C30
Re: C30
Καλοτάξιδο φίλε καλά χιλιόμετρα! Το μοτέρ είναι σίγουρα σφιχτό ακόμα αλλά με τον καιρό...
Σου εύχομαι πάνω από όλα να απολαύσεις το αυτοκίνητό σου γιατί πραγματικά είναι εμπειρία να οδηγείς ένα VOLVO!!!
Σου εύχομαι πάνω από όλα να απολαύσεις το αυτοκίνητό σου γιατί πραγματικά είναι εμπειρία να οδηγείς ένα VOLVO!!!
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 19:43
Re: C30
Παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές.
Πρώτες εντυπώσεις εξαιρετικές για την ώρα. Η αλήθεια είναι ότι σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς premium αυτοκινητο, έχω οδηγήσει διάφορα αμάξια κατά καιρούς, δικά μου αλλλά και φίλων και μόνο το Audi A4 μου είχε δώσει παρόμοια αίσθηση.
Απολαμβάνω ιδιαίτερα το εσωτερικό του, είναι κουκλί, απέρριψα περίπου 10 άλλα αμάξια πριν καταλήξω στο Volvo μόνο και μόνο λόγω απαίσιου εσωτερικού. Πιάνω τον ευατό μου αντί να κοιτάζει το δρόμο να κοιτάζω το εσωτερικό! Ήθελά να 'ξερα ποιος σχεδιάζει αυτά τα εκτρώματα των άλλων κατασκευαστών.
Αν και φουλ εξοπλισμένο, ο χειρισμός των πάντων μου φάνηκε πανεύκολος.
Το πήρα με το bluetooth πακέτο, συνεργάζεται θαυμάσια με το iPhone μου - το αναγνωρίζει αυτόματα και στη συνέχεια μπορείς να κάνεις τα πάντα από την κονσόλα και το τιμόνι. Να απαντήσεις σε κλήσεις, να κάνεις κλήσεις, μέχρι και να στείλεις μηνύματα!
Εξαιρετικό το premium ηχοσύστημα - θαυμάσια συνεργάζεται και με ένα iPod 30Gb του 2006 που παίζει πλέον το ρόλο του σκληρού δίσκου για μουσική. Μοναδικό "πρόβλημα" το γεγονός ότι αν δε το αποσυνδέσεις από το usb συνεχίζει να τραβά ρεύμα ακόμα και με την μηχανή και το ηχοσύστημα κλειστό - την πρώτη φορά το άφηνα συνδεδεμένο και παραλίγο να μου τελειώσει την μπαταρία!
Στην πόλη που μένω συνήθιζα - κακώς - να οδηγώ άνευ ζώνης ασφαλείας, πλέον αυτό είναι αδύνατον, το ηχοσύστημα σβήνει και το αμάξι κάνει σαν τρελό μέχρι να βάλω ζώνη!
Cruse control, park assist και αντιθαμβωτικός καθρέφτης επίσης εξαιρετικά.
Πρώτες εντυπώσεις εξαιρετικές για την ώρα. Η αλήθεια είναι ότι σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς premium αυτοκινητο, έχω οδηγήσει διάφορα αμάξια κατά καιρούς, δικά μου αλλλά και φίλων και μόνο το Audi A4 μου είχε δώσει παρόμοια αίσθηση.
Απολαμβάνω ιδιαίτερα το εσωτερικό του, είναι κουκλί, απέρριψα περίπου 10 άλλα αμάξια πριν καταλήξω στο Volvo μόνο και μόνο λόγω απαίσιου εσωτερικού. Πιάνω τον ευατό μου αντί να κοιτάζει το δρόμο να κοιτάζω το εσωτερικό! Ήθελά να 'ξερα ποιος σχεδιάζει αυτά τα εκτρώματα των άλλων κατασκευαστών.
Αν και φουλ εξοπλισμένο, ο χειρισμός των πάντων μου φάνηκε πανεύκολος.
Το πήρα με το bluetooth πακέτο, συνεργάζεται θαυμάσια με το iPhone μου - το αναγνωρίζει αυτόματα και στη συνέχεια μπορείς να κάνεις τα πάντα από την κονσόλα και το τιμόνι. Να απαντήσεις σε κλήσεις, να κάνεις κλήσεις, μέχρι και να στείλεις μηνύματα!
Εξαιρετικό το premium ηχοσύστημα - θαυμάσια συνεργάζεται και με ένα iPod 30Gb του 2006 που παίζει πλέον το ρόλο του σκληρού δίσκου για μουσική. Μοναδικό "πρόβλημα" το γεγονός ότι αν δε το αποσυνδέσεις από το usb συνεχίζει να τραβά ρεύμα ακόμα και με την μηχανή και το ηχοσύστημα κλειστό - την πρώτη φορά το άφηνα συνδεδεμένο και παραλίγο να μου τελειώσει την μπαταρία!
Στην πόλη που μένω συνήθιζα - κακώς - να οδηγώ άνευ ζώνης ασφαλείας, πλέον αυτό είναι αδύνατον, το ηχοσύστημα σβήνει και το αμάξι κάνει σαν τρελό μέχρι να βάλω ζώνη!
Cruse control, park assist και αντιθαμβωτικός καθρέφτης επίσης εξαιρετικά.
Re: C30
μόνο ο δικαστής, μπορεί να κάνει quote στον εαυτό του .... για το προηγούμενο πόστ
σε σχέση με το δικό σου .... που και τι άλλαγες είδες ?
Η summun ...από ότι βλέπω, δεν εχει ηλεκτρικά-θερμενόμενα καθίσματα .....
επίσεις δεν είδα να γράφει πουθενά xenon
σε σχέση με το δικό σου .... που και τι άλλαγες είδες ?
Η summun ...από ότι βλέπω, δεν εχει ηλεκτρικά-θερμενόμενα καθίσματα .....
επίσεις δεν είδα να γράφει πουθενά xenon
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 19:43
Re: C30
Ακόμη και με τον τιμοκαταλογο που μου έδωσε η αντιπρόσωπεια τον Απρίλιο που έκανα παραγγελία το δικό μου έχει διάφορες! Ο αντιθαμβωτικος καθρέφτης ΔΕΝ ήταν στάνταρ στο momentum, στο δικό μου τελικά μου το έβαλαν χωρίς χρέωση. Αυτό το κιτ εξωτερικής διαμόρφωσης που λέει για μαύρο μεταλλικό χρώμα δεν ήταν επίσης στα στανταρντ ούτε κ το έχει το δικό μου. Τι είναι αυτό ακριβώς;
Και μια ερώτηση: στις πόρτες εσωτερικα μου εμφανίζονται λευκές γραμμές σαν λερωματα. Όντως "γράφουν" τόσο εύκολα η εγώ τις λερωνω κ δεν το παίρνω χαμπάρι;
Και μια ερώτηση: στις πόρτες εσωτερικα μου εμφανίζονται λευκές γραμμές σαν λερωματα. Όντως "γράφουν" τόσο εύκολα η εγώ τις λερωνω κ δεν το παίρνω χαμπάρι;
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 19:43
Re: C30
DIKASTIS-T5 έγραψε:Ερωτοχτυπημενος!!!!Κι εγω ακομα ειμαι μαζι του μετα απο τοσο καιρο,πιο πολυ με το εσωτερικο,οπως λες κι εσυ!Σαφως και ο Τ5 τα σπαει,αλλα το εσωτερικο ειναι τρελο highlight! Impressive,τι ρυθμισεις εχεις κανει στο premium sound?
Δεν τις έχω πειράξει, έχω αφήσει τις εργοστασιακες. Έχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ ποιότητα ήχου by default και είπα να μην χαλασω την ρύθμιση.
Re: C30
Impressive έγραψε:Και μια ερώτηση: στις πόρτες εσωτερικα μου εμφανίζονται λευκές γραμμές σαν λερωματα. Όντως "γράφουν" τόσο εύκολα η εγώ τις λερωνω κ δεν το παίρνω χαμπάρι;
Οι λευκές αυτές γραμμές είναι αποτέλεσμα ιδρώτα. Όταν ακουμπάς ιδρωμένο χέρι πάνω αφήνει αυτές τις γραμμές. Μη σε ανησυχεί, με ένα σπρέι καθαρισμού, φεύγουν άμεσα.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
- nefakithebest
- T2
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2010, 05:29
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: C30
Volvo C30 T5 R-Design roadtest
Practice Safe Sex.
Make Love in a Volvo.
Νεφέλη, S40 1.8 Momentum ΜΥ10
Make Love in a Volvo.
Νεφέλη, S40 1.8 Momentum ΜΥ10
- nefakithebest
- T2
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2010, 05:29
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: C30
μηπως ειναι απλα το σχημα του μοχλου;
Practice Safe Sex.
Make Love in a Volvo.
Νεφέλη, S40 1.8 Momentum ΜΥ10
Make Love in a Volvo.
Νεφέλη, S40 1.8 Momentum ΜΥ10
Re: C30
Το navi καμια σχεση με το bluetooth...εχει ενα joystick και δυο κουμπια με τα οποια ελεγχεις ολο το συστημα..αν και outdated (αφου πλεον υπαρχουν τα touch screen) ειναι πολυ ευχρηστο και απλο.
Η κεραια ειναι στο χωρο των αποσκευων, πισω απο το αριστερο καλυμα..
Το ΒΤ για τα δικα μας ειναι τραγικο....
Η κεραια ειναι στο χωρο των αποσκευων, πισω απο το αριστερο καλυμα..
Το ΒΤ για τα δικα μας ειναι τραγικο....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: C30
http://www.ipetitions.com/petition/c30polestar/
http://www.facebook.com/pages/The-Peopl ... all&ref=mf
http://www.topgear.com/uk/photos/volvo- ... ?imageNo=0
http://www.facebook.com/pages/The-Peopl ... all&ref=mf
http://www.topgear.com/uk/photos/volvo- ... ?imageNo=0
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 19:43
Re: C30
Επειδή είδα να αναφερει κάποιος το bluetooth να ενημερώσω ότι υπάρχουν δύο είδη:
1. Το bluetooth "αξεσουαρ" που κολλαει τσοντα στην κονσολα και ειναι ένα αίσχος και μισό
2. Το εργοστασιακό ενσωματωμένο, με μικρόφωνο στο σκιάδιο του οδηγού - που είναι ένα αριστουργημα, το έβαλα στο δικό μου στη παραγγελία φυσικα και βολεύει όσο δεν φαντάζεστε! Αναγνωριζει κινητο αυτοματα κάθε φορά που μπαίνεις, απαντας στις κλήσεις από το τιμόνι, πραγματοποιείς κλήσεις, διαβάζεις μηνύματα και ότι άλλο θες! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ασχετο βρε παιδιά αλλά δεν είναι λίγο σπαστικό που το αμάξι δεν σε ειδοποιεί κάπως όταν σταθμεύεις και έχεις φώτα ανοικτά ότι έχεις τα φώτα ανοικτα; Είχα πριν ένα Φιέστα, που εκτός από ενδείξεις στο ταμπλό, αν ήμουν σε στάση και άνοιγα να βγω με φώτα ανοικτά, μου έδινε ηχητικό σήμα. Τώρα μονίμως τα ξεχνάω να τα σβήσω μετά από βραδινές εξορμήσεις κ έχω βρεθεί να οδηγώ την επόμενη μερα, μεσημέρι με φώτα ανοικτά και δεν το παίρνω χαμπάρι παρά μόνο όταν γυρίσω σπίτι στο παρκινγκ.
1. Το bluetooth "αξεσουαρ" που κολλαει τσοντα στην κονσολα και ειναι ένα αίσχος και μισό
2. Το εργοστασιακό ενσωματωμένο, με μικρόφωνο στο σκιάδιο του οδηγού - που είναι ένα αριστουργημα, το έβαλα στο δικό μου στη παραγγελία φυσικα και βολεύει όσο δεν φαντάζεστε! Αναγνωριζει κινητο αυτοματα κάθε φορά που μπαίνεις, απαντας στις κλήσεις από το τιμόνι, πραγματοποιείς κλήσεις, διαβάζεις μηνύματα και ότι άλλο θες! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ασχετο βρε παιδιά αλλά δεν είναι λίγο σπαστικό που το αμάξι δεν σε ειδοποιεί κάπως όταν σταθμεύεις και έχεις φώτα ανοικτά ότι έχεις τα φώτα ανοικτα; Είχα πριν ένα Φιέστα, που εκτός από ενδείξεις στο ταμπλό, αν ήμουν σε στάση και άνοιγα να βγω με φώτα ανοικτά, μου έδινε ηχητικό σήμα. Τώρα μονίμως τα ξεχνάω να τα σβήσω μετά από βραδινές εξορμήσεις κ έχω βρεθεί να οδηγώ την επόμενη μερα, μεσημέρι με φώτα ανοικτά και δεν το παίρνω χαμπάρι παρά μόνο όταν γυρίσω σπίτι στο παρκινγκ.
Re: C30
Impressive έγραψε:...
Ασχετο βρε παιδιά αλλά δεν είναι λίγο σπαστικό που το αμάξι δεν σε ειδοποιεί κάπως όταν σταθμεύεις και έχεις φώτα ανοικτά ότι έχεις τα φώτα ανοικτα; Είχα πριν ένα Φιέστα, που εκτός από ενδείξεις στο ταμπλό, αν ήμουν σε στάση και άνοιγα να βγω με φώτα ανοικτά, μου έδινε ηχητικό σήμα. Τώρα μονίμως τα ξεχνάω να τα σβήσω μετά από βραδινές εξορμήσεις κ έχω βρεθεί να οδηγώ την επόμενη μερα, μεσημέρι με φώτα ανοικτά και δεν το παίρνω χαμπάρι παρά μόνο όταν γυρίσω σπίτι στο παρκινγκ.
Το ίδιο ακριβώς παθαίνω και εγώ. Είναι ενοχλητικό.
VOLVO V50 1.8 MY2010
Re: C30
dd_surfer έγραψε:Impressive έγραψε:...
Ασχετο βρε παιδιά αλλά δεν είναι λίγο σπαστικό που το αμάξι δεν σε ειδοποιεί κάπως όταν σταθμεύεις και έχεις φώτα ανοικτά ότι έχεις τα φώτα ανοικτα; Είχα πριν ένα Φιέστα, που εκτός από ενδείξεις στο ταμπλό, αν ήμουν σε στάση και άνοιγα να βγω με φώτα ανοικτά, μου έδινε ηχητικό σήμα. Τώρα μονίμως τα ξεχνάω να τα σβήσω μετά από βραδινές εξορμήσεις κ έχω βρεθεί να οδηγώ την επόμενη μερα, μεσημέρι με φώτα ανοικτά και δεν το παίρνω χαμπάρι παρά μόνο όταν γυρίσω σπίτι στο παρκινγκ.
Το ίδιο ακριβώς παθαίνω και εγώ. Είναι ενοχλητικό.
Αυτά είναι τα λεγόμενα φώτα ημέρας. Είναι συνεχώς αναμένα και όταν το αμάξι είναι σβήστο, δεν αναβούν για να μην τελειώσει η μπαταρία, νομίζω δηλάδη.
Edit Mod: Παρακαλώ για να μη φεύγουμε να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί στις αναρτήσεις μας. Αναφορικά με το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει τόπικ στο οποίο έχει αναλυθεί. viewtopic.php?f=24&t=196#p4297
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 20 Σεπ 2010, 23:44
Re: C30
γεια σας παιδια! εχω το c30 1.6 r-design 2010...μπορει καποιος να μου πει τι τελικη πιανει?
Re: C30
καλώς ήρθες
η volvo λέει 185 πραγματικά αν θυμάμαι καλά, άρα στο κοντέρ μπορεί να δεις και 200,
εκτός από το C30 1.6 του jimC30, που μπορεί να δείξει στο κοντέρ και 220
Edit Mod: Τα επόμενα ποστ σβήστηκαν καθώς δεν αφορούσαν την πλειοψηφία των μελών, αλλά 2-3 μέλη μόνο. Κανόνας 5.7 rules.html
η volvo λέει 185 πραγματικά αν θυμάμαι καλά, άρα στο κοντέρ μπορεί να δεις και 200,
εκτός από το C30 1.6 του jimC30, που μπορεί να δείξει στο κοντέρ και 220
Edit Mod: Τα επόμενα ποστ σβήστηκαν καθώς δεν αφορούσαν την πλειοψηφία των μελών, αλλά 2-3 μέλη μόνο. Κανόνας 5.7 rules.html
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
- Dimitrispat
- T2
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:29
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: C30
yannisRDesign με το C30 1.6 έχω δεί μέχρι 190 km/h (σε λίγο κατηφορικό δρόμο)
και 187 km/h σε ευθεία, με το στροφόμετρο να έχει κολήσει στις 5400 περίπου στροφές.
Αυτά πριν από κάτι μήνες που το είχα πρωτοανοίξει για να δω που τελικώνει.
Δεν το έχω ξαναδώσει τελική για να δω μέχρι που θα φθάσει (πιστεύω να προσεγγίσω τις 6000+ στροφές).
Θυμάμαι πάντως πως ο JimC30 είχε ανεβάσει ένα βίντεο με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Αν μπορείς Jim ξαναανέβασε το για να δούμε τι παίζει...
και 187 km/h σε ευθεία, με το στροφόμετρο να έχει κολήσει στις 5400 περίπου στροφές.
Αυτά πριν από κάτι μήνες που το είχα πρωτοανοίξει για να δω που τελικώνει.
Δεν το έχω ξαναδώσει τελική για να δω μέχρι που θα φθάσει (πιστεύω να προσεγγίσω τις 6000+ στροφές).
Θυμάμαι πάντως πως ο JimC30 είχε ανεβάσει ένα βίντεο με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Αν μπορείς Jim ξαναανέβασε το για να δούμε τι παίζει...
Volvo C30 f/l 1.6 Kinetic MY 2010
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 20 Σεπ 2010, 23:44
Re: C30
thanks dimitri!εγω προς το παρων μεχρι 185 το εχω παει αλλα δεν θυμαμαι στροφες...
- Dimitrispat
- T2
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:29
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: C30
Γιάννη χθές σε ευθεία το κοντέρ έγραψε 187 km/h με το στροφόμετρο να είναι κολλημένο στις 5400 περίπου στροφές και χωρίς να δείχνει διάθεση να ανεβεί άλλο,
σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο μετά από αρκετή ώρα και πορεία αρκετών χιλιομέτρων έγραψε 200 km/h
κσι σε έντονα κατηφορικό δρόμο έπιασε 210 km/h και επιτέλους έγραφε 6300 στροφές το στροφόμετρο.
σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο μετά από αρκετή ώρα και πορεία αρκετών χιλιομέτρων έγραψε 200 km/h
κσι σε έντονα κατηφορικό δρόμο έπιασε 210 km/h και επιτέλους έγραφε 6300 στροφές το στροφόμετρο.
Τελευταία επεξεργασία από Dimitrispat σε 26 Σεπ 2010, 16:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Volvo C30 f/l 1.6 Kinetic MY 2010
Re: C30
Dimitrispat έγραψε:Γιάννη χθές σε ευθεία το κοντέρ έγραψε 187 km/h με το στροφόμετρο να είναι κολλημένο στις 5400 περίπου στροφές και χωρίς να δείχνει διάθεσει να ανεβεί άλλο,
σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο μετά από αρκετή ώρα και πορεία αρκετών χιλιομέτρων έγραψε 200 km/h
κσι σε έντονα κατηφορικό δρόμο έπιασε 210 km/h και επιτέλους έγραφε 6300 στροφές το στροφόμετρο.
Που σε φωτογράφισαν;
Black Volvo S40 1.8 MY-2010
Re: C30
Dimitrispat έγραψε:Γιάννη χθές σε ευθεία το κοντέρ έγραψε 187 km/h με το στροφόμετρο να είναι κολλημένο στις 5400 περίπου στροφές και χωρίς να δείχνει διάθεσει να ανεβεί άλλο,
σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο μετά από αρκετή ώρα και πορεία αρκετών χιλιομέτρων έγραψε 200 km/h
κσι σε έντονα κατηφορικό δρόμο έπιασε 210 km/h και επιτέλους έγραφε 6300 στροφές το στροφόμετρο.
Και εις ανώτερα!
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
- Dimitrispat
- T2
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:29
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: C30
deadp έγραψε:Που σε φωτογράφισαν;
Από την εξωτερική περιφερειακή στο ύψος του Παπαγεωργίου ξεκίνησα και σταμάτησα λίγο μετά την έξοδο για Έδεσσα.
Αν έχει ραντάρ στο συγκεκριμένο κομμάτι θα το ανακαλύψουμε σύντομα....
Jim_C30 έγραψε:Και εις ανώτερα!
Ευχαριστώ Δημήτρη, αλλά δεν το βλέπω να ανεβαίνει παραπάνω... η κατηφόρα είχε αρκετή κλίση και το στροφόμετρο ήταν στις 6300 στροφές...
Volvo C30 f/l 1.6 Kinetic MY 2010
Re: C30
Κάμερα πρέπει να έχει αμέσως με το που μπαίνεις στην εξωτερική περιφερειακή (έχει γέφυρες εκεί στο ΤΙΤΑΝ) και μετά πρέπει να είναι ελεύθερα...... Δεν ξέρω, περνάω συχνά από εκεί, αλλά δεν πάω πάνω από 140...
Προτιμώ να ανεβάζω στροφές ξεκολλώντας από την κίνηση (π.χ. στο ίδιο σημείο, με κατεύθυνση ανατολικά, μπαίνοντας από την είσοδο στην Ιωνία, εκεί που έχει τη μεγάλη ανηφόρα) μέχρι 4-5-6.000 σαλ... παρά να τρέχω.
Προτιμώ να ανεβάζω στροφές ξεκολλώντας από την κίνηση (π.χ. στο ίδιο σημείο, με κατεύθυνση ανατολικά, μπαίνοντας από την είσοδο στην Ιωνία, εκεί που έχει τη μεγάλη ανηφόρα) μέχρι 4-5-6.000 σαλ... παρά να τρέχω.
Black Volvo S40 1.8 MY-2010
Re: C30
deadp έγραψε:Κάμερα πρέπει να έχει αμέσως με το που μπαίνεις στην εξωτερική περιφερειακή (έχει γέφυρες εκεί στο ΤΙΤΑΝ) και μετά πρέπει να είναι ελεύθερα...... Δεν ξέρω, περνάω συχνά από εκεί, αλλά δεν πάω πάνω από 140...
Προτιμώ να ανεβάζω στροφές ξεκολλώντας από την κίνηση (π.χ. στο ίδιο σημείο, με κατεύθυνση ανατολικά, μπαίνοντας από την είσοδο στην Ιωνία, εκεί που έχει τη μεγάλη ανηφόρα) μέχρι 4-5-6.000 σαλ... παρά να τρέχω.
Και μια που το αναφέρατε να σας πω οτι πρέπει να έχει κάμερα στο Δερβένι που ουκ και λίγες φοπές εχω κάνει ανεβασιά με 160+ αλλά δεν μου έχει έρθει τίποτα ούτε 1 φωτό.Δεν με χαλάει
VOLVO S40 FOR LIFE
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 19:43
Re: C30
Μου το ανακάλεσαν! Am I the only one?
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 19:43
Re: C30
Για πρόβλημα στις σωληνώσεις των ψυκτικών
Re: C30
Και να ξεραν....
Αυτο που ειπε ο CEO της Volvo ειναι οτι το 5θυρο C30 (μαλλον V30), θα προηγηθει της παρουσιασης του νεου XC90, ενω ο αρχικος σχεδιασμος ηταν το ακριβως αντιθετο. Επιπλεον πρωτου η Ford παγωσει την Volvo (2008) ηταν ετοιμη η 5θυρη εκδοχη του. Το νεο ομως μοντελο θα εχει εντελως νεο σχεδιασμο, ο οποιος οταν ο Jacoby τον παρομοιαζει με αυτον του XC60, δεν σημαινει οτι θα μοιαζει, αλλα οτι θελουν να εχει συναισθημα και να ειναι τοσο ξεχωριστος και πετυχημενος οπως στο XC60. Δεδομενο ειναι οτι η μπροστινη οψη θα διαφερει απο του f/l C30 και ισως με τις πινελιες του Peter Horbury και του νεου S60.
Αυτο που παρεμενει αγνωστο ειναι το μηχανολογικο υποβαθρο του συγκεκριμενου μοντελου, περαν των νεων, εξολοκληρου Volvo, 4κυλινδρων 1.6/2.0 τουρμπο βενζινης/πετρελαιου μοτερ.
Αυτο που ειπε ο CEO της Volvo ειναι οτι το 5θυρο C30 (μαλλον V30), θα προηγηθει της παρουσιασης του νεου XC90, ενω ο αρχικος σχεδιασμος ηταν το ακριβως αντιθετο. Επιπλεον πρωτου η Ford παγωσει την Volvo (2008) ηταν ετοιμη η 5θυρη εκδοχη του. Το νεο ομως μοντελο θα εχει εντελως νεο σχεδιασμο, ο οποιος οταν ο Jacoby τον παρομοιαζει με αυτον του XC60, δεν σημαινει οτι θα μοιαζει, αλλα οτι θελουν να εχει συναισθημα και να ειναι τοσο ξεχωριστος και πετυχημενος οπως στο XC60. Δεδομενο ειναι οτι η μπροστινη οψη θα διαφερει απο του f/l C30 και ισως με τις πινελιες του Peter Horbury και του νεου S60.
Αυτο που παρεμενει αγνωστο ειναι το μηχανολογικο υποβαθρο του συγκεκριμενου μοντελου, περαν των νεων, εξολοκληρου Volvo, 4κυλινδρων 1.6/2.0 τουρμπο βενζινης/πετρελαιου μοτερ.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: C30
DIKASTIS-T5 έγραψε:Οταν αναφερεις 1.6L και 2.0L , προφανως εννοεις τους GTDi -- ECOBOOST...Και για βοηθησε με λιγο σε κατι...Απο που εκπτιπτει οτι τα μοτερ θα ειναι εξολοκληρου VOLVO?Γιατι οπου και αν εχω διαβασει με τις μερες,και οχι απλα με τις ωρες...παντου αναφερεται οτι αυτα τα μοτερ ανηκουν και θα παραγονται απο τη FORD( )σε Αμερικη,Ισπανια,Γερμανια,Αγγλια,Ρουμανια και δεν ξερω κι εγω που αλλου εχει εργοστασια η FORD( ).Η VOLVO αναφερεται μονο ως απλη εφαρμογη αυτων των μοτερ ΠΑΝΤΟΥ και οχι ως κατασκευαστης τους η ιδιοκτητης τους.Οπως βεβαια και τα κιβωτια POWERSHIFT...Καταρες..... Αν υπαρχει καποιο link να μου δωσεις θα με βοηθουσες πολυ..
Οι ecoboost το πολυ να τραβηξουν μεχρι το 2012..Η Volvo εχει ανακοινωσει οτι θα παρουσιασει νεα modular μοτερ 1.6/2.0 τουρμπο με αμεσο ψεκασμο 4 κυλινδρα βενζινης/πετρελαιου, αλλα υπαρχουν σχεδια πλεον και για 3/5 κυλινδρους (αβεβαιο ειναι το μελλον του SI6 ) εξολοκληρου σχεδιασμενα in house και αποκλειστικα, τα οποια θα αντικαταστησουν πληρως τους RN που βλεπουμε σημερα (εκτος του νεου Τ6 -SI6- ολα τα αλλα Volvo μοτερ ειναι της ιδιας γενιας)
Ντεπουτο αναμενεται με το νεο V30, οποτε προσωπικα δεν ψωνιζω μεχρι τοτε
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: C30
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: C30
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=5340
ΔΟΚΙΜΗVolvo C30 2.5 T5: Απογείωση
Αντιστρεπτική τωρα βάλανε?
ΔΟΚΙΜΗVolvo C30 2.5 T5: Απογείωση
Αντιστρεπτική τωρα βάλανε?
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: C30
http://www.fabiatou.com/2007/10/volvo-c30-t5.html
Χωρίς αντιστρεπτική
http://www.caradvice.com.au/6277/2007-v ... ad-test-2/
Εδώ έχει αντιστρεπτικη,εχει βέβαια και το σπορ πακέτο.
Και στο c70 ετσι ειχαν κανει παντως, σε my06-07 ειχε αντιστρεπτικη και σε my08 δεν ειχε. Μαλλον για να πετυχουν καλυτερο βαθμο στα crash test βγαζαν την αντιστρεπτική.
ΥΓ. Κωνσταντίνε , ουτε εδώ φαινεται το δοχειο με τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου,ενω στο δικό σου είναι εμφανη,θυμασαι που τα ψαχναμε στο δικό μου?Καπου διαβασα πως ειναι πισω απο αριστερο φαναρι αλλα δεν μπορεσα να τα δω!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: C30
Αυτο που λες Παναγιωτη ειναι μπαρα θολων κι οχι αντιστρεπτικη. Το δικο μου με την dynamic εχει μπαρα θολων του Ηλια δεν εχει. Κανονικα ειναι στανταρ με την dynamic και με στην εκδοση R-Design.
Το δοχειο για το υδραυλικο ισως να αλλαξε θεση...Του Ηλια φαινεται?
Το δοχειο για το υδραυλικο ισως να αλλαξε θεση...Του Ηλια φαινεται?
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: C30
Εμένα μια χαρά μάρεσε το post σου και σήμερα έψαχνα να βρώ φωτογραφίες σου για να δω και για την μπάρα θόλων και αν φενόταν το δοχείο αλλά τις είχες κατεβάσει. Απο τις λίγες φορές που μιλούσες με στοιχεία εμένα μάρεσε και δεν σου την είχα πει τότε!Anyway thanx για σήμερα!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: C30
DIKASTIS-T5 έγραψε:Δηλαδη ειχε αντιστρεπτικη και πριν το f/l Zeus απλα τωρα εβαλαν πιο χοντρη?
Αντιστρεπτικες μπρος/πισω εχουν ολα...ακομα και τα 1.6. Το dynamic chassis εχει πιο χοντρες απο το comfort για καθε μοτερ. Το R-Design εχει πλεον πιο χοντρες απο αυτες του dynamic.
Στη φωτο φαινεται ποια ειναι η αντιστρεπτικη
Γενικα μια αυξηση 1mm μπορει να αντιστοιχει σε αυξηση της ακαμψιας κατα 30-40%...
Φυσικα τα πραγματα ειναι πολυ πιο πολυπλοκα στο στησιμο του αυτοκινητου...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 31 επισκέπτες