C30
Re: C30
Μιάς και είμαι ιδιοκτήτης ενός C30 αποφάσισα να κάνω μία αναφορά-παρουσίαση στο μοντέλο μέσω του οποίου η VOLVO προσέγγισε τις νεαρότερες ηλικίες, παραθέτοντας τα βασικά χαρακτηριστικά του.
Βρισκόμαστε στο 2006 όπου ένα πρωτοποριακό μοντέλο, έρχεται να ταράξει τα νερά της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο κωδικός του μοντέλου, C30, ένα μοντέλο περίεργο για το ευρύ κοινό! Ένα μοντέλο που ή θα το λατρέψεις ή θα το μισήσεις, σύμφωνα με τους υπεύθυνους μάρκετινγκ της VOLVO! Και πράγματι, έτσι είναι...Σχήμα πρωτοποριακό για την εταιρεία, το οποίο διαφοροποιεί το C30 από τα μέχρι τότε ισχύοντα δεδομένα.
Η VOLVO εισβάλλει δυναμικά στο χώρο του νεανικού αυτοκινήτου ρίχνοντας το C30 στα βαθιά, έχοντας ως βασικούς αντιπάλους το Α3 της Audi και το 116 της BMW.
Το νέο πρωτοποριακό, για την εταιρεία, σχήμα πλαισιώνεται άψογα από την πολυτέλεια VOLVO, με άψογα υλικά κατασκευής διατηρώντας παράλληλα τα πολύ υψηλά στάνταρ στον τομέα της ασφάλειας. Άψογη ποιότητα κύλησης, ηχομόνωση και πολυτέλεια εσωτερικού, ακόμα και στις απλές εκδόσεις, συνθέτουν τον εσωτερικό διάκοσμο του μοντέλου!
Το αποκλειστικά τετραθέσιο μοντέλο κάνει παραχωρήσεις σε αποθηκευτικούς χώρους καθώς το πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα μόλις 279 λίτρα(!), καθιστά δύσκολα τα μεγάλα ταξίδια με περισσότερους των 2 επιβατών. Ίσως η μοναδική παραφωνία του οχήματος μπροστά σε ένα εξαιρετικό κατά τα λοιπά αυτοκίνητο.
Κάθε χρόνο το C30 παρουσιάζει αυξήσεις στις πωλήσεις γεμίζοντας αισιοδοξία τους υπεύθυνους πωλήσεων της VOLVO.
Η γκάμα κινητήρων του μοντέλου συνοψίζεται ως εξής:
Κινητήρας Ιποδύναμη
1.6lt 100Hp
1.8lt 125Hp
2.0lt 140Hp
2.5 T5 230 Hp
Πρόσφατα παρουσιάστηκε η f/l έκδοση του μοντέλου με αλλαγές στην πρόσθια εξωτερική εμφάνιση, διατηρώντας στο εσωτερικό τα βασικά χαρακτηριστικά του πρώτου μοντέλου.
Οι κινητήρες παρέμειναν ως έχουν με μοναδική διαφορά ότι καταργήθηκε ο 1.8lt κινητήρας.
C30, το αυτοκίνητο που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός "μεγάλου" VOLVO σε ένα μικρότερου όγκου όχημα! Γιατί απλά τα όνειρα δεν χωράνε σε συσκευασίες...
Βρισκόμαστε στο 2006 όπου ένα πρωτοποριακό μοντέλο, έρχεται να ταράξει τα νερά της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο κωδικός του μοντέλου, C30, ένα μοντέλο περίεργο για το ευρύ κοινό! Ένα μοντέλο που ή θα το λατρέψεις ή θα το μισήσεις, σύμφωνα με τους υπεύθυνους μάρκετινγκ της VOLVO! Και πράγματι, έτσι είναι...Σχήμα πρωτοποριακό για την εταιρεία, το οποίο διαφοροποιεί το C30 από τα μέχρι τότε ισχύοντα δεδομένα.
Η VOLVO εισβάλλει δυναμικά στο χώρο του νεανικού αυτοκινήτου ρίχνοντας το C30 στα βαθιά, έχοντας ως βασικούς αντιπάλους το Α3 της Audi και το 116 της BMW.
Το νέο πρωτοποριακό, για την εταιρεία, σχήμα πλαισιώνεται άψογα από την πολυτέλεια VOLVO, με άψογα υλικά κατασκευής διατηρώντας παράλληλα τα πολύ υψηλά στάνταρ στον τομέα της ασφάλειας. Άψογη ποιότητα κύλησης, ηχομόνωση και πολυτέλεια εσωτερικού, ακόμα και στις απλές εκδόσεις, συνθέτουν τον εσωτερικό διάκοσμο του μοντέλου!
Το αποκλειστικά τετραθέσιο μοντέλο κάνει παραχωρήσεις σε αποθηκευτικούς χώρους καθώς το πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα μόλις 279 λίτρα(!), καθιστά δύσκολα τα μεγάλα ταξίδια με περισσότερους των 2 επιβατών. Ίσως η μοναδική παραφωνία του οχήματος μπροστά σε ένα εξαιρετικό κατά τα λοιπά αυτοκίνητο.
Κάθε χρόνο το C30 παρουσιάζει αυξήσεις στις πωλήσεις γεμίζοντας αισιοδοξία τους υπεύθυνους πωλήσεων της VOLVO.
Η γκάμα κινητήρων του μοντέλου συνοψίζεται ως εξής:
Κινητήρας Ιποδύναμη
1.6lt 100Hp
1.8lt 125Hp
2.0lt 140Hp
2.5 T5 230 Hp
Πρόσφατα παρουσιάστηκε η f/l έκδοση του μοντέλου με αλλαγές στην πρόσθια εξωτερική εμφάνιση, διατηρώντας στο εσωτερικό τα βασικά χαρακτηριστικά του πρώτου μοντέλου.
Οι κινητήρες παρέμειναν ως έχουν με μοναδική διαφορά ότι καταργήθηκε ο 1.8lt κινητήρας.
C30, το αυτοκίνητο που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός "μεγάλου" VOLVO σε ένα μικρότερου όγκου όχημα! Γιατί απλά τα όνειρα δεν χωράνε σε συσκευασίες...
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: C30
Γεια χαρά
Έχω ενα C30 1.6 momentum 2008 το οποίο οδηγώ τα τελευταία 2 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζι σας.
φυσικά, το C30 το συγκρίνω με τα αυτοκίνητα που οδηγούσα στο παρελθόν και αυτά είναι:
lancia beta 2.0 1979
citroen zx 1.4 1993
toyota yaris 1.0 1999
renault scenic 1.6 2004
toyota yaris 1.3 2007
Θετικά:
-εμφάνιση εξωτερική (αντικειμενικα… δεν περνα απαρατηρητο)
-εμφανιση εσωτερική (απιθανο design, minimal, λειτουργικο, δεν εχω μπει σε καλυτερο)
-κρατημα (πολυ καλο, δυσκολο να ξεπεραστει το οριο, δεν ξερω γιατι εχουν λεχθει τοσα αρνητικα σχολια για τα λαστιχα τα P7, παντως το κρατημα ειναι αψογο - το έχω δοκιμασει κυριως στη διαδρομη Διονυσος-Νεα Μακρη)
-ESP (DSTC, δεν εχω οδηγησει αλλο αυτοκινητο με ESP, δεν με προβληματιζει ποτέ, αισθανομαι περισσοτερη ασφαλεια)
-επιλογέας ταχυτητων (κουμπωνει «θετικά»)
-Ροπή κινητήρα χαμηλά (οδηγάω συνήθως χαλαρά 1200-1900σαλ –αλλαγή ταχύτητας στις 2500σαλ και ο κινητήρας τραβάει πολύ θετικά)
-καθισματα (αψογα, πριν παρω το C30 είχα προβλημα στη μεση...)
-Ύφασμα Kalix καθισματων (φανταστικό συνθετικό υλικό, μοιαζει λιγο με δερμα από απόσταση, δεν λερώνει)
-φιλτρο αερα καμπινας (αν θέλετε το πιστεύετε... το εσωτερικό του αυτοκινήτου το ξεσκονίζω μια φορά το 6μηνο και ποτε δεν πιανει σκόνη)
-ηχος κινητηρα-μεταδοσης (μεταξύ 1000-3000σαλ ακουγεται ομορφα, αντρικα θα ελεγα)
-Ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης (λειτουργει αψογα, το θεωρω απαραιτητο αξεσουαρ)
-Ηχοσυστημα High Performance (δεν ασχολούμαι ιδιαιτερα με ηχοσυστηματα αλλα το συγκεκριμενο είναι πολύ καλυτερο απ’οσα εχω «οδηγησει»)
-Cruise Control (δεν ειχα ξαναχρησιμοποιησει, χρησιμο είναι, αλλα θα ηταν πολύ καλυτερο αν προσαρμοζε την ταχυτητα αναλογα με το μπροστινο αυτοκινητο)
-Αποσταση από το έδαφος (το συγκεκριμενο μοντελο που οδηγαω δεν εχει τα extra σποϊλερ, δεν εχω «βρει» ποτέ από κάτω)
-Ορατότητα (πολύ καλή προς όλες τις κατευθύνσεις, όταν δεν εχω πισω επιβατες βγαζω τα πισω προσκεφαλα και απολαμβανω θέα πισω)
-Χρωματα (εχει ομορφα χρωματα να επιλεξεις)
-Σπάνιο πουλι (δεν είναι...golf)
-λεπτομέρειες (εκεί είναι η διαφορά, πχ το καπό στέκεται αυτόματα όταν το σηκώσεις)
Αρνητικά:
-σημαδια στην αλουμινενια κονσόλα (τα αλουμινενια κομμάτια στο εσωτερικο μπορεί να είναι πανεμορφα, αλλά εύκολα κανουν μικρα βαθουλώματα αν χτυπηθούν ελαφρά με μυτερό αντικειμενο – Προσοχή λοιπον!)
-Κροταλισμα από την κολώνα (;) του τιμονιού (από καινουργιο έχω παρατηρησει ότι όταν συναντησω μικρες ανωμαλίες στο οδόστρωμα -πανω σε στροφή- ακουγεται ένα κροταλισμα, ρωτησα στην Autopoint αλλα δεν βρηκαν κατι. Εμφανίζεται σε διαφορες ταχυτητες 20χλμ-60χλμ. Το έχει παθει κανείς από άλλος;;;)
-σκληρή ανάρτηση (αυτό είναι σχετικό, όλοι λένε για την υπεροχη ποιοτητα κυλισης, αλλα εμενα η αναρτηση μου φαινεται ότι κοπαναει, ηλπιζα ότι θα μαλακωσει με τον καιρο αλλα όχι… ακομα και τα yaris μου φαινονται πιο ανετα)
-Αισθηση φρένων (η αίσθηση του πενταλ δεν εμπνέει εμπιστοσύνη –χωρις να σημαινει ότι δεν πιανουν καλα!)
-Κλειδι (είναι ασχημο )
-Χωρος αποσκευών (το ότι είναι μικρος το ηξερα, το ότι δεν βολευει το κάλυμμα του χωρου αποσκευων το διαπιστωσα στην πορεια –εχω αγορασει το μαλακο καλυμμα)
-Πορτα (ο ηχος που κανει η πορτα όταν κλεινει θυμιζει σαν να εχει ξεχαρβαλωθει κατι μεσα στην πορτα –από καινουργιο ετσι ηταν. Μαλιστα παρομοιος θορυβος μπορει να ακουστει και όταν περναω πανω από λακουβες)
-Τραβηγμα κινητηρα στις ψηλες στροφες (..κρεμαει)
-Τελική ταχυτητα (στα χαρτιά είναι 185, εμένα πιανει 180κοντερίσια, λέτε να μου κόβει το σποϊλερ οροφής; χαχα)
-τιμονι (απλως εντάξει σε αισθηση, κάπως αργη η επαναφορά του, δεν μου αρέσει η αφή του «δερμάτινου» υλικού)
-Καταναλωση (ειμαι φανατικος της οικονομικης οδηγησης…, παροτι εχω πετυχει πολύ χαμηλες καταναλωσεις πχ Αθηνα-Νεα Μακρη 5,9λιτρα/100χμ, οι νορμαλ καταναλωση μου φαινεται αρκετα υψηλη. Μετρησεις κάτω*
-Αισθητηρας παρκινγκ (ο αισθητηρας τοποθετηθηκε από την Βελμαρ, από την αρχη ηταν αχρηστος, δεν λειτουργει σωστα)
-Αισθητηρας βροχης (μου είναι αχρηστος, καλυτερα να ειχε αισθητηρα φώτων –χρησιμο όταν μπαινοβγαινεις σε τουνελ κλπ)
-Αλλαγη ταχυτητας (μερικές φορες -πχ μια στις 100 αλλαγές- καπου μου σκαλώνει η αλλαγή ταχυτητας από 2α σε 3η.
-Επιλογέας ταχυτήτων (έχει μεγάλες διαδρομές)
- Η πορτα είναι τοσο μεγαλη και βαρια που δυσκολευει την εισοδο-εξοδο- ειδικα αν έχεις παρκαρισμενο αυτοκινητο διπλα σου (συγνώμη αλλά δεν εχω ξαναοδηγησει διπορτο αυτοκινητο , θα μπορουσε να έχει τουλαχιστον περισσοτερες «σκαλες» ο μεντεσες της πορτας για να μην χτυπαει η πορτα στο διπλανο αυτοκινητο)
-Ανακλινομενο καθισμα (προσοχη, όταν αναδιπλωνεις το καθισμα του οδηγου –ώστε να μπει καποιος στα πισω καθισματα- το προσκεφαλο του καθισματος χτυπαει πανω στο σκιαδιο του οδηγου – ενώ το σκιαδιο βρισκεται στην «κλειστη» θεση. Το αποτελεσμα είναι ότι ότι μου εχει σπασει ο καθρεπτης του σκιαδιου!! Προσοχη λοιπον!!-ειδικά αν το αυτοκίνητο το οδηγάει και η σύζυγος )
*Καταναλωση:
Στιγμιαία κατανάλωση
90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ
100χμ/ώρα 6,7λτ/100χμ
110χμ/ώρα 7,3λτ/100χμ
120χμ/ώρα 8,0λτ/100χμ
130χμ/ώρα 11,0λτ/100χμ
Μέση κατανάλωση
-Διαδρομές αστικές/περιαστικές
Μέση ταχύτητα περιπου 25χμ/ώρα περίπου 10,0λτ/100χμ
-Διαδρομές σε εθνική οδό
20βαθμοι κελσίου, άπνοια, 36psi όλα τα ελαστικά, 2 άτομα, μισό ρεζερβουάρ, 320χμ απόσταση, μέση ταχύτητα 90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ (πιστέψτε με, δεν υπάρχει περιπτωση να ταξιδεψεις οικονομικότερα με αυτό το αυτοκίνητο)
Έχω ενα C30 1.6 momentum 2008 το οποίο οδηγώ τα τελευταία 2 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζι σας.
φυσικά, το C30 το συγκρίνω με τα αυτοκίνητα που οδηγούσα στο παρελθόν και αυτά είναι:
lancia beta 2.0 1979
citroen zx 1.4 1993
toyota yaris 1.0 1999
renault scenic 1.6 2004
toyota yaris 1.3 2007
Θετικά:
-εμφάνιση εξωτερική (αντικειμενικα… δεν περνα απαρατηρητο)
-εμφανιση εσωτερική (απιθανο design, minimal, λειτουργικο, δεν εχω μπει σε καλυτερο)
-κρατημα (πολυ καλο, δυσκολο να ξεπεραστει το οριο, δεν ξερω γιατι εχουν λεχθει τοσα αρνητικα σχολια για τα λαστιχα τα P7, παντως το κρατημα ειναι αψογο - το έχω δοκιμασει κυριως στη διαδρομη Διονυσος-Νεα Μακρη)
-ESP (DSTC, δεν εχω οδηγησει αλλο αυτοκινητο με ESP, δεν με προβληματιζει ποτέ, αισθανομαι περισσοτερη ασφαλεια)
-επιλογέας ταχυτητων (κουμπωνει «θετικά»)
-Ροπή κινητήρα χαμηλά (οδηγάω συνήθως χαλαρά 1200-1900σαλ –αλλαγή ταχύτητας στις 2500σαλ και ο κινητήρας τραβάει πολύ θετικά)
-καθισματα (αψογα, πριν παρω το C30 είχα προβλημα στη μεση...)
-Ύφασμα Kalix καθισματων (φανταστικό συνθετικό υλικό, μοιαζει λιγο με δερμα από απόσταση, δεν λερώνει)
-φιλτρο αερα καμπινας (αν θέλετε το πιστεύετε... το εσωτερικό του αυτοκινήτου το ξεσκονίζω μια φορά το 6μηνο και ποτε δεν πιανει σκόνη)
-ηχος κινητηρα-μεταδοσης (μεταξύ 1000-3000σαλ ακουγεται ομορφα, αντρικα θα ελεγα)
-Ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης (λειτουργει αψογα, το θεωρω απαραιτητο αξεσουαρ)
-Ηχοσυστημα High Performance (δεν ασχολούμαι ιδιαιτερα με ηχοσυστηματα αλλα το συγκεκριμενο είναι πολύ καλυτερο απ’οσα εχω «οδηγησει»)
-Cruise Control (δεν ειχα ξαναχρησιμοποιησει, χρησιμο είναι, αλλα θα ηταν πολύ καλυτερο αν προσαρμοζε την ταχυτητα αναλογα με το μπροστινο αυτοκινητο)
-Αποσταση από το έδαφος (το συγκεκριμενο μοντελο που οδηγαω δεν εχει τα extra σποϊλερ, δεν εχω «βρει» ποτέ από κάτω)
-Ορατότητα (πολύ καλή προς όλες τις κατευθύνσεις, όταν δεν εχω πισω επιβατες βγαζω τα πισω προσκεφαλα και απολαμβανω θέα πισω)
-Χρωματα (εχει ομορφα χρωματα να επιλεξεις)
-Σπάνιο πουλι (δεν είναι...golf)
-λεπτομέρειες (εκεί είναι η διαφορά, πχ το καπό στέκεται αυτόματα όταν το σηκώσεις)
Αρνητικά:
-σημαδια στην αλουμινενια κονσόλα (τα αλουμινενια κομμάτια στο εσωτερικο μπορεί να είναι πανεμορφα, αλλά εύκολα κανουν μικρα βαθουλώματα αν χτυπηθούν ελαφρά με μυτερό αντικειμενο – Προσοχή λοιπον!)
-Κροταλισμα από την κολώνα (;) του τιμονιού (από καινουργιο έχω παρατηρησει ότι όταν συναντησω μικρες ανωμαλίες στο οδόστρωμα -πανω σε στροφή- ακουγεται ένα κροταλισμα, ρωτησα στην Autopoint αλλα δεν βρηκαν κατι. Εμφανίζεται σε διαφορες ταχυτητες 20χλμ-60χλμ. Το έχει παθει κανείς από άλλος;;;)
-σκληρή ανάρτηση (αυτό είναι σχετικό, όλοι λένε για την υπεροχη ποιοτητα κυλισης, αλλα εμενα η αναρτηση μου φαινεται ότι κοπαναει, ηλπιζα ότι θα μαλακωσει με τον καιρο αλλα όχι… ακομα και τα yaris μου φαινονται πιο ανετα)
-Αισθηση φρένων (η αίσθηση του πενταλ δεν εμπνέει εμπιστοσύνη –χωρις να σημαινει ότι δεν πιανουν καλα!)
-Κλειδι (είναι ασχημο )
-Χωρος αποσκευών (το ότι είναι μικρος το ηξερα, το ότι δεν βολευει το κάλυμμα του χωρου αποσκευων το διαπιστωσα στην πορεια –εχω αγορασει το μαλακο καλυμμα)
-Πορτα (ο ηχος που κανει η πορτα όταν κλεινει θυμιζει σαν να εχει ξεχαρβαλωθει κατι μεσα στην πορτα –από καινουργιο ετσι ηταν. Μαλιστα παρομοιος θορυβος μπορει να ακουστει και όταν περναω πανω από λακουβες)
-Τραβηγμα κινητηρα στις ψηλες στροφες (..κρεμαει)
-Τελική ταχυτητα (στα χαρτιά είναι 185, εμένα πιανει 180κοντερίσια, λέτε να μου κόβει το σποϊλερ οροφής; χαχα)
-τιμονι (απλως εντάξει σε αισθηση, κάπως αργη η επαναφορά του, δεν μου αρέσει η αφή του «δερμάτινου» υλικού)
-Καταναλωση (ειμαι φανατικος της οικονομικης οδηγησης…, παροτι εχω πετυχει πολύ χαμηλες καταναλωσεις πχ Αθηνα-Νεα Μακρη 5,9λιτρα/100χμ, οι νορμαλ καταναλωση μου φαινεται αρκετα υψηλη. Μετρησεις κάτω*
-Αισθητηρας παρκινγκ (ο αισθητηρας τοποθετηθηκε από την Βελμαρ, από την αρχη ηταν αχρηστος, δεν λειτουργει σωστα)
-Αισθητηρας βροχης (μου είναι αχρηστος, καλυτερα να ειχε αισθητηρα φώτων –χρησιμο όταν μπαινοβγαινεις σε τουνελ κλπ)
-Αλλαγη ταχυτητας (μερικές φορες -πχ μια στις 100 αλλαγές- καπου μου σκαλώνει η αλλαγή ταχυτητας από 2α σε 3η.
-Επιλογέας ταχυτήτων (έχει μεγάλες διαδρομές)
- Η πορτα είναι τοσο μεγαλη και βαρια που δυσκολευει την εισοδο-εξοδο- ειδικα αν έχεις παρκαρισμενο αυτοκινητο διπλα σου (συγνώμη αλλά δεν εχω ξαναοδηγησει διπορτο αυτοκινητο , θα μπορουσε να έχει τουλαχιστον περισσοτερες «σκαλες» ο μεντεσες της πορτας για να μην χτυπαει η πορτα στο διπλανο αυτοκινητο)
-Ανακλινομενο καθισμα (προσοχη, όταν αναδιπλωνεις το καθισμα του οδηγου –ώστε να μπει καποιος στα πισω καθισματα- το προσκεφαλο του καθισματος χτυπαει πανω στο σκιαδιο του οδηγου – ενώ το σκιαδιο βρισκεται στην «κλειστη» θεση. Το αποτελεσμα είναι ότι ότι μου εχει σπασει ο καθρεπτης του σκιαδιου!! Προσοχη λοιπον!!-ειδικά αν το αυτοκίνητο το οδηγάει και η σύζυγος )
*Καταναλωση:
Στιγμιαία κατανάλωση
90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ
100χμ/ώρα 6,7λτ/100χμ
110χμ/ώρα 7,3λτ/100χμ
120χμ/ώρα 8,0λτ/100χμ
130χμ/ώρα 11,0λτ/100χμ
Μέση κατανάλωση
-Διαδρομές αστικές/περιαστικές
Μέση ταχύτητα περιπου 25χμ/ώρα περίπου 10,0λτ/100χμ
-Διαδρομές σε εθνική οδό
20βαθμοι κελσίου, άπνοια, 36psi όλα τα ελαστικά, 2 άτομα, μισό ρεζερβουάρ, 320χμ απόσταση, μέση ταχύτητα 90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ (πιστέψτε με, δεν υπάρχει περιπτωση να ταξιδεψεις οικονομικότερα με αυτό το αυτοκίνητο)
Νικόλας Αθήνα VOLVO C30 1.6 2008
Re: C30
vlovlo έγραψε:
........
-κρατημα (πολυ καλο, δυσκολο να ξεπεραστει το οριο, δεν ξερω γιατι εχουν λεχθει τοσα αρνητικα σχολια για τα λαστιχα τα P7, παντως το κρατημα ειναι αψογο - το έχω δοκιμασει κυριως στη διαδρομη Διονυσος-Νεα Μακρη)
Μάλλον δεν το έχεις οδηγήσει με άλλα λάστιχα. Αν το πιέσεις αρκετά στην στροχή με αρκετά χαω, θα δεις πόσο εύκολα θα πας στο αντίθεο ρεύμα, αν έχει προλάβει να σε σώσει το ESP
-Cruise Control (δεν ειχα ξαναχρησιμοποιησει, χρησιμο είναι, αλλα θα ηταν πολύ καλυτερο αν προσαρμοζε την ταχυτητα αναλογα με το μπροστινο αυτοκινητο)
+1
-Κροταλισμα από την κολώνα (;) του τιμονιού (από καινουργιο έχω παρατηρησει ότι όταν συναντησω μικρες ανωμαλίες στο οδόστρωμα -πανω σε στροφή- ακουγεται ένα κροταλισμα, ρωτησα στην Autopoint αλλα δεν βρηκαν κατι. Εμφανίζεται σε διαφορες ταχυτητες 20χλμ-60χλμ. Το έχει παθει κανείς από άλλος;;;)
το έχουν αναφέρει και άλλοι, λένε γνωστό πρόβλημα των Ρ1, αλλά εγώ δεν το έχω διαπιστώσει
-Αισθηση φρένων (η αίσθηση του πενταλ δεν εμπνέει εμπιστοσύνη –χωρις να σημαινει ότι δεν πιανουν καλα!)
όσπου να πατήσω την νεκρή διαδρομή, χάνεται χρόνος, αίσθηση και γεμίζω με ανασφάλεια, ότι δεν θα φρενάρει
-Κλειδι (είναι ασχημο )
κουκλί
-Τελική ταχυτητα (στα χαρτιά είναι 185, εμένα πιανει 180κοντερίσια, λέτε να μου κόβει το σποϊλερ οροφής; χαχα)
ο jimC30 1.6 πάει με 200χαω κοντερίσια .... λες να έχει κροταλίες μέσα στο αμάξι
-Καταναλωση (ειμαι φανατικος της οικονομικης οδηγησης…, παροτι εχω πετυχει πολύ χαμηλες καταναλωσεις πχ Αθηνα-Νεα Μακρη 5,9λιτρα/100χμ, οι νορμαλ καταναλωση μου φαινεται αρκετα υψηλη. Μετρησεις κάτω*
με V50 1.8 Summum, που είναι πιο βαρύ στην ίδια διαδρομή Νεο Ηράκλειο Μακρη, +1 6.9λτ/100 οδηγώντας απίστευτα οικονομικά.
-Αισθητηρας βροχης (μου είναι αχρηστος, καλυτερα να ειχε αισθητηρα φώτων –χρησιμο όταν μπαινοβγαινεις σε τουνελ κλπ)
Ο αισθητήρας μου έχει φανεί πολύ πολύ χρήσιμος, ειδικά αν μεταβάλεται η ταχύτητα μου ή η ένταση της βροχής
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: C30
vlovlo έγραψε:Γεια χαρά
Έχω ενα C30 1.6 momentum 2008 το οποίο οδηγώ τα τελευταία 2 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζι σας.
Έχουμε το ίδιο ακριβώς μοντέλο! Αν μου πεις ότι είναι και μαύρο...
φυσικά, το C30 το συγκρίνω με τα αυτοκίνητα που οδηγούσα στο παρελθόν και αυτά είναι:
lancia beta 2.0 1979
citroen zx 1.4 1993
toyota yaris 1.0 1999
renault scenic 1.6 2004
toyota yaris 1.3 2007
Η σύγκριση δεν είναι αντικειμενική! Μιλάμε για κλάσεις ολόκληρες μπροστά από όλα τα δικό μας!
Θετικά:
-εμφάνιση εξωτερική (αντικειμενικα… δεν περνα απαρατηρητο)
-εμφανιση εσωτερική (απιθανο design, minimal, λειτουργικο, δεν εχω μπει σε καλυτερο)
-κρατημα (πολυ καλο, δυσκολο να ξεπεραστει το οριο, δεν ξερω γιατι εχουν λεχθει τοσα αρνητικα σχολια για τα λαστιχα τα P7, παντως το κρατημα ειναι αψογο - το έχω δοκιμασει κυριως στη διαδρομη Διονυσος-Νεα Μακρη)
Στα 25000 χλμ το λάστιχο είναι άχρηστο! Βάζοντας άλλο λάστιχο πάνω θα δεις πραγματικά, διαφορετικό αυτοκίνητο!
-ESP (DSTC, δεν εχω οδηγησει αλλο αυτοκινητο με ESP, δεν με προβληματιζει ποτέ, αισθανομαι περισσοτερη ασφαλεια)
-επιλογέας ταχυτητων (κουμπωνει «θετικά»)
-Ροπή κινητήρα χαμηλά (οδηγάω συνήθως χαλαρά 1200-1900σαλ –αλλαγή ταχύτητας στις 2500σαλ και ο κινητήρας τραβάει πολύ θετικά)
-καθισματα (αψογα, πριν παρω το C30 είχα προβλημα στη μεση...)
-Ύφασμα Kalix καθισματων (φανταστικό συνθετικό υλικό, μοιαζει λιγο με δερμα από απόσταση, δεν λερώνει)
-φιλτρο αερα καμπινας (αν θέλετε το πιστεύετε... το εσωτερικό του αυτοκινήτου το ξεσκονίζω μια φορά το 6μηνο και ποτε δεν πιανει σκόνη)
-ηχος κινητηρα-μεταδοσης (μεταξύ 1000-3000σαλ ακουγεται ομορφα, αντρικα θα ελεγα)
-Ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης (λειτουργει αψογα, το θεωρω απαραιτητο αξεσουαρ)
-Ηχοσυστημα High Performance (δεν ασχολούμαι ιδιαιτερα με ηχοσυστηματα αλλα το συγκεκριμενο είναι πολύ καλυτερο απ’οσα εχω «οδηγησει»)
-Cruise Control (δεν ειχα ξαναχρησιμοποιησει, χρησιμο είναι, αλλα θα ηταν πολύ καλυτερο αν προσαρμοζε την ταχυτητα αναλογα με το μπροστινο αυτοκινητο)
Σε μεγάλα ταξίδια το χρησιμοποιώ συχνά! Προσδίδει ξεκούραση και κάνει την οδήγηση παιχνίδι!
-Αποσταση από το έδαφος (το συγκεκριμενο μοντελο που οδηγαω δεν εχει τα extra σποϊλερ, δεν εχω «βρει» ποτέ από κάτω)
-Ορατότητα (πολύ καλή προς όλες τις κατευθύνσεις, όταν δεν εχω πισω επιβατες βγαζω τα πισω προσκεφαλα και απολαμβανω θέα πισω)
-Χρωματα (εχει ομορφα χρωματα να επιλεξεις)
-Σπάνιο πουλι (δεν είναι...golf)
-λεπτομέρειες (εκεί είναι η διαφορά, πχ το καπό στέκεται αυτόματα όταν το σηκώσεις)
Αρνητικά:
-σημαδια στην αλουμινενια κονσόλα (τα αλουμινενια κομμάτια στο εσωτερικο μπορεί να είναι πανεμορφα, αλλά εύκολα κανουν μικρα βαθουλώματα αν χτυπηθούν ελαφρά με μυτερό αντικειμενο – Προσοχή λοιπον!)
Το υλικό της κονσόλας μας είναι καθαρό αλουμίνιο και όχι χρωμιωμένο πλαστικό! Για το λόγο αυτόν αφήνει σημάδια αν κάτι σκληρό χτυπάει πάνω...Θέλει όντως λιγάκι προσοχή...
-Κροταλισμα από την κολώνα (;) του τιμονιού (από καινουργιο έχω παρατηρησει ότι όταν συναντησω μικρες ανωμαλίες στο οδόστρωμα -πανω σε στροφή- ακουγεται ένα κροταλισμα, ρωτησα στην Autopoint αλλα δεν βρηκαν κατι. Εμφανίζεται σε διαφορες ταχυτητες 20χλμ-60χλμ. Το έχει παθει κανείς από άλλος;;;)
Συμφωνώ και επαυξάνω! Γνωστο το θέμα του τιμονιού σε όλα τα μοντέλα της Ρ1 πλατφόρμας. Ακούγεται και στο δικό μου αλλά και σε πολλά άλλα μέλη του κλάμπ μας. Don't worry!
-σκληρή ανάρτηση (αυτό είναι σχετικό, όλοι λένε για την υπεροχη ποιοτητα κυλισης, αλλα εμενα η αναρτηση μου φαινεται ότι κοπαναει, ηλπιζα ότι θα μαλακωσει με τον καιρο αλλα όχι… ακομα και τα yaris μου φαινονται πιο ανετα)
Σκέψου το θέμα των ελαστικών που σου είπα νωρίτερα! Με το που πέταξα τα άθλια Pirelli και έβαλα τα Michelin PE2 το αυτοκίνητο έγινε πολύ μαλακό και η ποιότητα της ανάρτησης αλλά και της κύλησης φανταστική!
-Αισθηση φρένων (η αίσθηση του πενταλ δεν εμπνέει εμπιστοσύνη –χωρις να σημαινει ότι δεν πιανουν καλα!)
Επίτηδες εκ κατασκευής το φρένο δεν κοκκαλώνει από την αρχή το αυτοκίνητο αλλά αφήνει περιθόριο στον οδηγό να φρενάρει όπως αυτός κρίνει!Το φρενάρισμα είναι αποτελεσματικότατο...Αν κοκκάλωνε εξ'αρχής με το παραμικρό πάτημα το αυτοκίνητο τότε θα έχανε στην άνεση και την ποιότητα κύλησης.
-Κλειδι (είναι ασχημο )
Προτότυπο κλειδί και πολύ όμορφο, κατά τη γνώμη μου πάντα.
-Χωρος αποσκευών (το ότι είναι μικρος το ηξερα, το ότι δεν βολευει το κάλυμμα του χωρου αποσκευων το διαπιστωσα στην πορεια –εχω αγορασει το μαλακο καλυμμα)
Απαράδεκτο το μαλακό κάλλυμα του χώρου αποσκευών! Το σκληρό κάλλυμα που έχω εγώ είναι πολύ εργονομικό.
-Πορτα (ο ηχος που κανει η πορτα όταν κλεινει θυμιζει σαν να εχει ξεχαρβαλωθει κατι μεσα στην πορτα –από καινουργιο ετσι ηταν. Μαλιστα παρομοιος θορυβος μπορει να ακουστει και όταν περναω πανω από λακουβες)
-Τραβηγμα κινητηρα στις ψηλες στροφες (..κρεμαει)
165 χλμ/ω με τέταρτη σχέση στο κιβώτιο έχω καταφέρει!
-Τελική ταχυτητα (στα χαρτιά είναι 185, εμένα πιανει 180κοντερίσια, λέτε να μου κόβει το σποϊλερ οροφής; χαχα)
Διαφωνώ εδώ...Συγγνώμη! Έχω βίντεο με το δικό μου, το οποίο έχουν δει κάποιοι από εδώ μέσα με 210 χλμ/ω! Κοντερίσια έχω πιάσει 217 στην Ε.Ο στο ύψος του Αγ. Στεφάνου!!!
-τιμονι (απλως εντάξει σε αισθηση, κάπως αργη η επαναφορά του, δεν μου αρέσει η αφή του «δερμάτινου» υλικού)
-Καταναλωση (ειμαι φανατικος της οικονομικης οδηγησης…, παροτι εχω πετυχει πολύ χαμηλες καταναλωσεις πχ Αθηνα-Νεα Μακρη 5,9λιτρα/100χμ, οι νορμαλ καταναλωση μου φαινεται αρκετα υψηλη. Μετρησεις κάτω*
Βαρύ αμάξωμα, 100 ίπποι, κοντές σχέσεις...Πού οδηγούμεθα; Σε αυξημένα επίπεδα κατανάλωσης!
-Αισθητηρας παρκινγκ (ο αισθητηρας τοποθετηθηκε από την Βελμαρ, από την αρχη ηταν αχρηστος, δεν λειτουργει σωστα)
Γενικά τα aftermarket πρόσθετα, δεν τα πάνε καλά με τα VOLVO.
-Αισθητηρας βροχης (μου είναι αχρηστος, καλυτερα να ειχε αισθητηρα φώτων –χρησιμο όταν μπαινοβγαινεις σε τουνελ κλπ)
Με τον αισθητήρα βροχής έχω σωθεί! Δεν ανοίγω ποτέ υαλοκαθαριστήρες μέσω μοχλών. Πατάω το κουμπάκι και τέλος!
-Αλλαγη ταχυτητας (μερικές φορες -πχ μια στις 100 αλλαγές- καπου μου σκαλώνει η αλλαγή ταχυτητας από 2α σε 3η.
Δεν έχω παρατηρήσει ποτέ κάτι ανάλογο...
-Επιλογέας ταχυτήτων (έχει μεγάλες διαδρομές)
Το 1.6 έχει κοντές σχέσεις ταχυτήτων.
- Η πορτα είναι τοσο μεγαλη και βαρια που δυσκολευει την εισοδο-εξοδο- ειδικα αν έχεις παρκαρισμενο αυτοκινητο διπλα σου (συγνώμη αλλά δεν εχω ξαναοδηγησει διπορτο αυτοκινητο , θα μπορουσε να έχει τουλαχιστον περισσοτερες «σκαλες» ο μεντεσες της πορτας για να μην χτυπαει η πορτα στο διπλανο αυτοκινητο)
Η βαριά πόρτα οφείλεται στον τομέα της ασφάλειας. Οι μπάρες που υπάρχουν στο εσωτερικό της είναι αυτές που την κάνουν βαριά!
-Ανακλινομενο καθισμα (προσοχη, όταν αναδιπλωνεις το καθισμα του οδηγου –ώστε να μπει καποιος στα πισω καθισματα- το προσκεφαλο του καθισματος χτυπαει πανω στο σκιαδιο του οδηγου – ενώ το σκιαδιο βρισκεται στην «κλειστη» θεση. Το αποτελεσμα είναι ότι ότι μου εχει σπασει ο καθρεπτης του σκιαδιου!! Προσοχη λοιπον!!-ειδικά αν το αυτοκίνητο το οδηγάει και η σύζυγος )
Δοκίμασε να χαμηλώσεις το κάθισμά σου! Σε εμένα δεν βρίσκει καθόλου!
*Καταναλωση:
Στιγμιαία κατανάλωση
90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ
100χμ/ώρα 6,7λτ/100χμ
110χμ/ώρα 7,3λτ/100χμ
120χμ/ώρα 8,0λτ/100χμ
130χμ/ώρα 11,0λτ/100χμ
Μέση κατανάλωση
-Διαδρομές αστικές/περιαστικές
Μέση ταχύτητα περιπου 25χμ/ώρα περίπου 10,0λτ/100χμ
-Διαδρομές σε εθνική οδό
20βαθμοι κελσίου, άπνοια, 36psi όλα τα ελαστικά, 2 άτομα, μισό ρεζερβουάρ, 320χμ απόσταση, μέση ταχύτητα 90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ (πιστέψτε με, δεν υπάρχει περιπτωση να ταξιδεψεις οικονομικότερα με αυτό το αυτοκίνητο)
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: C30
vlovlo έγραψε:Γεια χαρά
Έχω ενα C30 1.6 momentum 2008 το οποίο οδηγώ τα τελευταία 2 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζι σας.
φυσικά, το C30 το συγκρίνω με τα αυτοκίνητα που οδηγούσα στο παρελθόν και αυτά είναι:
lancia beta 2.0 1979
citroen zx 1.4 1993
toyota yaris 1.0 1999
renault scenic 1.6 2004
toyota yaris 1.3 2007
Θετικά:
-εμφάνιση εξωτερική (αντικειμενικα… δεν περνα απαρατηρητο)
-εμφανιση εσωτερική (απιθανο design, minimal, λειτουργικο, δεν εχω μπει σε καλυτερο)
-κρατημα (πολυ καλο, δυσκολο να ξεπεραστει το οριο, δεν ξερω γιατι εχουν λεχθει τοσα αρνητικα σχολια για τα λαστιχα τα P7, παντως το κρατημα ειναι αψογο - το έχω δοκιμασει κυριως στη διαδρομη Διονυσος-Νεα Μακρη)
-ESP (DSTC, δεν εχω οδηγησει αλλο αυτοκινητο με ESP, δεν με προβληματιζει ποτέ, αισθανομαι περισσοτερη ασφαλεια)
-επιλογέας ταχυτητων (κουμπωνει «θετικά»)
-Ροπή κινητήρα χαμηλά (οδηγάω συνήθως χαλαρά 1200-1900σαλ –αλλαγή ταχύτητας στις 2500σαλ και ο κινητήρας τραβάει πολύ θετικά)
-καθισματα (αψογα, πριν παρω το C30 είχα προβλημα στη μεση...)
-Ύφασμα Kalix καθισματων (φανταστικό συνθετικό υλικό, μοιαζει λιγο με δερμα από απόσταση, δεν λερώνει)
-φιλτρο αερα καμπινας (αν θέλετε το πιστεύετε... το εσωτερικό του αυτοκινήτου το ξεσκονίζω μια φορά το 6μηνο και ποτε δεν πιανει σκόνη)
-ηχος κινητηρα-μεταδοσης (μεταξύ 1000-3000σαλ ακουγεται ομορφα, αντρικα θα ελεγα)
-Ηλεκτροχρωματικός καθρέπτης (λειτουργει αψογα, το θεωρω απαραιτητο αξεσουαρ)
-Ηχοσυστημα High Performance (δεν ασχολούμαι ιδιαιτερα με ηχοσυστηματα αλλα το συγκεκριμενο είναι πολύ καλυτερο απ’οσα εχω «οδηγησει»)
-Cruise Control (δεν ειχα ξαναχρησιμοποιησει, χρησιμο είναι, αλλα θα ηταν πολύ καλυτερο αν προσαρμοζε την ταχυτητα αναλογα με το μπροστινο αυτοκινητο)
-Αποσταση από το έδαφος (το συγκεκριμενο μοντελο που οδηγαω δεν εχει τα extra σποϊλερ, δεν εχω «βρει» ποτέ από κάτω)
-Ορατότητα (πολύ καλή προς όλες τις κατευθύνσεις, όταν δεν εχω πισω επιβατες βγαζω τα πισω προσκεφαλα και απολαμβανω θέα πισω)
-Χρωματα (εχει ομορφα χρωματα να επιλεξεις)
-Σπάνιο πουλι (δεν είναι...golf)
-λεπτομέρειες (εκεί είναι η διαφορά, πχ το καπό στέκεται αυτόματα όταν το σηκώσεις)
Αρνητικά:
-σημαδια στην αλουμινενια κονσόλα (τα αλουμινενια κομμάτια στο εσωτερικο μπορεί να είναι πανεμορφα, αλλά εύκολα κανουν μικρα βαθουλώματα αν χτυπηθούν ελαφρά με μυτερό αντικειμενο – Προσοχή λοιπον!)
-Κροταλισμα από την κολώνα (;) του τιμονιού (από καινουργιο έχω παρατηρησει ότι όταν συναντησω μικρες ανωμαλίες στο οδόστρωμα -πανω σε στροφή- ακουγεται ένα κροταλισμα, ρωτησα στην Autopoint αλλα δεν βρηκαν κατι. Εμφανίζεται σε διαφορες ταχυτητες 20χλμ-60χλμ. Το έχει παθει κανείς από άλλος;;;)
-σκληρή ανάρτηση (αυτό είναι σχετικό, όλοι λένε για την υπεροχη ποιοτητα κυλισης, αλλα εμενα η αναρτηση μου φαινεται ότι κοπαναει, ηλπιζα ότι θα μαλακωσει με τον καιρο αλλα όχι… ακομα και τα yaris μου φαινονται πιο ανετα)
-Αισθηση φρένων (η αίσθηση του πενταλ δεν εμπνέει εμπιστοσύνη –χωρις να σημαινει ότι δεν πιανουν καλα!)
-Κλειδι (είναι ασχημο )
-Χωρος αποσκευών (το ότι είναι μικρος το ηξερα, το ότι δεν βολευει το κάλυμμα του χωρου αποσκευων το διαπιστωσα στην πορεια –εχω αγορασει το μαλακο καλυμμα)
-Πορτα (ο ηχος που κανει η πορτα όταν κλεινει θυμιζει σαν να εχει ξεχαρβαλωθει κατι μεσα στην πορτα –από καινουργιο ετσι ηταν. Μαλιστα παρομοιος θορυβος μπορει να ακουστει και όταν περναω πανω από λακουβες)
-Τραβηγμα κινητηρα στις ψηλες στροφες (..κρεμαει)
-Τελική ταχυτητα (στα χαρτιά είναι 185, εμένα πιανει 180κοντερίσια, λέτε να μου κόβει το σποϊλερ οροφής; χαχα)
-τιμονι (απλως εντάξει σε αισθηση, κάπως αργη η επαναφορά του, δεν μου αρέσει η αφή του «δερμάτινου» υλικού)
-Καταναλωση (ειμαι φανατικος της οικονομικης οδηγησης…, παροτι εχω πετυχει πολύ χαμηλες καταναλωσεις πχ Αθηνα-Νεα Μακρη 5,9λιτρα/100χμ, οι νορμαλ καταναλωση μου φαινεται αρκετα υψηλη. Μετρησεις κάτω*
-Αισθητηρας παρκινγκ (ο αισθητηρας τοποθετηθηκε από την Βελμαρ, από την αρχη ηταν αχρηστος, δεν λειτουργει σωστα)
-Αισθητηρας βροχης (μου είναι αχρηστος, καλυτερα να ειχε αισθητηρα φώτων –χρησιμο όταν μπαινοβγαινεις σε τουνελ κλπ)
-Αλλαγη ταχυτητας (μερικές φορες -πχ μια στις 100 αλλαγές- καπου μου σκαλώνει η αλλαγή ταχυτητας από 2α σε 3η.
-Επιλογέας ταχυτήτων (έχει μεγάλες διαδρομές)
- Η πορτα είναι τοσο μεγαλη και βαρια που δυσκολευει την εισοδο-εξοδο- ειδικα αν έχεις παρκαρισμενο αυτοκινητο διπλα σου (συγνώμη αλλά δεν εχω ξαναοδηγησει διπορτο αυτοκινητο , θα μπορουσε να έχει τουλαχιστον περισσοτερες «σκαλες» ο μεντεσες της πορτας για να μην χτυπαει η πορτα στο διπλανο αυτοκινητο)
-Ανακλινομενο καθισμα (προσοχη, όταν αναδιπλωνεις το καθισμα του οδηγου –ώστε να μπει καποιος στα πισω καθισματα- το προσκεφαλο του καθισματος χτυπαει πανω στο σκιαδιο του οδηγου – ενώ το σκιαδιο βρισκεται στην «κλειστη» θεση. Το αποτελεσμα είναι ότι ότι μου εχει σπασει ο καθρεπτης του σκιαδιου!! Προσοχη λοιπον!!-ειδικά αν το αυτοκίνητο το οδηγάει και η σύζυγος )
*Καταναλωση:
Στιγμιαία κατανάλωση
90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ
100χμ/ώρα 6,7λτ/100χμ
110χμ/ώρα 7,3λτ/100χμ
120χμ/ώρα 8,0λτ/100χμ
130χμ/ώρα 11,0λτ/100χμ
Μέση κατανάλωση
-Διαδρομές αστικές/περιαστικές
Μέση ταχύτητα περιπου 25χμ/ώρα περίπου 10,0λτ/100χμ
-Διαδρομές σε εθνική οδό
20βαθμοι κελσίου, άπνοια, 36psi όλα τα ελαστικά, 2 άτομα, μισό ρεζερβουάρ, 320χμ απόσταση, μέση ταχύτητα 90χμ/ώρα 6,0λτ/100χμ (πιστέψτε με, δεν υπάρχει περιπτωση να ταξιδεψεις οικονομικότερα με αυτό το αυτοκίνητο)
Φιλε, δεν θα συμφωνησω στα εξης:
Για την πόρτα: Οντως ειναι βαρυα και μεγαλη, αλλα οταν κλεινει, καταλαβαίνεις ότι κλεινει "μπουκαπόρτα". Μασιφ κατασκευη, ενιαίο κομματι. Δεν κανει σαν ξεχαρβαλωμένο που λες (μπορει στο δικο σου η εσωτερικη πλαστικη επένδυση να "ψιλοπαίζει" και με το κλείσιμο της πόρτας να συμβαίνει αυτο που λες)
Οσον αφορα για τον επιλογεα ταχυτητων, εχει μικρές διαδρομές, πού τις είδες μεγάλες? Και το κούμπωμα ειναι σφικτο και τέλειο σε αίσθηση (θυμίζει honda s2000!).
Aυτο που λες οτι καποιες φορες δεν γινονται τελεια οι αλλαγες, φυσιολογικο το βρισκω. Οταν ειναι κρύες οι βαλβολινες, οταν γενικα έχει πολυ κρύο εξω.
Σκληρη ανάρτηση? Με τίποτα. Σφικτη ισως. Οπου και να διαβασεις, ολοι λενε για την απαράμιλλη άνεση που προσφέρει, χωρις να ειναι σκληρο. Πολύ καλος συνδυασμος ανεσης και κρατηματος.
Τέλος, το τιμονι και καλή αίσθηση εχει και η επαναφορά του είναι μια χαρα. Μην ξεχνάς ότι είναι και πολύ γρηγορο (2,6 στροφές από άκρη σε ακρη). Τωρα οσον αφορα σπορ οδήγηση, εκει όντως ειναι κάπως ελαφρυ, κάπως αναίσθητο και νιώθεις κάπως το αυτοκίνητο κάπως πλαδαρο-νωθρο στις αντιδράσεις του (αποτέλεσμα μαλακων silent-block kλπ.). Αλλα αυτα αφορούν πιστευω ένα 5% των κατοχων.
Αυτα.
Re: C30
kkkostas έγραψε:Τέλος, το τιμονι και καλή αίσθηση εχει και η επαναφορά του είναι μια χαρα. Μην ξεχνάς ότι είναι και πολύ γρηγορο (2,6 στροφές από άκρη σε ακρη). Τωρα οσον αφορα σπορ οδήγηση, εκει όντως ειναι κάπως ελαφρυ, κάπως αναίσθητο και νιώθεις κάπως το αυτοκίνητο κάπως πλαδαρο-νωθρο στις αντιδράσεις του (αποτέλεσμα μαλακων silent-block kλπ.). Αλλα αυτα αφορούν πιστευω ένα 5% των κατοχων.
Μακραν καλυτερο απο Vag για παραδειγμα...Και για το κατι παραπανω, 17" ζαντες με ενα καλο λαστιχο και dynamic chassis!
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: C30
@ johnkyr
«με V50 1.8 Summum, που είναι πιο βαρύ στην ίδια διαδρομή Νεο Ηράκλειο Μακρη, +1 6.9λτ/100 οδηγώντας απίστευτα οικονομικά.»
Καλός είσαι και συ! Αν είχαμε ίδιο μοντέλο θα σε προσκαλούσα σε «μονομαχια» ελάχιστης κατανάλωσης
@ Jim_C30
Thanks! Χαιρομαι (!) που δεν είναι μονο δικο μου προβλημα το κροταλισμα στο τιμονι. Αρα μαλλον δεν χρειαζεται να ανησυχω.
Για τα φρένα έχεις δικιο οσον αφορά την άνεση. Αλλά μερικές φορες τρομάζουν κιολας!
217χμ/ω ?! σε κατηφόρα να υποθέσω;
Το δικο μου στην κατηφόρα της Αττικης οδου πριν τον Ασπροπυργο (κατευθυνση προς Ελευσινα) δεν πιανει ουτε 200χμ/ω … (κοντερισια)
«Βαρύ αμάξωμα, 100 ίπποι, κοντές σχέσεις...Πού οδηγούμεθα; Σε αυξημένα επίπεδα κατανάλωσης!»
Σε σύγκριση με το Renault Scenic 1.6 (που είναι και πιο βαρυ και πιο ψηλό), το Renault κάνει πολύ πιο οικονομικό ταξίδι.
Στο http://www.spritmonitor.de δίνει 8,35λτ/100χμ το Renault και 8,47 λτ/100χμ το C30.
«Δοκίμασε να χαμηλώσεις το κάθισμά σου! Σε εμένα δεν βρίσκει καθόλου!»
Έχεις δίκιο. Το κάθισμα το έχω πολύ ψηλά (λόγω μέσης). Πάντως αν οδηγάει γυναίκα είναι πιθανό να συμβεί!
@ kkkostas
Η διαδρομή του επιλογέα ταχυτήτων είναι μεγάλη σε σύγκριση με το ZX και με το Yaris (1.0). Πάντως συμφωνώ ότι έχει πολύ ωραία αίσθηση.
«Σκληρη ανάρτηση? Με τίποτα. Σφικτη ισως. Οπου και να διαβασεις, ολοι λενε για την απαράμιλλη άνεση που προσφέρει, χωρις να ειναι σκληρο. Πολύ καλος συνδυασμος ανεσης και κρατηματος.»
Και να φανταστείς ότι φοράω ζάντες 16 ιντσών και όχι 17… Πρέπει κάποια στιγμή να μπω σε κάποιο άλλο C30 να συγκρίνω, ή να πάω κάποιον από σας βόλτα
«με V50 1.8 Summum, που είναι πιο βαρύ στην ίδια διαδρομή Νεο Ηράκλειο Μακρη, +1 6.9λτ/100 οδηγώντας απίστευτα οικονομικά.»
Καλός είσαι και συ! Αν είχαμε ίδιο μοντέλο θα σε προσκαλούσα σε «μονομαχια» ελάχιστης κατανάλωσης
@ Jim_C30
Thanks! Χαιρομαι (!) που δεν είναι μονο δικο μου προβλημα το κροταλισμα στο τιμονι. Αρα μαλλον δεν χρειαζεται να ανησυχω.
Για τα φρένα έχεις δικιο οσον αφορά την άνεση. Αλλά μερικές φορες τρομάζουν κιολας!
217χμ/ω ?! σε κατηφόρα να υποθέσω;
Το δικο μου στην κατηφόρα της Αττικης οδου πριν τον Ασπροπυργο (κατευθυνση προς Ελευσινα) δεν πιανει ουτε 200χμ/ω … (κοντερισια)
«Βαρύ αμάξωμα, 100 ίπποι, κοντές σχέσεις...Πού οδηγούμεθα; Σε αυξημένα επίπεδα κατανάλωσης!»
Σε σύγκριση με το Renault Scenic 1.6 (που είναι και πιο βαρυ και πιο ψηλό), το Renault κάνει πολύ πιο οικονομικό ταξίδι.
Στο http://www.spritmonitor.de δίνει 8,35λτ/100χμ το Renault και 8,47 λτ/100χμ το C30.
«Δοκίμασε να χαμηλώσεις το κάθισμά σου! Σε εμένα δεν βρίσκει καθόλου!»
Έχεις δίκιο. Το κάθισμα το έχω πολύ ψηλά (λόγω μέσης). Πάντως αν οδηγάει γυναίκα είναι πιθανό να συμβεί!
@ kkkostas
Η διαδρομή του επιλογέα ταχυτήτων είναι μεγάλη σε σύγκριση με το ZX και με το Yaris (1.0). Πάντως συμφωνώ ότι έχει πολύ ωραία αίσθηση.
«Σκληρη ανάρτηση? Με τίποτα. Σφικτη ισως. Οπου και να διαβασεις, ολοι λενε για την απαράμιλλη άνεση που προσφέρει, χωρις να ειναι σκληρο. Πολύ καλος συνδυασμος ανεσης και κρατηματος.»
Και να φανταστείς ότι φοράω ζάντες 16 ιντσών και όχι 17… Πρέπει κάποια στιγμή να μπω σε κάποιο άλλο C30 να συγκρίνω, ή να πάω κάποιον από σας βόλτα
Νικόλας Αθήνα VOLVO C30 1.6 2008
Re: C30
vlovlo έγραψε:@ johnkyr
«με V50 1.8 Summum, που είναι πιο βαρύ στην ίδια διαδρομή Νεο Ηράκλειο Μακρη, +1 6.9λτ/100 οδηγώντας απίστευτα οικονομικά.»
Καλός είσαι και συ! Αν είχαμε ίδιο μοντέλο θα σε προσκαλούσα σε «μονομαχια» ελάχιστης κατανάλωσης
@ Jim_C30
Thanks! Χαιρομαι (!) που δεν είναι μονο δικο μου προβλημα το κροταλισμα στο τιμονι. Αρα μαλλον δεν χρειαζεται να ανησυχω.
Για τα φρένα έχεις δικιο οσον αφορά την άνεση. Αλλά μερικές φορες τρομάζουν κιολας!
217χμ/ω ?! σε κατηφόρα να υποθέσω;
Το δικο μου στην κατηφόρα της Αττικης οδου πριν τον Ασπροπυργο (κατευθυνση προς Ελευσινα) δεν πιανει ουτε 200χμ/ω … (κοντερισια)
«Βαρύ αμάξωμα, 100 ίπποι, κοντές σχέσεις...Πού οδηγούμεθα; Σε αυξημένα επίπεδα κατανάλωσης!»
Σε σύγκριση με το Renault Scenic 1.6 (που είναι και πιο βαρυ και πιο ψηλό), το Renault κάνει πολύ πιο οικονομικό ταξίδι.
Στο http://www.spritmonitor.de δίνει 8,35λτ/100χμ το Renault και 8,47 λτ/100χμ το C30.
«Δοκίμασε να χαμηλώσεις το κάθισμά σου! Σε εμένα δεν βρίσκει καθόλου!»
Έχεις δίκιο. Το κάθισμα το έχω πολύ ψηλά (λόγω μέσης). Πάντως αν οδηγάει γυναίκα είναι πιθανό να συμβεί!
@ kkkostas
Η διαδρομή του επιλογέα ταχυτήτων είναι μεγάλη σε σύγκριση με το ZX και με το Yaris (1.0). Πάντως συμφωνώ ότι έχει πολύ ωραία αίσθηση.
«Σκληρη ανάρτηση? Με τίποτα. Σφικτη ισως. Οπου και να διαβασεις, ολοι λενε για την απαράμιλλη άνεση που προσφέρει, χωρις να ειναι σκληρο. Πολύ καλος συνδυασμος ανεσης και κρατηματος.»
Και να φανταστείς ότι φοράω ζάντες 16 ιντσών και όχι 17… Πρέπει κάποια στιγμή να μπω σε κάποιο άλλο C30 να συγκρίνω, ή να πάω κάποιον από σας βόλτα
@vlovlo
Tο κιβωτιο εχει μικρες διαδρομες (είναι σαν joystic θα ελεγα).
Κι εγω να φανταστεις φοράω 18'' ζάντες και παλι η ανεση ειναι καλη.
Φιλικα
Re: C30
vlovlo έγραψε:@ Jim_C30
217χμ/ω ?! σε κατηφόρα να υποθέσω;
Το δικο μου στην κατηφόρα της Αττικης οδου πριν τον Ασπροπυργο (κατευθυνση προς Ελευσινα) δεν πιανει ουτε 200χμ/ω … (κοντερισια)
Δες το βιντεάκι που ανέβασα στην ενότητα "Τα αυτοκίνητά μας". Δε λέω πράγματα από το μυαλό μου...
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: C30
Επειδή έχω ανοίξει ένα θεματάκι στο 4T για νέο τουτούνι αλλά με τρώει ο κώλος μου για καβγά με την Ιωάννα ( σύζυγος) θέτω το εξής ερώτημα .
Το C30 πότε θα φορέσει τον 1,6t.
Παρακαλώ οι απαντήσεις να ειπωθούν Χαμηλόφωνα κατά προτίμηση ψιθυριστά .
Το C30 πότε θα φορέσει τον 1,6t.
Παρακαλώ οι απαντήσεις να ειπωθούν Χαμηλόφωνα κατά προτίμηση ψιθυριστά .
Re: C30
sprsk έγραψε:Επειδή έχω ανοίξει ένα θεματάκι στο 4T για νέο τουτούνι αλλά με τρώει ο κώλος μου για καβγά με την Ιωάννα ( σύζυγος) θέτω το εξής ερώτημα .
Το C30 πότε θα φορέσει τον 1,6t.
Παρακαλώ οι απαντήσεις να ειπωθούν Χαμηλόφωνα κατά προτίμηση ψιθυριστά .
Οι νέοι κινητήρες ecoboost ακόμα δεν έχουν κάνει εμφάνιση στα αυτοκίνητα της VOLVO. Η πρώτη εμφάνιση τους θα γίνει στο νέο S60 σε περίπου ένα χρόνο από τώρα. Αναφορικά με το C30 και τους ecoboost δεν έχει ανακοινωθεί κάτι από την εταιρεία και δεν είναι βέβαιο εάν και πότε οι κινητήρες αυτοί θα τοποθετηθούν και σε άλλα, εκτός του S60, μοντέλα της εταιρείας.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!
Μόνο VOLVO!!!
Re: C30
Κρίμα ,
Πάντως στο Σ@ρ@β@λ@κη που πήγα είχε ένα απλό 1,6 C30 R Design με μπλε όργανα, με κονσόλα και όλα τα φιλέτα αλουμινίου σε χρώμα Ανθρακί Και δερμάτινο σκούρο σαλόνι . Ήταν .
Απίστευτη αίσθηση . Ειδικά αν έχεις μόλις βγει από το bravo και μπεις στο C30 . Κουβάς το ένα , εργαλείο το άλλο .
Κρίμα που το αδικούν οι κινητήρες . Θα είχε πολλές περισσότερες πωλήσεις γιατί είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο.
Πάντως στο Σ@ρ@β@λ@κη που πήγα είχε ένα απλό 1,6 C30 R Design με μπλε όργανα, με κονσόλα και όλα τα φιλέτα αλουμινίου σε χρώμα Ανθρακί Και δερμάτινο σκούρο σαλόνι . Ήταν .
Απίστευτη αίσθηση . Ειδικά αν έχεις μόλις βγει από το bravo και μπεις στο C30 . Κουβάς το ένα , εργαλείο το άλλο .
Κρίμα που το αδικούν οι κινητήρες . Θα είχε πολλές περισσότερες πωλήσεις γιατί είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο.
Re: C30
Τι τρέχει ε την καινούργια σειρά D κινητήρων . Πότε θα φορεθούν ?
http://www.volvocars.com/el-CY/campaign ... paign.aspx
http://www.volvocars.com/el-CY/campaign ... paign.aspx
Re: C30
Ελπίζω να τους εισάγουν στην Ελλάδα. μέχρι τώρα Diesel μόνο στο Xc60 Xc90. προφανώς η εταιρία δεν έχει δίκτυο στην επαρχία, δεν κάνει πωλήσεις εκεί και δεν ασχολείται με το diesel. Το αρνητικό είναι ότι δεν τους εισάγει, ούτε με παραγγελία ..
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: C30
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: C30
Χαιρετώ όλη την παρέα του volvo club!! Είμαι στην ηλικία των 30. βρίσκομαι σε ένα μικρό δείλημμα γι'αυτό θα παρακαλούσα να μου παραθέσετε κ εσείς τις απόψεις κ τα σχόλια σας.. Καιρό τώρα προσπαθώ να καταλήξω ανάμεσα σε ένα volvo c30 kinetic 1.6 ή kinetic R-Design?? Απ'τη μία θεωρώ πως το R-Design είναi υπερβολικά sport για την ηλικία μου κ απ'την άλλη το απλό kinetic μου φαντάζει σαν ένα απλό συμβατικό αυτοκίνητο χωρίς κάτι το ιδιαίτερα ξεχωριστό.. Θα μου ήταν χρήσιμο να μάθω τις απόψεις σας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Re: C30
Αν ήταν να πάρω C30, θα επέλεγα, 1.6kinetic με 17ζαντούλα και sport ανάρτηση. Πόση διαφορά στην τιμή, έχει το 1.6 με το 2.0 ? . Αν πάρεις το 1.6 σε πολύ λίγο καιρό θα αναζητάς extra δύναμη.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: C30
johnkyr έγραψε:Αν ήταν να πάρω C30, θα επέλεγα, 1.6kinetic με 17ζαντούλα και sport ανάρτηση. Πόση διαφορά στην τιμή, έχει το 1.6 με το 2.0 ? . Αν πάρεις το 1.6 σε πολύ λίγο καιρό θα αναζητάς extra δύναμη.
με 17αρα το χαλας το αμαξι...
το R design εχει και αλλαγες στην αναρτηση (δεν θυμαμαι τι ακριβως)
Re: C30
DIKASTIS-T5 έγραψε:Σε εμας απευθυνεται κυριως το C30!(τυχαιο αραγε το C....30?)
το S80 θα είναι άσχετο, εκτός και αν εννοείς ότι θα πρέπει να το πάρω στα 80 μου με το εφάπαξ!!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: C30
popolaros έγραψε:johnkyr έγραψε:Αν ήταν να πάρω C30, θα επέλεγα, 1.6kinetic με 17ζαντούλα και sport ανάρτηση. Πόση διαφορά στην τιμή, έχει το 1.6 με το 2.0 ? . Αν πάρεις το 1.6 σε πολύ λίγο καιρό θα αναζητάς extra δύναμη.
με 17αρα το χαλας το αμαξι...
το R design εχει και αλλαγες στην αναρτηση (δεν θυμαμαι τι ακριβως)
κι εγώ αυτό πίστευα, μέχρι που έκανα ένα test drive 1.6 με 17ρες και μου άρεσε
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Re: C30
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /38390.asp
Εχει και μπάρα θόλων! και το c70 t5 το τεσταρουν σε ελληνικό περιοδικό αυτό το μήνα,σε άσπρο χρώμα.
Εχει και μπάρα θόλων! και το c70 t5 το τεσταρουν σε ελληνικό περιοδικό αυτό το μήνα,σε άσπρο χρώμα.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
Re: C30
johnkyr έγραψε:Αν ήταν να πάρω C30, θα επέλεγα, 1.6kinetic με 17ζαντούλα και sport ανάρτηση. Πόση διαφορά στην τιμή, έχει το 1.6 με το 2.0 ? . Αν πάρεις το 1.6 σε πολύ λίγο καιρό θα αναζητάς extra δύναμη.
Συμφωνώ σε όλα εκτός από το θέμα της δύναμης του κινητήρα. Μια χαρά είναι το μοτέρ, έχω συμβίωση μαζί του για 49.000 και με αραιή κλιμάκωση στο κιβώτιο (Focus 1,6), πόσο μάλλον στο 30άρι που έχει κοντές σχέσεις. Άλλωστε, όπως έχουμε ξανασυζητήσει, το θέμα ισχύς είναι τελείως υποκειμενικό γιατί απλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απαιτήσεις και το ίδιο οδηγικό παρελθόν... Η ασφάλεια αντίθετα είναι πιο σημαντική, γιατί άμα δεν σε φτάνει η δύναμη του κινητήρα μπορείς και να μην κάνεις μια δύσκολη προσπέραση, όμως όταν έρθει ο κανίβαλος πάνω σου τότε.... Volvo for life.
Σταύρο μια χαρά είναι το 1,6 Kinetic και με την 17άρα θα δείχνει πολύ. Η ζάντα αλλάζει όλο την εικόνα του αυτοκινήτου. Για ποίο χρώμα σκέφτεσαι;
S40 1,8 Momentum MY08
Re: C30
Δικαστακο το αμαξι σου...
------------------------------------------------------------------------------
Volvo C30 Polestar Performance Concept Prototype
Premiere for concept car from Volvo Cars' official Racing and Performance Partner
This weekend Volvo Cars and Polestar enter their fifteenth consecutive motorsport season in the Swedish Touring Car Championship (STCC) as reigning champions. But even before the racing cars exit the pit for the weekends' first practice session, Polestar now present the ultimate Volvo car for the street.
Main objective with the Volvo C30 Polestar Performance Concept Prototype is to explore what happens when racing engineers and designers get free hands to build a street car without any limitations set by a specific racing regulation.
Polestar has a long and successful competition history with Volvo, racing with 850, S40, and S60. In 2009, Polestar won the STCC for Volvo Cars with the C30, a car they developed completely from scratch.
The close relationship between Polestar and Volvo Cars in testing and development has lead up to Polestar receiving the responsibility to develop Polestar Performance Engine Optimization Products as a complement to Volvos standard cars.
These products are sold through Volvos dealers on several markets and are the only engine optimizations for Volvo cars covered by Volvos original warranty and where the certified fuel consumption and emissions remain unchanged.
With the Volvo C30 Polestar Concept Prototype, Polestar aimed to build further on the strong driving characteristics of the standard C30 and at the same time illustrate the link between the racing cars and the Polestar Performance products.
The car is based on Polestars unique experience from developing the Volvo C30 into a winning race car. The interior and exterior design reflects Polestars know-how on the C30's aerodynamic and driving properties derived through several years of development and testing - from computer simulations, to wind tunnel and race track testing.
The car will premiere for the public at Gothenburg Motor show April 22-25.
Polestar C30 Performance Prototype Technical Specification
Engine:
Volvo T5: 2.5L Turbo with larger intercooler and KKK 26 turbo
Modified pistons, conrods and inlet camshaft
Power Output: 405 hp. Torque: 510 Nm
Drivetrain:
Quaife mechanical differential brake front and rear
Haldex AWD
Chassis:
Öhlins shock absorbers and springs
More responsive steering rack with 2,25 ratio
Brakes:
Front: Brembo 380mm discs with six piston calipers
Rear: Brembo 330mm discs with four piston calipers
Rims and Tires:
BBS FI 19x8,75"
Pirelli P Zero 235/35 ZR 19
Interior:
Racing seats with Ternsjö leather and four point harness
Exterior:
Aerodynamics derived from the STCC race car
------------------------------------------------------------------------------
Volvo C30 Polestar Performance Concept Prototype
Premiere for concept car from Volvo Cars' official Racing and Performance Partner
This weekend Volvo Cars and Polestar enter their fifteenth consecutive motorsport season in the Swedish Touring Car Championship (STCC) as reigning champions. But even before the racing cars exit the pit for the weekends' first practice session, Polestar now present the ultimate Volvo car for the street.
Main objective with the Volvo C30 Polestar Performance Concept Prototype is to explore what happens when racing engineers and designers get free hands to build a street car without any limitations set by a specific racing regulation.
Polestar has a long and successful competition history with Volvo, racing with 850, S40, and S60. In 2009, Polestar won the STCC for Volvo Cars with the C30, a car they developed completely from scratch.
The close relationship between Polestar and Volvo Cars in testing and development has lead up to Polestar receiving the responsibility to develop Polestar Performance Engine Optimization Products as a complement to Volvos standard cars.
These products are sold through Volvos dealers on several markets and are the only engine optimizations for Volvo cars covered by Volvos original warranty and where the certified fuel consumption and emissions remain unchanged.
With the Volvo C30 Polestar Concept Prototype, Polestar aimed to build further on the strong driving characteristics of the standard C30 and at the same time illustrate the link between the racing cars and the Polestar Performance products.
The car is based on Polestars unique experience from developing the Volvo C30 into a winning race car. The interior and exterior design reflects Polestars know-how on the C30's aerodynamic and driving properties derived through several years of development and testing - from computer simulations, to wind tunnel and race track testing.
The car will premiere for the public at Gothenburg Motor show April 22-25.
Polestar C30 Performance Prototype Technical Specification
Engine:
Volvo T5: 2.5L Turbo with larger intercooler and KKK 26 turbo
Modified pistons, conrods and inlet camshaft
Power Output: 405 hp. Torque: 510 Nm
Drivetrain:
Quaife mechanical differential brake front and rear
Haldex AWD
Chassis:
Öhlins shock absorbers and springs
More responsive steering rack with 2,25 ratio
Brakes:
Front: Brembo 380mm discs with six piston calipers
Rear: Brembo 330mm discs with four piston calipers
Rims and Tires:
BBS FI 19x8,75"
Pirelli P Zero 235/35 ZR 19
Interior:
Racing seats with Ternsjö leather and four point harness
Exterior:
Aerodynamics derived from the STCC race car
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: C30
οι προβολείς ομίχλης είναι στον εξτρα εξοπλισμό?!
Δημήτρης, S40 1.6 kinetic MY10
www.iatroud.gr
www.iatroud.gr
Re: C30
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: 25 Απρ 2010, 19:43
Re: C30
Παιδια καλησπέρα
Σε λίγο καιρό θα είμαι κάτοχος ενός C30!
Έψαχνα καιρό για αμάξι και δεν με είχε συγκινήσει απολύτως τίποτα. Το C30 το είχε πάρει το μάτι μου πριν το facelift αλλά πίστευα ότι ήταν εξωφρενικά ακριβό.
Τελικά είδα τη νέα έκδοση και με ενθουσίασε. Λάτρεψα το εσωτερικό του - επιτέλους ένα αμάξι που εσωτερικά είναι κομψό, έχω βαρεθεί να βλέπω κιτσάτα ταμπλό σε όλα να τελευταία μοντέλα των περισσότερων εταιριών! Αναρωτιέμαι ποιος τα σχεδιάζει!
Βέβαια θα το περιμένω 3 μήνες λόγω παραγγελίας σε χρώματα εσωτερικού - εξωτερικού και έξτρα εξοπλισμό.
Κρίμα τα τελείως λευκά υφασμάτινα καθίσματα να συνδυάζονται αποκλειστικά με cappuccino ταμπλό - πολύ παράφωνο μου έκανε, τελικά κατέληξα σε διχρωμία (5ΗΝΝ) στα καθίσματα για να έχω μαύρο ταμπλό, ελπίζω η διχρωμία στα καθίσματα να δένει αρμονικά.
Σε λίγο καιρό θα είμαι κάτοχος ενός C30!
Έψαχνα καιρό για αμάξι και δεν με είχε συγκινήσει απολύτως τίποτα. Το C30 το είχε πάρει το μάτι μου πριν το facelift αλλά πίστευα ότι ήταν εξωφρενικά ακριβό.
Τελικά είδα τη νέα έκδοση και με ενθουσίασε. Λάτρεψα το εσωτερικό του - επιτέλους ένα αμάξι που εσωτερικά είναι κομψό, έχω βαρεθεί να βλέπω κιτσάτα ταμπλό σε όλα να τελευταία μοντέλα των περισσότερων εταιριών! Αναρωτιέμαι ποιος τα σχεδιάζει!
Βέβαια θα το περιμένω 3 μήνες λόγω παραγγελίας σε χρώματα εσωτερικού - εξωτερικού και έξτρα εξοπλισμό.
Κρίμα τα τελείως λευκά υφασμάτινα καθίσματα να συνδυάζονται αποκλειστικά με cappuccino ταμπλό - πολύ παράφωνο μου έκανε, τελικά κατέληξα σε διχρωμία (5ΗΝΝ) στα καθίσματα για να έχω μαύρο ταμπλό, ελπίζω η διχρωμία στα καθίσματα να δένει αρμονικά.
Re: C30
καλώς ήρθες .... τελικά το εσωτερικό των Volvo, είναι αυτό που τραβάει πιο πολύ τον κόσμο. Είναι το πιο αγχολυτικό ever και ειδικά των εκδόσεων c30/s40/v50. Καλά χλμ.
Ποια έκδοση πήρες ?
extra ?
τιμή ?
αν σου έχουν κάνει "δώρο" ηλεκτρονικές βλακιούλες κτλ, να τα βάλεις ΜΟΝΟ αν είναι εργοστασιακά, ειδικά συναγερμό.
Ποια έκδοση πήρες ?
extra ?
τιμή ?
αν σου έχουν κάνει "δώρο" ηλεκτρονικές βλακιούλες κτλ, να τα βάλεις ΜΟΝΟ αν είναι εργοστασιακά, ειδικά συναγερμό.
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες