχυει η εγγυηση.....................
1)Θα αλλαχτουν ολα τα φιλτρα, κραταω μια επιφυλαξη μονο για το καυσιμου, το καμπινας μονο το χρεωνουν 70€
Και ναι σε interneτομαγαζα, επωνυμο π.χ. MANN ή Bosch, εχει 10 με 20€ αναλογα με τη προσφορα ισχυει, εχω παρει και με 9€...
2)Οπως εχουμε πει πρεπει να γινουν τα updates...
3)Για την οδικη, αν εχεις στην ασφαλεια, ειναι περιττο.
4)Οχι δεν ισχυει η εγγυηση, εκτος και αν πας σε πτυχιουχο μηχανικο, με αδειες κ.τ.λ.
Για τα updates, για το δικο μου δεν ισχυει το "δωρεαν", ποτε δεν ισχυε, μονο οσο ηταν στην εγγυηση.
Εχω πληρωση 70αρια μετα...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
Thanosgr έγραψε:
Για τα updates, για το δικο μου δεν ισχυει το "δωρεαν", ποτε δεν ισχυε, μονο οσο ηταν στην εγγυηση.
Εχω πληρωση 70αρια μετα...
Εφοσον το πας σε εξουσιοδοτημενο και αυτο υποστηρίζει "VOLVO SERVICE 2.0" τοτε οι αναβαθμισεις σε ολα τα module ειναι δωρεαν στο service.
Volvo service 2.0
Οδική βοήθεια Volvo Assistance
Υπηρεσία παραλαβής παράδοσης αυτοκινήτου (pick-updelivery) για service
Δωρεάν αναβάθμιση του λογισμικού του αυτοκινήτου σας στην τελευταία του έκδοση σε κάθε service.
Παροχή αυτοκινήτου εξυπηρέτησης στο service εφόσον έχει προηγηθεί προγραμματισμό του.
Πλύσιμο αυτοκινήτου μετά από κάθε service
Πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης Volvo – Volvo Car Extended Protection
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
Ενόψει επικείμενου service, αγόρασα τα ανταλλακτικά μόνος, όλα τα φιλτρα της MANN, τα οποία κόστισαν ως ακολούθως:
1. Φίλτρο αερα: 11,44€
2. Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα: 14,75€
3. Φίλτρο λαδιου: 7,97€
4. Φίλτρο καυσίμου: 27,30€
5. Λάδια Cadtrol Edge Professional 0W30 A5/B5: 10€/lt (χρειάζεται 4, πήρα 5).
Περίπου 115€, με έξτρα 1lt λάδι (αχρείαστο να είναι) και φίλτρο πετρελαίου λοιπόν.
Αφού κάνω αυτά σε ανεξάρτητο συνεργείο με εργατικά 20€, θα πάω και αντιπροσωπεία για αναβάθμιση εγκεφάλου, άλλα 65€.
Σύνολο λοιπόν περίπου 180€, δηλαδή εξοικονόμηση 70€, που θα μπορούσε να είναι 110 περίπου, αν δεν έπαιρνα φίλτρο πετρελαίου και έξτρα λάδι.
Νομίζω μεγάλη διαφορά.
Επόμενη κίνηση, λάδια σαζμάν.
1. Φίλτρο αερα: 11,44€
2. Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα: 14,75€
3. Φίλτρο λαδιου: 7,97€
4. Φίλτρο καυσίμου: 27,30€
5. Λάδια Cadtrol Edge Professional 0W30 A5/B5: 10€/lt (χρειάζεται 4, πήρα 5).
Περίπου 115€, με έξτρα 1lt λάδι (αχρείαστο να είναι) και φίλτρο πετρελαίου λοιπόν.
Αφού κάνω αυτά σε ανεξάρτητο συνεργείο με εργατικά 20€, θα πάω και αντιπροσωπεία για αναβάθμιση εγκεφάλου, άλλα 65€.
Σύνολο λοιπόν περίπου 180€, δηλαδή εξοικονόμηση 70€, που θα μπορούσε να είναι 110 περίπου, αν δεν έπαιρνα φίλτρο πετρελαίου και έξτρα λάδι.
Νομίζω μεγάλη διαφορά.
Επόμενη κίνηση, λάδια σαζμάν.
V40 Cross Country D2 Powershift Momentum
Re: V40
haralabosg έγραψε:Εφοσον το πας σε εξουσιοδοτημενο και αυτο υποστηρίζει "VOLVO SERVICE 2.0" τοτε οι αναβαθμισεις σε ολα τα module ειναι δωρεαν στο service
Service 2.0 μια φορα εκανα μονο.
Στο ενδιαμεσο (απο την ληξη της εγγυησης μεχρι να εφαρμοστη το 2.0 ) πληρωσα για διαθεσιμες αναβαθμισεις!
Εδω και μερικα χρονια βεβαια δεν εχει πια αναβαθμισεις...
Γερασε... για την Volvo
Οχι για εμενα ομως!!!
Εχει ΓΕΡΑ δοντια ακομα η "γρια" μου
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
Thanosgr έγραψε:haralabosg έγραψε:Εφοσον το πας σε εξουσιοδοτημενο και αυτο υποστηρίζει "VOLVO SERVICE 2.0" τοτε οι αναβαθμισεις σε ολα τα module ειναι δωρεαν στο service
Service 2.0 μια φορα εκανα μονο.
Στο ενδιαμεσο (απο την ληξη της εγγυησης μεχρι να εφαρμοστη το 2.0 ) πληρωσα για διαθεσιμες αναβαθμισεις!
Εδω και μερικα χρονια βεβαια δεν εχει πια αναβαθμισεις...
Γερασε... για την Volvo
Οχι για εμενα ομως!!!
Εχει ΓΕΡΑ δοντια ακομα η "γρια" μου
Εαν το "μοντελο" ειναι καλο τι να τις κανω τις αναβαθμισεις και τα πλυσιματα.....εχεις απολυτο δικιο. Να μα 'στε καλα να τα χαιρομαστε τα αμαξια μας με τις οικογενειες μας
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service
Δικό σου:
http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: V40
JimV60 έγραψε:airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service
Δικό σου:
http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/
Δεν νομίζω να ειναι το σωστό πλάνο αυτο γιατι αυτο ειναι για πιο νεα μηχανη απο οτι εχει ο φίλος
This guide is for the 4 cylinder Volvo Drive-E diesel engines ONLY made after year 2013 (cars model year 2014) with engine codes beginning in D4204T (D4204T5, D4204T14, etc…).
εδώ είσαι και ας μην λεει v40
http://www.volvohowto.com/servicing-you ... 4-to-2013/
Re: V40
Αλλάζω λίγο θέμα.
Εδώ και 2 μέρες ακούγεται ένας μεταλλικός θόρυβος από τον πίσω δεξί τροχό, όταν πατάω φρένο.
Όχι πάντα όμως
Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη ούτε παρατηρώ κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Φαντάζομαι αν ήταν το τακακι στα τελευταία του θα άνοιγε κάποια ένδειξη.
Καμία ιδέα?
Εδώ και 2 μέρες ακούγεται ένας μεταλλικός θόρυβος από τον πίσω δεξί τροχό, όταν πατάω φρένο.
Όχι πάντα όμως
Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη ούτε παρατηρώ κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Φαντάζομαι αν ήταν το τακακι στα τελευταία του θα άνοιγε κάποια ένδειξη.
Καμία ιδέα?
V40 CC d2 bright silver MY15
Re: V40
Δυστυχως οταν ακουγεται τετοιος θορυβος ειναι απο τελειωμενο τακακι κατα 90%
Τα πισω φρενα ως συνηθος δεν εχουν προειδοποιηση.
Εκτος και αν οι δισκοι εχουν κανει "νυχι" στην ακρη και αρχισε να βρισκει το περιγραμα απο το τακακι πανω του.
Οπως και να εχει αμεσα πας να το δουν, γιατι σε ενα δυνατο φρεναρισμα υπαρχει κινδυνος να σου γυρισει το αμαξι και να το "χασεις"...
Αλλα και απο οικονομικης αποψεις γιατι αν τριβετε μεταλο με μεταλο θα θελεις και δισκους.
Τα πισω φρενα ως συνηθος δεν εχουν προειδοποιηση.
Εκτος και αν οι δισκοι εχουν κανει "νυχι" στην ακρη και αρχισε να βρισκει το περιγραμα απο το τακακι πανω του.
Οπως και να εχει αμεσα πας να το δουν, γιατι σε ενα δυνατο φρεναρισμα υπαρχει κινδυνος να σου γυρισει το αμαξι και να το "χασεις"...
Αλλα και απο οικονομικης αποψεις γιατι αν τριβετε μεταλο με μεταλο θα θελεις και δισκους.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
Thanosgr έγραψε:Δυστυχως οταν ακουγεται τετοιος θορυβος ειναι απο τελειωμενο τακακι κατα 90%
Τα πισω φρενα ως συνηθος δεν εχουν προειδοποιηση.
Εκτος και αν οι δισκοι εχουν κανει "νυχι" στην ακρη και αρχισε να βρισκει το περιγραμα απο το τακακι πανω του.
Οπως και να εχει αμεσα πας να το δουν, γιατι σε ενα δυνατο φρεναρισμα υπαρχει κινδυνος να σου γυρισει το αμαξι και να το "χασεις"...
Αλλα και απο οικονομικης αποψεις γιατι αν τριβετε μεταλο με μεταλο θα θελεις και δισκους.
Σε ευχαριστώ πολυ! Θα το κοιτάξω άμεσα!
V40 CC d2 bright silver MY15
Re: V40
v40my15 έγραψε:JimV60 έγραψε:airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service
Δικό σου:
http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/
Δεν νομίζω να ειναι το σωστό πλάνο αυτο γιατι αυτο ειναι για πιο νεα μηχανη απο οτι εχει ο φίλος
This guide is for the 4 cylinder Volvo Drive-E diesel engines ONLY made after year 2013 (cars model year 2014) with engine codes beginning in D4204T (D4204T5, D4204T14, etc…).
εδώ είσαι και ας μην λεει v40
http://www.volvohowto.com/servicing-you ... 4-to-2013/
ευχαριστω επισης!!
Re: V40
giorgosz έγραψε:Thanosgr έγραψε:Δυστυχως οταν ακουγεται τετοιος θορυβος ειναι απο τελειωμενο τακακι κατα 90%
Τα πισω φρενα ως συνηθος δεν εχουν προειδοποιηση.
Εκτος και αν οι δισκοι εχουν κανει "νυχι" στην ακρη και αρχισε να βρισκει το περιγραμα απο το τακακι πανω του.
Οπως και να εχει αμεσα πας να το δουν, γιατι σε ενα δυνατο φρεναρισμα υπαρχει κινδυνος να σου γυρισει το αμαξι και να το "χασεις"...
Αλλα και απο οικονομικης αποψεις γιατι αν τριβετε μεταλο με μεταλο θα θελεις και δισκους.
Σε ευχαριστώ πολυ! Θα το κοιτάξω άμεσα!
Αλλαγή τακάκια μπρος πίσω = €230
Σε αντιπροσωπεία των νοτίων προαστίων
V40 CC d2 bright silver MY15
Re: V40
airman18 έγραψε:v40my15 έγραψε:JimV60 έγραψε:airman18 έγραψε:Καλημερα.Πως μπορω να βρω τι εργασιες γινονται στο service του v40cc d2 καθε χρονο?Το manual δεν αναφερει πουθενα τι πρεπει να γινεται στα αναλογα χλμ/ετος.Στις 20/12/2018 εκανα το 6ο service
Δικό σου:
http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... n-2013-on/
Δεν νομίζω να ειναι το σωστό πλάνο αυτο γιατι αυτο ειναι για πιο νεα μηχανη απο οτι εχει ο φίλος
This guide is for the 4 cylinder Volvo Drive-E diesel engines ONLY made after year 2013 (cars model year 2014) with engine codes beginning in D4204T (D4204T5, D4204T14, etc…).
εδώ είσαι και ας μην λεει v40
http://www.volvohowto.com/servicing-you ... 4-to-2013/
ευχαριστω επισης!!
Καλησπέρα,
στα σχόλια του παραπάνω link (και σε άλλα sites) αναφέρει ιμάντες χρονισμου (timing belts) στα 140000 χλμ.
Επίσης αλλαγή DPF sta 120000 χλμ.
Δηλαδή όπως το βλέπω για μένα (και μάλλον και για άλλους) στα 120000-140000 θα πρέπει να αλλάξω ιμάντες, DPF, μπαταρία (την άλλαξα στα 3 χρόνια, 70000), λάστιχα, και ότι άλλο βγάλουν τα προγραμματισμένα service (φίλτρα, τακάκια, πιθανώς και κάποιες δισκόπλακες). Οπότε τότε το κόστος θα είναι τεράστιο για όλα αυτα.....!!!! αχ
V40 CC D2 Ocean Race
Re: V40
giorgosz έγραψε:Αλλάζω λίγο θέμα.
Εδώ και 2 μέρες ακούγεται ένας μεταλλικός θόρυβος από τον πίσω δεξί τροχό, όταν πατάω φρένο.
Όχι πάντα όμως
Δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη ούτε παρατηρώ κάποια διαφορά στο φρενάρισμα.
Φαντάζομαι αν ήταν το τακακι στα τελευταία του θα άνοιγε κάποια ένδειξη.
Καμία ιδέα?
Γιώργο να σε ενημερώσω οτι το v40 δεν βγάζει καμία προειδοποίηση στο ταμπλό για αλλαγη στα τακακια ούτε για τα μπροστινά ουτε για τα πίσω φρένα! Εχε το νου σου
Re: V40
gdaras έγραψε:Καλησπέρα,
στα σχόλια του παραπάνω link (και σε άλλα sites) αναφέρει ιμάντες χρονισμου (timing belts) στα 140000 χλμ.
Επίσης αλλαγή DPF sta 120000 χλμ.
Δηλαδή όπως το βλέπω για μένα (και μάλλον και για άλλους) στα 120000-140000 θα πρέπει να αλλάξω ιμάντες, DPF, μπαταρία (την άλλαξα στα 3 χρόνια, 70000), λάστιχα, και ότι άλλο βγάλουν τα προγραμματισμένα service (φίλτρα, τακάκια, πιθανώς και κάποιες δισκόπλακες). Οπότε τότε το κόστος θα είναι τεράστιο για όλα αυτα.....!!!! αχ
Κρατιεμαι απο χθες, αλλα δεν αντεχω, θα την πω την κακια μου...
Ερωτηση προς ολους, οταν πηγατε να κλεισετε την παραγγελια για το νεο σας Volvo, σας ενημερωσε κανεις οτι στις 120.000χλμ θα πρεπει να αλλαξετε DPF με κοστος ...xxxxx€?
Και για να ειμαι δικαιος, δεν ειναι μονο η Volvo αλλα ολοι οι κατασκευαστες diesel.
Καταλαβατε τωρα γιατι μια μια οι εταιριες καταργουν τα μικρα diesel?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
Συμφωνω απολυτα. Που το ειδατε οτι υπαρχει οδηγια της VOLVO για αντικατασταση του DPF...? Υπαρχει οδηγια για αντικατάσταση του καταλυτη σε συγκεκριμενα χιλιομετρα στους κινητηρες βενζινης...? Οπως το εχω ξαναγραψει ,ειναι μεγαλη να ξεπερασει το κοστος του service την αξια του οχηματος....(σε σχετικα καινουργια αμαξια)
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
Re: V40
Καλησπέρα σε όλους,
Χρειάζομαι την βοήθεια σας και τις γνώσεις σας. Έχω ένα v40 cc d2 με 1η άδεια 28/5/2015.έχω 46500 χλμ. Όλα τα servis έχουν γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο servisκαι συγκεκριμένα στα Χανιά Κρήτης,στην velmar.Tον τελευταίο μήνα,κάποιες φορές όταν πατάω το κουμπι για εκκίνηση του κινητήρα δεν παίρνει άμεσα άλλα καθυστερεί περίπου 4-5 δευτερόλεπτα.Σε 2 περιπτώσεις έβγαλε μήνυμα "Παρακαλώ περιμένετε-Πραγματοποιείται διαδικασία εκκίνησης." και δεν πήρε μπροστά αλλά σταμάτησε την διαδικασία μετά από περίπου 10 δευτερόλεπτα. Ξανά ξεκίνησα την διαδικασία κ πήρε. Πήγα στη αντιπροσωπία και μου είπαν μετά από διάγνωση ότι είναι φίλτρο πετρελαίου που κοστίζει 50 ευρώ ή τρόμπα πετρελαίου που κοστίζει με έκπτωση 15%.....1200 ευρώ!!!Και δεν καλύπτεται από εγγύηση..
Απορίες : 1.Δεν είναι νωρίς για τρόμπα??
2. Δεν θα έπρεπε να το καλύψει η εταιρία αν είναι όντως τρόμπα με τόσα λίγα χλμ??Σαν βλάβη από κατασκευής κ όχι δικής μου υπαιτιότητας...λέω εγώ τώρα..
3. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο?
4. καμιά άλλη ιδέα??
Χρειάζομαι την βοήθεια σας και τις γνώσεις σας. Έχω ένα v40 cc d2 με 1η άδεια 28/5/2015.έχω 46500 χλμ. Όλα τα servis έχουν γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο servisκαι συγκεκριμένα στα Χανιά Κρήτης,στην velmar.Tον τελευταίο μήνα,κάποιες φορές όταν πατάω το κουμπι για εκκίνηση του κινητήρα δεν παίρνει άμεσα άλλα καθυστερεί περίπου 4-5 δευτερόλεπτα.Σε 2 περιπτώσεις έβγαλε μήνυμα "Παρακαλώ περιμένετε-Πραγματοποιείται διαδικασία εκκίνησης." και δεν πήρε μπροστά αλλά σταμάτησε την διαδικασία μετά από περίπου 10 δευτερόλεπτα. Ξανά ξεκίνησα την διαδικασία κ πήρε. Πήγα στη αντιπροσωπία και μου είπαν μετά από διάγνωση ότι είναι φίλτρο πετρελαίου που κοστίζει 50 ευρώ ή τρόμπα πετρελαίου που κοστίζει με έκπτωση 15%.....1200 ευρώ!!!Και δεν καλύπτεται από εγγύηση..
Απορίες : 1.Δεν είναι νωρίς για τρόμπα??
2. Δεν θα έπρεπε να το καλύψει η εταιρία αν είναι όντως τρόμπα με τόσα λίγα χλμ??Σαν βλάβη από κατασκευής κ όχι δικής μου υπαιτιότητας...λέω εγώ τώρα..
3. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο?
4. καμιά άλλη ιδέα??
Re: V40
Αν και παλιος στο club γραφεις για πρωτη φορα.
Εχεις διαβασει τα διαφορα post που εχουμε γραψει για το πετρελαιο, το βιοντιζελ κ.τ.λ?
Η καθυστερηση καποιον δευτερολεπτον δικαιολογειται απο την προθερμανση.
Οσο για την ακυρωση της εκκινησεις κατα πασα πιθανοτητα ειναι θεμα βιοντιζελ!
Αυτο που για εμενα πρεπει να κανεις, παντα με δικια σου ευθυνη, ειναι να βαλεις 2€ βενζινη και να το γεμισεις ντιζελ και να κανεις μια βολτα 30'
Στο καπακι αλλαζεις φιλτρο πετρελαιου και ξανα κανεις βολτα...
Αν σου ξανα κανει κολπα δυστυχος εχει φρακαρει ολο το κυκλωμα (απο ρεζερβουαρ μεχρι την μηχανη)...
Πας. κατα προτιμηση, σε ενα Bosch diesel service ή οπου πηγαινουν οι επαγγελματιες της περιοχης σου (ταξιτζηδες - φορτηγατζηδες κ.τ.λ.)
Αρχιζουν να ξηλωνουν, να καθαριζουν και να αντικαθιστουν οτι χρειαζεται...
Κοστος?
Εξαρχεις να πω οτι αν ρωτησεις για την βενζινη τα συνεργεια θα σε αποτρεψουν με καθε τροπο με χιλιες δυο
Ειναι πολλα τα € για μια λυση τοσο φθηνη.
Εχεις διαβασει τα διαφορα post που εχουμε γραψει για το πετρελαιο, το βιοντιζελ κ.τ.λ?
Η καθυστερηση καποιον δευτερολεπτον δικαιολογειται απο την προθερμανση.
Οσο για την ακυρωση της εκκινησεις κατα πασα πιθανοτητα ειναι θεμα βιοντιζελ!
Αυτο που για εμενα πρεπει να κανεις, παντα με δικια σου ευθυνη, ειναι να βαλεις 2€ βενζινη και να το γεμισεις ντιζελ και να κανεις μια βολτα 30'
Στο καπακι αλλαζεις φιλτρο πετρελαιου και ξανα κανεις βολτα...
Αν σου ξανα κανει κολπα δυστυχος εχει φρακαρει ολο το κυκλωμα (απο ρεζερβουαρ μεχρι την μηχανη)...
Πας. κατα προτιμηση, σε ενα Bosch diesel service ή οπου πηγαινουν οι επαγγελματιες της περιοχης σου (ταξιτζηδες - φορτηγατζηδες κ.τ.λ.)
Αρχιζουν να ξηλωνουν, να καθαριζουν και να αντικαθιστουν οτι χρειαζεται...
Κοστος?
Εξαρχεις να πω οτι αν ρωτησεις για την βενζινη τα συνεργεια θα σε αποτρεψουν με καθε τροπο με χιλιες δυο
Ειναι πολλα τα € για μια λυση τοσο φθηνη.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
Εχεις δικιο οτι δεν γράφω αλλα έχω διαβάσει αρκετά παλαιότερα post.Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απαντηση.Η αληθεια ειναι οτι κολλάω να βαλω βενζινη...Μου εβαλαν ενα καθαριστικό πετρελαίου από την αντιπροσωπεία γιατι τους ειπα οτι δεν πρόκειται προς το παρόν να δωσω τοσο χρηματα.Οταν λες στο καπακι αλλαζω φιλτρο...??τοσο ευκολο είναι?Στην αντιπροσωπεία ειπαν οτι αν αλλαξουμε φίλτρο και φταει για την κατασταση η αντλια, υπαρζεθ περιπτωση να μην μπορεσει να σηκώσει πιεση κ να μεινει εκει το αμαξι μεχρι να έρθει η καινουργια τρομπα...δλδ 10μερες..Παιζει κατι τέτοιο ή λεει παπατζες??απο καυσιμο βαζω μονο Avio καινπροσπαθω απο τον ιδιο παντα.
Re: V40
Συγνωμη δεν το εγραψα για να σας κρινω, αλλα για το αν εχετε διαβσσει τι γινετε με το πετρελαιο...
Το φιλτρο αλλαζει σε 10' λεπτα, κσι αυτα περι πιεσεις και αντλιας ειναι π@...ιες.
Ουτε να δουν ουτε να ελεγξουν αντλια και μπεκ μπορουν.
Σε "πομπατζη" θα τα στειλουν, αν δεν τα αλλαξουν κατευθειαν χωρις ελεγχω.
Ειπαμε ειναι παλλα τα €!
Και δεν εχει σχεσει απο ποια εταιρια βαζετε πετρελαιο, ολα τα ιδια σκ@τ@ ειναι.
Οσο για την βενζινη
Αν μου βρειτε εναν που να εχει τα μισα απο τα 254.000 χλμ που εχω χωρις κανενα προβλημα πολλοι θα ηθελαν να μαθουν πως τα καταφερε!
Και οπως εγραψα χθες μην ασχολειστε με την αντιπροσοπεια.
Πηγαινετε κατευθειαν σε πομπατζη, ποιο φθηνα θα σας βγει.
Εχετε D2 1,6 η 1,5;
Ο 1,6 επειδη τον εβαζαν πολλες εταιριες εχει ποιο φθηνα ανταλλακτικα.
Εξω ομως στην αγορα, οχι αντιπροσοπεια.
Το φιλτρο αλλαζει σε 10' λεπτα, κσι αυτα περι πιεσεις και αντλιας ειναι π@...ιες.
Ουτε να δουν ουτε να ελεγξουν αντλια και μπεκ μπορουν.
Σε "πομπατζη" θα τα στειλουν, αν δεν τα αλλαξουν κατευθειαν χωρις ελεγχω.
Ειπαμε ειναι παλλα τα €!
Και δεν εχει σχεσει απο ποια εταιρια βαζετε πετρελαιο, ολα τα ιδια σκ@τ@ ειναι.
Οσο για την βενζινη
Αν μου βρειτε εναν που να εχει τα μισα απο τα 254.000 χλμ που εχω χωρις κανενα προβλημα πολλοι θα ηθελαν να μαθουν πως τα καταφερε!
Και οπως εγραψα χθες μην ασχολειστε με την αντιπροσοπεια.
Πηγαινετε κατευθειαν σε πομπατζη, ποιο φθηνα θα σας βγει.
Εχετε D2 1,6 η 1,5;
Ο 1,6 επειδη τον εβαζαν πολλες εταιριες εχει ποιο φθηνα ανταλλακτικα.
Εξω ομως στην αγορα, οχι αντιπροσοπεια.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: V40
JimV60 έγραψε:Θάνο ο D2 είναι 1,6 μην μπερδεύεσαι με τον Τ2, Τ3 που είναι 1,5.
Ναι και οχι...
Απο το 2015 αλλαξαν τον 1,6 της PSA με τον 1,5 της Ford.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: V40
Thanosgr έγραψε:JimV60 έγραψε:Θάνο ο D2 είναι 1,6 μην μπερδεύεσαι με τον Τ2, Τ3 που είναι 1,5.
Ναι και οχι...
Απο το 2015 αλλαξαν τον 1,6 της PSA με τον 1,5 της Ford.
Απο το 2015 ολοι οι κινητηρες ειναι πλεον VEA (VOLVO)
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: 04 Οκτ 2014, 17:54
Re: V40
Παιδιά ράγισε το παρμπριζ απο πετραδάκι στην εθνικη!! Τι προτεινετε;; Για την αντικατάσταση;; carglass ή ??
V40 cc D2 Powershift Livstyl MY15
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 56 επισκέπτες