XC60 (SPA) 2017-
XC60 (SPA) 2017-
Εντυπωσεις μετα απο 11679 χλμ σε 5 μηνες με XC60 D5...
Μου αρεσει
- Δεν γερνει...παιρνει μια πρωτη νορμαλ κλιση (παιζει την μικροτερη της κατηγοριας) και μενει εκει. Σε συνδιασμο με το υψος, ισως στην αρχη τρομαξει καποιος, αλλα βλεπεις πως αν συνεχισεις να πιεσεις, μενει εκει.
- Ο συνδιασμος ελεγχου αμαξωματος/ανεσης...οκ σε καποιους θα φανει σκληρο για SUV, και μου φαινεται και πιο σκληρο απο οτι τον πρωτο καιρο, αλλα με τα δεδομενα οχηματος δρομου ειναι εξαιρετικο..κι εχει και τις 21"! Βεβαια προσφατα συνοδηγησα σε προηγουμενο tiguan που κοπανουσε παντου με 17", οποτε..
- Η αισθηση στιβαροτητας του μπροστα...σημαδευεις στριβεις και παει ακριβως εκει που του λες..και μιλαμε για αρκετα χιλιομετρα για το βαρος του, που θα περιμενες υποστροφη..
- Ο τροπος που λειτουργει το ESP..στο βρεγμενο καταλαβαινεις την εμπλοκη του αλλα χωρις το κλασσικο κοψιμο στο γκαζι, και μαλιστα οχι στην sport ρυθμιση. Σαν να φρεναρει τον/τους τροχο/ους που πρεπει και να στελνει δυναμη εκει που πρεπει. Τρομερη αυτοπεποιθηση να πας γρηγορα!
- Η απιστευτη ηχομονωση και συνολικα πολιτισμενη λειτουργια πανω απο τα 40χλμ/ω..ειτε πας με 100 ή 150 ακομα και 180 δεν γινετε αισθητη καμια μεταβολη θορυβου στην καμπινα.
- Η μασιφ αισθηση που σου δινει...δεν τριζει τιποτα, δεν κοπαναει..στιβαρο και καλοφτιαγμενο με εξαιρετικη αισθηση ποιοτητας του switch-gear (επιλογεας ταχυτητων, φλας, ρυθμιστικα αεραγωγων, διακοπτης εκκινησης κτλ)
- Κρυβει το βαρος του στις στροφες και τον ογκο του στην πολη
- Εχει δυναμη παντου..ειδικα σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου, μαζευει χιλιομετρα αβιαστα! Απλα, λιγο ο πολιτισμενος χαρακτηρας, λιγο το αδιαμφισβητητο βαρος, λιγο η ηχομονωση δεν αισθανεσαι οτι βαζει και φωτια στην ασφαλτο.
- Το ελαφρυ τιμονι μεσα στην κινηση
- Το Pilot Assist II στον αυτοκινητοδρομο..στις ευθειες/ανοιχτες καμπες ομως γιατι οπου εχει πιο σφιχτες στροφες (πριν το Αρτεμισιο πχ), δεν διαγραφει με την ιδια σταθεροτητα τροχια..
- Το ποσο ευκολα γινετε η μεταβαση απο Speed limiter<->Adaptive Cruise<->Pilot Assist με το δεξι/αριστερο βελακι στο αριστερο χειριστηριο του τιμονιου! Εξαιρετικη σκεψη! Default εκκινει στο Adaptive..το speed limiter δεν το χρησιμοποιω.
- Το Volvo On Call…ολο το καλοκαιρι εμπαινα στο αυτοκινητο, οπως μπαινεις σε ενα κλιματιζομενο καταστημα απο το δρομο στην διαρκεια του καυσωνα! Και μονο αυτο (που δεν ειναι μονο αυτο) αξιζει και με το παραπανω!
- Ο κλιματισμος...ενταξει πολλα αυτοκινητα εχουν, αλλα το Clean Zone ειναι εντελως αλλου στο πως απομονωνει καθε ασχημη μυρωδια/καυσαερια απο την καμπινα. Αυτο, ο ελεγχος του πισω κλιματισμου απο την κεντρικη οθονη και το parking climate, ετσι οπως υλοποιουνται δεν υπαρχει σε κανενα αλλο οχημα. Οπως και το οτι γενικα δεν ασχολεισαι ποτε μαζι του...μονιμα στους 22 μπροστα, 23 πισω.
- Η ευκολια του keyless entry…εχει αισθητηρες σε ολες τις πορτες οχι μονο του οδηγου κι η ευκολια πολλαπλασιαζεται...και το hands free ανοιγμα του πορτ μπαγκαζ που λειτουργει παντα οπως πρεπει!
- Το Bowers&Wilkins ηχοσυστημα....ενταξει, τι να πω! Την ενταση την ανεβαζω το πολυ μεχρι τη μεση..και δεν ειναι θεμα καθαροτητας, απλα ακομα κι εκει ειναι τοσο δυνατα που δεν μπορεις να ακους για πολυ ωρα..
- Η καταναλωση...σε ταξιδι παντα με κλιμα και φορτωμενο ποτε δεν ειδα μικτη πανω απο 7.8 με σταθεροποιητη απο 130-150...Η τυπικη για την οικογενεια κινηση στην πολη με πολλες μικρες αποστασεις (κατω απο χιλιομετρο εως 4 το πολυ) με μεση ταχυτητα 29χλμ/ω βγαζει 10.5..απο 2 εως 4 λιτρα λιγοτερα απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου!
- Που ανακαλυπτω συνεχως πραγματα που μπορω να ελεγξω απο το αριστερο χειριστηριο του τιμονιου οπως λειτουργιες του navi, τηλεφωνο κτλ
- Δεν νομιζω να χρειαζεται να ξαναγραψω για τα adaptive φωτα...συγχρονα ξενον και μου φαινονται συγκριτικα οπως τα αλογονου..
- Η πανοραμικη...ειδικα με τις βροχες το γελιο και η διασκεδαση των παιδιων με τις σταγονες που κανουν αγωνες ειναι priceless
- Η ευκολια με την οποια εναλλασσονται οι συνδεδεμενες συσκευες BT
- Οι ρυθμισεις προφιλ...καθισμα, καθρεπτες, παραμετροποιηση πινακα οργανων, φωτισμος, μνημες ραδιοφωνου, γλωσσα συστηματος και ποσα ακομα ξεχναω, συνδεδεμενα στο κλειδι..για οσους μοιραζονται το αυτοκινητο οτι καλυτερο
Δεν μου αρεσει
- Το οτι ο ντιζελοθορυβος γινετε αισθητος μεχρι να ξεπερασεις τα 40χλμ/ω...το δε αστειο ειναι οτι σε αντιθεση με τι θα περιμενε κανεις, με ανοιχτο παραθυρο ειναι πιο διασκεδαστικο, γιατι ακουγεται συνεχως το σφυριγμα του τουρμπο και οχι τοσο το κροταλισμα του ντιζελ.
- Το κιβωτιο, οχι μονο σε σπορ οδηγηση και σπορ ρυθμιση. Και δεν ειναι θεμα ταχυτητας κιβωτιου που γραφουν διαφοροι, γιατι οταν αλλαζει αλλαζει ακαριαια, αλλα ξεκαθαρα software..σε καποιες απλες καθημερινες περιπτωσεις (οχι kickdown) ψαχνεται τι ταχυτητα να βαλει..
- Το ελαφρυ τιμονι (αν και το εχω συνηθισει) σε slow speed cornering..προφανως βαραινει με τα χιλιομετρα.
- Σε κανονικους ρυθμους, εκκινει ραθυμα...
- Σε πολυ slow speed (μπορει και λιγοτερο απο 20χλμ/ω) εχει ενα περιεργο μπαλατζο οταν περναει απο λακκουβες που δεν το κανει με περισσοτερα χιλιομετρα..
- Το Pilot Assist ενω ξεκουραζει αφανταστα σε start/stop traffic, ειναι αρκετα αποτομο στο φρεναρισμα, και επιταγχυνει πολυ αργα το οχημα εκκινωντας.
- Η ρυθμιση του αυτοματου κλιματισμου δεν ειναι τοσο intuitive..πατοντας το auto (short press) ελεγχει αυτοματα την θερμοκρασια και την κατανομη του αερα, αλλα οχι την ταχυτητα του ανεμιστηρα. Πατοντας για 1δευτερολεπτο πανω στο auto (long press) μπαινει σε πληρες auto mode, με μεγιστη ομως ταχυτητα ανεμιστηρα το 3...γιατι ρε παιδια τοσο μπερδεμα? Και γιατι μεχρι το 3? Τι random νουμερο ειναι αυτο?
- Το μαυρο εσωτερικο...οχι γιατι ειναι μουντο (που ειναι αλλα οκ) αλλα γιατι ειναι εξαιρετικα δυσκολο να το κρατησεις καθαρο, ειδικα με τα παιδια. Θα επρεπε να υπαρχουν κι αλλες επιλογες.
- Το οτι δεν εχω τους εμπρος αισθητηρες παρκαρισματος!!
Θα ηθελα
- Περισσοτερη παραμετροποιηση στον κεντρικο πινακα οργανων..ποιος ο λογος για παραδειγμα να εχω μονιμα στο κεντρο του ταχυμετρου και ψηφιακη ενδειξη ταχυτητας? Θα μπορουσα να εχω καποια αλλη πληροφορια κι οχι το ιδιο πραγμα δις
- Ενδειξη σχεσης κιβωτιου στην αυτοματη λειτουργια D
- Ο χαρτης στον κεντρικο πινακα του οδηγου να δινει περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με την διαδρομη οπως πχ ΕΤΑ
- Επεκταση των τρισδιαστατων χαρτων...περαν του κεντρου της Αθηνας δεν υπαρχουν πουθενα αλλου στην Ελλαδα. Οκ here ειναι οι χαρτες, δεν ειναι δουλεια της βολβο φανταζομαι...
- Φωνητικες εντολες στα ελληνικα. Στα αγγλικα δουλευουν αψογα κι ελεγχεις σχεδον τα παντα με αυτες..
- Περισσοτερες δυνατοτητες απο το Volvo On Call..για παραδειγμα σου ερχεται ενημερωση για ανοιχτο παραθυρο, αλλα δεν μπορεις να το κλεισεις απο το app...μπορεις να το κλειδωσεις αν ερθει ειδοποιηση οτι ειναι ξεκλειδωτο, να το βαλεις μπροστα, να σε ενημερωσει αν η σταθμη του νερου του πλυστικου ειναι χαμηλη, αλλα να κλεισεις ανοιχτο παραθυρο οχι... δυο γραμμες κωδικα ρε παιδια..ελεος!
- Η βαση του R-Design καθισματος να ηταν λιγο πιο φαρδια...παχυς δεν ειμαι (1.92, 88κιλα), φανταζομαι τι θα τραβηξει καποιος πιο ευσωμος! Και το περιεργο ειναι οτι η πλατη ειναι μια χαρα.
- Καποιο χωρο να βαζω την εταζερα οταν δεν την χρειαζομαι
- Ενα κουμπι συντομευσης για οτι θελει ο καθενας..εγω πχ θα ηθελα να εχω πιο αμεση προσβαση στην καμερα 360...μπαινει αυτοματα με την οπισθεν και μενει μεχρι τα 20χλμ/ω, αλλα σε καθε αλλη περιπτωση, swipe δεξια και επιλογη στην οθονη.
- Να μην σβηνει το ραδιο οταν εχοντας σβησει την μηχανη, ανοιγει η πορτα του οδηγου. Οκ γυριζεις το περιστροφικο κουμπι εκκινησης χωρις να πατας το φρενο και παει στη θεση ΙΙ οπου μενει ανοιχτο, αλλα ισως θα μπορουσε να σβηνει οταν φευγει και το κλειδι απο το αυτοκινητο, ή οταν κλειδωνει..
- Περισσοτερα και πιο χρησιμα app..ok το Spotify το χρησιμοποιω συνεχως, tunein radio λιγοτερο, και ακομα λιγοτερο το weather...το WikiLocation ειχε πλακα να μας διαβαζει (στα αγγλικα μονο) πληροφοριες για το μερος που βρισκομαστε αλλα δεν ειναι ουσιαστικα χρησιμο. Το Glympse δεν το εχω δοκιμασει καν. To Google Search επισης καλο οπως επικοινωνει με το GPS του αυτοκινητου. Δεν ξερω τι θα μπορουσαν να βαλουν, αλλα ισως κατι πιο σχετικο με το οχημα οπως πχ κατι για offroad κλισεις κτλ ή performance..Υπαρχει potential αλλα μου φαινεται το αφηνουν ανεκμεταλευτο (οπως και στο Volvo On Call)
- Μιλοντας για Spotify (αν και ειναι 3rd party κι οχι θεμα Volvo), να υπηρχε η δυνατοτητα να κατεβαζεις τις λιστες για offline χρηση. Σε περιοχες χωρις καλο σημα ειναι εκνευριστικο να κανει buffering
Μου αρεσει
- Δεν γερνει...παιρνει μια πρωτη νορμαλ κλιση (παιζει την μικροτερη της κατηγοριας) και μενει εκει. Σε συνδιασμο με το υψος, ισως στην αρχη τρομαξει καποιος, αλλα βλεπεις πως αν συνεχισεις να πιεσεις, μενει εκει.
- Ο συνδιασμος ελεγχου αμαξωματος/ανεσης...οκ σε καποιους θα φανει σκληρο για SUV, και μου φαινεται και πιο σκληρο απο οτι τον πρωτο καιρο, αλλα με τα δεδομενα οχηματος δρομου ειναι εξαιρετικο..κι εχει και τις 21"! Βεβαια προσφατα συνοδηγησα σε προηγουμενο tiguan που κοπανουσε παντου με 17", οποτε..
- Η αισθηση στιβαροτητας του μπροστα...σημαδευεις στριβεις και παει ακριβως εκει που του λες..και μιλαμε για αρκετα χιλιομετρα για το βαρος του, που θα περιμενες υποστροφη..
- Ο τροπος που λειτουργει το ESP..στο βρεγμενο καταλαβαινεις την εμπλοκη του αλλα χωρις το κλασσικο κοψιμο στο γκαζι, και μαλιστα οχι στην sport ρυθμιση. Σαν να φρεναρει τον/τους τροχο/ους που πρεπει και να στελνει δυναμη εκει που πρεπει. Τρομερη αυτοπεποιθηση να πας γρηγορα!
- Η απιστευτη ηχομονωση και συνολικα πολιτισμενη λειτουργια πανω απο τα 40χλμ/ω..ειτε πας με 100 ή 150 ακομα και 180 δεν γινετε αισθητη καμια μεταβολη θορυβου στην καμπινα.
- Η μασιφ αισθηση που σου δινει...δεν τριζει τιποτα, δεν κοπαναει..στιβαρο και καλοφτιαγμενο με εξαιρετικη αισθηση ποιοτητας του switch-gear (επιλογεας ταχυτητων, φλας, ρυθμιστικα αεραγωγων, διακοπτης εκκινησης κτλ)
- Κρυβει το βαρος του στις στροφες και τον ογκο του στην πολη
- Εχει δυναμη παντου..ειδικα σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου, μαζευει χιλιομετρα αβιαστα! Απλα, λιγο ο πολιτισμενος χαρακτηρας, λιγο το αδιαμφισβητητο βαρος, λιγο η ηχομονωση δεν αισθανεσαι οτι βαζει και φωτια στην ασφαλτο.
- Το ελαφρυ τιμονι μεσα στην κινηση
- Το Pilot Assist II στον αυτοκινητοδρομο..στις ευθειες/ανοιχτες καμπες ομως γιατι οπου εχει πιο σφιχτες στροφες (πριν το Αρτεμισιο πχ), δεν διαγραφει με την ιδια σταθεροτητα τροχια..
- Το ποσο ευκολα γινετε η μεταβαση απο Speed limiter<->Adaptive Cruise<->Pilot Assist με το δεξι/αριστερο βελακι στο αριστερο χειριστηριο του τιμονιου! Εξαιρετικη σκεψη! Default εκκινει στο Adaptive..το speed limiter δεν το χρησιμοποιω.
- Το Volvo On Call…ολο το καλοκαιρι εμπαινα στο αυτοκινητο, οπως μπαινεις σε ενα κλιματιζομενο καταστημα απο το δρομο στην διαρκεια του καυσωνα! Και μονο αυτο (που δεν ειναι μονο αυτο) αξιζει και με το παραπανω!
- Ο κλιματισμος...ενταξει πολλα αυτοκινητα εχουν, αλλα το Clean Zone ειναι εντελως αλλου στο πως απομονωνει καθε ασχημη μυρωδια/καυσαερια απο την καμπινα. Αυτο, ο ελεγχος του πισω κλιματισμου απο την κεντρικη οθονη και το parking climate, ετσι οπως υλοποιουνται δεν υπαρχει σε κανενα αλλο οχημα. Οπως και το οτι γενικα δεν ασχολεισαι ποτε μαζι του...μονιμα στους 22 μπροστα, 23 πισω.
- Η ευκολια του keyless entry…εχει αισθητηρες σε ολες τις πορτες οχι μονο του οδηγου κι η ευκολια πολλαπλασιαζεται...και το hands free ανοιγμα του πορτ μπαγκαζ που λειτουργει παντα οπως πρεπει!
- Το Bowers&Wilkins ηχοσυστημα....ενταξει, τι να πω! Την ενταση την ανεβαζω το πολυ μεχρι τη μεση..και δεν ειναι θεμα καθαροτητας, απλα ακομα κι εκει ειναι τοσο δυνατα που δεν μπορεις να ακους για πολυ ωρα..
- Η καταναλωση...σε ταξιδι παντα με κλιμα και φορτωμενο ποτε δεν ειδα μικτη πανω απο 7.8 με σταθεροποιητη απο 130-150...Η τυπικη για την οικογενεια κινηση στην πολη με πολλες μικρες αποστασεις (κατω απο χιλιομετρο εως 4 το πολυ) με μεση ταχυτητα 29χλμ/ω βγαζει 10.5..απο 2 εως 4 λιτρα λιγοτερα απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου!
- Που ανακαλυπτω συνεχως πραγματα που μπορω να ελεγξω απο το αριστερο χειριστηριο του τιμονιου οπως λειτουργιες του navi, τηλεφωνο κτλ
- Δεν νομιζω να χρειαζεται να ξαναγραψω για τα adaptive φωτα...συγχρονα ξενον και μου φαινονται συγκριτικα οπως τα αλογονου..
- Η πανοραμικη...ειδικα με τις βροχες το γελιο και η διασκεδαση των παιδιων με τις σταγονες που κανουν αγωνες ειναι priceless
- Η ευκολια με την οποια εναλλασσονται οι συνδεδεμενες συσκευες BT
- Οι ρυθμισεις προφιλ...καθισμα, καθρεπτες, παραμετροποιηση πινακα οργανων, φωτισμος, μνημες ραδιοφωνου, γλωσσα συστηματος και ποσα ακομα ξεχναω, συνδεδεμενα στο κλειδι..για οσους μοιραζονται το αυτοκινητο οτι καλυτερο
Δεν μου αρεσει
- Το οτι ο ντιζελοθορυβος γινετε αισθητος μεχρι να ξεπερασεις τα 40χλμ/ω...το δε αστειο ειναι οτι σε αντιθεση με τι θα περιμενε κανεις, με ανοιχτο παραθυρο ειναι πιο διασκεδαστικο, γιατι ακουγεται συνεχως το σφυριγμα του τουρμπο και οχι τοσο το κροταλισμα του ντιζελ.
- Το κιβωτιο, οχι μονο σε σπορ οδηγηση και σπορ ρυθμιση. Και δεν ειναι θεμα ταχυτητας κιβωτιου που γραφουν διαφοροι, γιατι οταν αλλαζει αλλαζει ακαριαια, αλλα ξεκαθαρα software..σε καποιες απλες καθημερινες περιπτωσεις (οχι kickdown) ψαχνεται τι ταχυτητα να βαλει..
- Το ελαφρυ τιμονι (αν και το εχω συνηθισει) σε slow speed cornering..προφανως βαραινει με τα χιλιομετρα.
- Σε κανονικους ρυθμους, εκκινει ραθυμα...
- Σε πολυ slow speed (μπορει και λιγοτερο απο 20χλμ/ω) εχει ενα περιεργο μπαλατζο οταν περναει απο λακκουβες που δεν το κανει με περισσοτερα χιλιομετρα..
- Το Pilot Assist ενω ξεκουραζει αφανταστα σε start/stop traffic, ειναι αρκετα αποτομο στο φρεναρισμα, και επιταγχυνει πολυ αργα το οχημα εκκινωντας.
- Η ρυθμιση του αυτοματου κλιματισμου δεν ειναι τοσο intuitive..πατοντας το auto (short press) ελεγχει αυτοματα την θερμοκρασια και την κατανομη του αερα, αλλα οχι την ταχυτητα του ανεμιστηρα. Πατοντας για 1δευτερολεπτο πανω στο auto (long press) μπαινει σε πληρες auto mode, με μεγιστη ομως ταχυτητα ανεμιστηρα το 3...γιατι ρε παιδια τοσο μπερδεμα? Και γιατι μεχρι το 3? Τι random νουμερο ειναι αυτο?
- Το μαυρο εσωτερικο...οχι γιατι ειναι μουντο (που ειναι αλλα οκ) αλλα γιατι ειναι εξαιρετικα δυσκολο να το κρατησεις καθαρο, ειδικα με τα παιδια. Θα επρεπε να υπαρχουν κι αλλες επιλογες.
- Το οτι δεν εχω τους εμπρος αισθητηρες παρκαρισματος!!
Θα ηθελα
- Περισσοτερη παραμετροποιηση στον κεντρικο πινακα οργανων..ποιος ο λογος για παραδειγμα να εχω μονιμα στο κεντρο του ταχυμετρου και ψηφιακη ενδειξη ταχυτητας? Θα μπορουσα να εχω καποια αλλη πληροφορια κι οχι το ιδιο πραγμα δις
- Ενδειξη σχεσης κιβωτιου στην αυτοματη λειτουργια D
- Ο χαρτης στον κεντρικο πινακα του οδηγου να δινει περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με την διαδρομη οπως πχ ΕΤΑ
- Επεκταση των τρισδιαστατων χαρτων...περαν του κεντρου της Αθηνας δεν υπαρχουν πουθενα αλλου στην Ελλαδα. Οκ here ειναι οι χαρτες, δεν ειναι δουλεια της βολβο φανταζομαι...
- Φωνητικες εντολες στα ελληνικα. Στα αγγλικα δουλευουν αψογα κι ελεγχεις σχεδον τα παντα με αυτες..
- Περισσοτερες δυνατοτητες απο το Volvo On Call..για παραδειγμα σου ερχεται ενημερωση για ανοιχτο παραθυρο, αλλα δεν μπορεις να το κλεισεις απο το app...μπορεις να το κλειδωσεις αν ερθει ειδοποιηση οτι ειναι ξεκλειδωτο, να το βαλεις μπροστα, να σε ενημερωσει αν η σταθμη του νερου του πλυστικου ειναι χαμηλη, αλλα να κλεισεις ανοιχτο παραθυρο οχι... δυο γραμμες κωδικα ρε παιδια..ελεος!
- Η βαση του R-Design καθισματος να ηταν λιγο πιο φαρδια...παχυς δεν ειμαι (1.92, 88κιλα), φανταζομαι τι θα τραβηξει καποιος πιο ευσωμος! Και το περιεργο ειναι οτι η πλατη ειναι μια χαρα.
- Καποιο χωρο να βαζω την εταζερα οταν δεν την χρειαζομαι
- Ενα κουμπι συντομευσης για οτι θελει ο καθενας..εγω πχ θα ηθελα να εχω πιο αμεση προσβαση στην καμερα 360...μπαινει αυτοματα με την οπισθεν και μενει μεχρι τα 20χλμ/ω, αλλα σε καθε αλλη περιπτωση, swipe δεξια και επιλογη στην οθονη.
- Να μην σβηνει το ραδιο οταν εχοντας σβησει την μηχανη, ανοιγει η πορτα του οδηγου. Οκ γυριζεις το περιστροφικο κουμπι εκκινησης χωρις να πατας το φρενο και παει στη θεση ΙΙ οπου μενει ανοιχτο, αλλα ισως θα μπορουσε να σβηνει οταν φευγει και το κλειδι απο το αυτοκινητο, ή οταν κλειδωνει..
- Περισσοτερα και πιο χρησιμα app..ok το Spotify το χρησιμοποιω συνεχως, tunein radio λιγοτερο, και ακομα λιγοτερο το weather...το WikiLocation ειχε πλακα να μας διαβαζει (στα αγγλικα μονο) πληροφοριες για το μερος που βρισκομαστε αλλα δεν ειναι ουσιαστικα χρησιμο. Το Glympse δεν το εχω δοκιμασει καν. To Google Search επισης καλο οπως επικοινωνει με το GPS του αυτοκινητου. Δεν ξερω τι θα μπορουσαν να βαλουν, αλλα ισως κατι πιο σχετικο με το οχημα οπως πχ κατι για offroad κλισεις κτλ ή performance..Υπαρχει potential αλλα μου φαινεται το αφηνουν ανεκμεταλευτο (οπως και στο Volvo On Call)
- Μιλοντας για Spotify (αν και ειναι 3rd party κι οχι θεμα Volvo), να υπηρχε η δυνατοτητα να κατεβαζεις τις λιστες για offline χρηση. Σε περιοχες χωρις καλο σημα ειναι εκνευριστικο να κανει buffering
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: XC60 (SPA) 2017-
Ωραιο!
Αλλα 21" στην Ελλαδα...???
19αρες θελω να βαλω και το σκευτομαι.
Συμφωνω για το αυτοματο, οτι πολλες φορες δεν ξερει τι ταχυτητα να βαλει.
Αυτος ειναι και ενας βασικος λογος που δεν τα θελω!
Βεβαια οπως ειπες, πιστευω οτι θα "διορθωθουν" με το Polestar.
Κατι πρεπει να φανει οτι κανουν και αυτοι!
Καλοταξιδο!
Υ.Γ. Ποτε θα τα "στησουμε"...?
Αλλα 21" στην Ελλαδα...???
19αρες θελω να βαλω και το σκευτομαι.
Συμφωνω για το αυτοματο, οτι πολλες φορες δεν ξερει τι ταχυτητα να βαλει.
Αυτος ειναι και ενας βασικος λογος που δεν τα θελω!
Βεβαια οπως ειπες, πιστευω οτι θα "διορθωθουν" με το Polestar.
Κατι πρεπει να φανει οτι κανουν και αυτοι!
Καλοταξιδο!
Υ.Γ. Ποτε θα τα "στησουμε"...?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: XC60 (SPA) 2017-
Αν και έχω το XC40 πολλά θέματα είναι κοινά. Συμφωνώ και επαυξάνω με το παρακάτω!
Υπάρχουν φορές π.χ. που θέλω να βγω από το αυτοκίνητο να πεταχτώ να πάρω κάτι από έξω, π.χ. περίπτερο, τράπεζα κλπ. και να επιστρέψω, ενώ στο αυτοκίνητο παραμένει η οικογένεια. Είναι εκνευριστικό να σβήνει το ράδιο με το που ανοίγω την πόρτα!
Επίσης κάτι ακόμα σχετικά με το navigation πέρα από την 3D αναπαράσταση που και εδώ στην Γερμανία δεν υποστηρίζεται παντού παρά μόνο σε μεγάλες πόλεις στο κέντρο, θα ήθελα να σε προειδοποιεί λίγο πιο έγκαιρα για το τι στροφή θα ακολουθήσει.
VolvoZeus έγραψε:- Να μην σβηνει το ραδιο οταν εχοντας σβησει την μηχανη, ανοιγει η πορτα του οδηγου. Οκ γυριζεις το περιστροφικο κουμπι εκκινησης χωρις να πατας το φρενο και παει στη θεση ΙΙ οπου μενει ανοιχτο, αλλα ισως θα μπορουσε να σβηνει οταν φευγει και το κλειδι απο το αυτοκινητο, ή οταν κλειδωνει..
Υπάρχουν φορές π.χ. που θέλω να βγω από το αυτοκίνητο να πεταχτώ να πάρω κάτι από έξω, π.χ. περίπτερο, τράπεζα κλπ. και να επιστρέψω, ενώ στο αυτοκίνητο παραμένει η οικογένεια. Είναι εκνευριστικό να σβήνει το ράδιο με το που ανοίγω την πόρτα!
Επίσης κάτι ακόμα σχετικά με το navigation πέρα από την 3D αναπαράσταση που και εδώ στην Γερμανία δεν υποστηρίζεται παντού παρά μόνο σε μεγάλες πόλεις στο κέντρο, θα ήθελα να σε προειδοποιεί λίγο πιο έγκαιρα για το τι στροφή θα ακολουθήσει.
Re: XC60 (SPA) 2017-
Thanosgr έγραψε:Ωραιο!
Αλλα 21" στην Ελλαδα...???
19αρες θελω να βαλω και το σκευτομαι.
Συμφωνω για το αυτοματο, οτι πολλες φορες δεν ξερει τι ταχυτητα να βαλει.
Αυτος ειναι και ενας βασικος λογος που δεν τα θελω!
Βεβαια οπως ειπες, πιστευω οτι θα "διορθωθουν" με το Polestar.
Κατι πρεπει να φανει οτι κανουν και αυτοι!
Καλοταξιδο!
Ευχαριστω!
Το μεγεθος της ζαντας δεν λεει τιποτα απο μονο του. Το συγκεκριμενο πατωμα (αναρτησεις) ειναι σχεδιασμενο για να σηκωσει μεχρι 22". Μαλιστα αν δεις απο τα παρακατω σχεδια για την CMA του XC40 με βαση τη συνολικη διαμετρο ξεκινουν και στο σεταπ βγαζουν διαστασεις..
Μεγιστο για χαμηλο οχημα (S/V40)..
Μεγιστο για SUV..
Αντιστοιχα νουμερα για τη φθηνη εκδοση του ιδιου πατωματος με πισω αξονα αντι για πολλαπλων (δεν θα το δουμε σε Volvo λογικα)..
Και διαστασεις για τυπου V40CC οχημα..
Στην πραξη με τις 21" δεν υπαρχει θεμα, ουτε κοπανηματα εχει, ουτε κραδασμους, ισοπεδωνει τα παντα! Το S40 μου με την σπορ αναρτηση και τις 17" ηταν χειροτερο...
Thanosgr έγραψε:Υ.Γ. Ποτε θα τα "στησουμε"...?
Οποτε θες...
click έγραψε:Επίσης κάτι ακόμα σχετικά με το navigation πέρα από την 3D αναπαράσταση που και εδώ στην Γερμανία δεν υποστηρίζεται παντού παρά μόνο σε μεγάλες πόλεις στο κέντρο, θα ήθελα να σε προειδοποιεί λίγο πιο έγκαιρα για το τι στροφή θα ακολουθήσει.
Τωρα που λες αυτο...θα ηταν χρησιμο επισης να ρυθμιζεις και την κλιμακα του χαρτη στο καντραν του οδηγου..δεν ειναι σαφες σε τι κλιμακα ειναι.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: XC60 (SPA) 2017-
Το θεμα με τις ζαντες ειναι στο προφιλ του ελαστικου.
Το αμαξι εχει δυνατοτητες, οι καροδρομοι που κυκλοφορουμε?
Και δεν ειναι οτι θα παρεις παραμασχαλα το λαστιχο, μην παρεις και την ζαντα...
Και αναλογα με την ταχυτητα μην παρεις και την πισω μαζι...
Οσο για το "θεμα μας", αρχισαν και κυκλοφορουν νεα XC60!
Καπου θα πετυχω κανενα, και θα σε ενημερωσω
Το αμαξι εχει δυνατοτητες, οι καροδρομοι που κυκλοφορουμε?
Και δεν ειναι οτι θα παρεις παραμασχαλα το λαστιχο, μην παρεις και την ζαντα...
Και αναλογα με την ταχυτητα μην παρεις και την πισω μαζι...
Οσο για το "θεμα μας", αρχισαν και κυκλοφορουν νεα XC60!
Καπου θα πετυχω κανενα, και θα σε ενημερωσω
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: XC60 (SPA) 2017-
Στο S40 είχα 205/50-17. Το πλαϊνό ειναι ακριβώς το ίδιο με το 255/40-21 του XC60...
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)
Re: XC60 (SPA) 2017-
Εγώ μετά από 11 μήνες συμβίωσης και 49000km - ναι 49000- συνυπογράφω όσα είπε ο φίλος πιο πάνω.
έχω να προσθέσω ότι μου αρέσει
- Η αερανάρτηση που απλά κάνει διαφορετικό το αμαξι. δεν γέρνει δεν μεταφερει βαρος το φρενάρισμα πανικού,
- το media server with digital tv το οποίο μου κρατά συντροφια στα ταξίδια
-το park pilot assist - αν και αργό αλλά σου παρκαρει το αυτοκινητο στον πόντο.
η 360 καμερα που απλά τα βλέπεις όλα
το ότι δεν με κουράζει καθόλου στο ταξιδι
Θα ήθελα ελληνικές φωνητικές εντολές, περισσότερες εφαρμογές.
έχω να προσθέσω ότι μου αρέσει
- Η αερανάρτηση που απλά κάνει διαφορετικό το αμαξι. δεν γέρνει δεν μεταφερει βαρος το φρενάρισμα πανικού,
- το media server with digital tv το οποίο μου κρατά συντροφια στα ταξίδια
-το park pilot assist - αν και αργό αλλά σου παρκαρει το αυτοκινητο στον πόντο.
η 360 καμερα που απλά τα βλέπεις όλα
το ότι δεν με κουράζει καθόλου στο ταξιδι
Θα ήθελα ελληνικές φωνητικές εντολές, περισσότερες εφαρμογές.
XC60 MY2018 D5 AWD, Inscription, Denim Blue
Re: XC60 (SPA) 2017-
Εκδόσεις Polestar Engineered για τα Volvo XC60 και V60!!!
https://www.protothema.gr/car-and-speed ... 0-kai-v60/
https://www.protothema.gr/car-and-speed ... 0-kai-v60/
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: XC60 (SPA) 2017-
.....και να ύστερα από 1,5 χρόνο συμβίωσης με το XC60 MY18 D5, και 82000χμ, ο κινητηρας απεβίωσε......
Ήμουν στην εθνική με 130 και ξαφνικά είχα απώλεια ισχυος, και άναψε σήμα στην οθόνη με μια χελώνα και οτι το αυτοκινητο μπήκε σε safe mode. Εκανα στην ακρη, καλεσα volvo εστειλαν γερανο και στο συνεργειο.
Παρατηρησα επίσης ότι στην προσπάθεια μου να πατησω γκαζι είδα από πίσω ντουμανι μπλε καπνο (άκαυτο πετρέλαιο)
Ύστερα από μια βδομαδα δοκιμων και μετρησεων ήρθε η διάγνωση... απώλεια πιέσεων στις βαλβιδες σε δυο κυλίνδρους αλλά και πρόβλημα στο σωμα του κινητήρα.
Ετσι τωρα προχωρούμε σε αντικατάσταση ολόκληρου του μοτερ με καινούργιο. Η μόνη λογική εξήγηση ειναι αστοχία υλικού. Ευτυχώς καλύπτεται από εγγυηση. Το ασχημο ειναι οτι θα κάνει πάνω από μήνα μεχρι να κατασκευαστεί (δεν υπαρχει stock) και να τοποθετηθει.
Να πω την αλήθεια παρακαλούσα να μην ειναι μονο το καπακι αλλα να βρεθει προβλημα και πιο κάτω, και να αλλαξουμε το μοτερ, παρα να επισκευαστεί το καπάκι μονο.
Εχει κανεις ακούσει τιποτα για το μοτερ αυτό. Υπάρχει από το 2016 και δεν βρίσκω κάτι σχετικό στο δίκτυο
Ευχαριστώ
Ήμουν στην εθνική με 130 και ξαφνικά είχα απώλεια ισχυος, και άναψε σήμα στην οθόνη με μια χελώνα και οτι το αυτοκινητο μπήκε σε safe mode. Εκανα στην ακρη, καλεσα volvo εστειλαν γερανο και στο συνεργειο.
Παρατηρησα επίσης ότι στην προσπάθεια μου να πατησω γκαζι είδα από πίσω ντουμανι μπλε καπνο (άκαυτο πετρέλαιο)
Ύστερα από μια βδομαδα δοκιμων και μετρησεων ήρθε η διάγνωση... απώλεια πιέσεων στις βαλβιδες σε δυο κυλίνδρους αλλά και πρόβλημα στο σωμα του κινητήρα.
Ετσι τωρα προχωρούμε σε αντικατάσταση ολόκληρου του μοτερ με καινούργιο. Η μόνη λογική εξήγηση ειναι αστοχία υλικού. Ευτυχώς καλύπτεται από εγγυηση. Το ασχημο ειναι οτι θα κάνει πάνω από μήνα μεχρι να κατασκευαστεί (δεν υπαρχει stock) και να τοποθετηθει.
Να πω την αλήθεια παρακαλούσα να μην ειναι μονο το καπακι αλλα να βρεθει προβλημα και πιο κάτω, και να αλλαξουμε το μοτερ, παρα να επισκευαστεί το καπάκι μονο.
Εχει κανεις ακούσει τιποτα για το μοτερ αυτό. Υπάρχει από το 2016 και δεν βρίσκω κάτι σχετικό στο δίκτυο
Ευχαριστώ
XC60 MY2018 D5 AWD, Inscription, Denim Blue
Re: XC60 (SPA) 2017-
Δεν εχω δει κατι σε καπιο φορουμ...
Πιο καλα οπως λες και εσυ που θα αλλαχτει ολο!
82.000χλμ σε 1.5 χρονια...???
Και λεω οτι κανω και εγω χλμ
Αυτοκινητο αντικαταστασεις δωσανε?
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: XC60 (SPA) 2017-
Μενω επαρχια δουλευω αθηνα. Καθε μερα 200χμ.
Φυσικα μου δωσανε αυτοκινητο.
Καντεμια. Δεν εχω δει πουθενα κατι αντιστοιχο με αυτο το μοτερ.
Ξερει κανενας αν ερχεται το μοτερ ετοιμο με την καλωδιωση του ή εχεται μονο το σωμα με την κεφαλη;
Φυσικα μου δωσανε αυτοκινητο.
Καντεμια. Δεν εχω δει πουθενα κατι αντιστοιχο με αυτο το μοτερ.
Ξερει κανενας αν ερχεται το μοτερ ετοιμο με την καλωδιωση του ή εχεται μονο το σωμα με την κεφαλη;
XC60 MY2018 D5 AWD, Inscription, Denim Blue
Re: XC60 (SPA) 2017-
Μονο το "μεταλο" και τιποτα αλλο, εννοειτε με ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου.
Εισαγωγη, εξαγωγη, τουρμπινες, μπεκ - αντλια υψηλης κ.τ.λ. απο τον παλιο.
Στην θεση σου, και εφοσον το αμαξι ειναι ιδιοκτητο και οχι leasing, θα επερνα μπεκ, αντλια υψηλης και τουρμπινες και θα τα πηγαινα για ελεγχο σε Bosch diesel service!
Αν μη τι αλλο να μπουν τα μπεκ στο ιδικο μηχανημα για καθαρισμο και ελεγχο.
Κριμα να την "φαει" ο νεος κινητηρας απο μπεκ που την "ακουσε" απο τα "καλα πετρελαια" που εχουμε...
Εισαγωγη, εξαγωγη, τουρμπινες, μπεκ - αντλια υψηλης κ.τ.λ. απο τον παλιο.
Στην θεση σου, και εφοσον το αμαξι ειναι ιδιοκτητο και οχι leasing, θα επερνα μπεκ, αντλια υψηλης και τουρμπινες και θα τα πηγαινα για ελεγχο σε Bosch diesel service!
Αν μη τι αλλο να μπουν τα μπεκ στο ιδικο μηχανημα για καθαρισμο και ελεγχο.
Κριμα να την "φαει" ο νεος κινητηρας απο μπεκ που την "ακουσε" απο τα "καλα πετρελαια" που εχουμε...
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: XC60 (SPA) 2017-
Νομικα σε ποιες περιπτωσεις δικαιουται καποιος να ζητησει αντικατασταση του αυτοκινητου με καινουργιο; Ουσιαστικα να ζητησει υπαναχωρηση της συμβασης λογω ελαττωματικου μοτερ και ποιος ξερει τι αλλο θα βγαλει.
Νομικα προβλεπεται
Νομικα προβλεπεται
Τελευταία επεξεργασία από umf σε 02 Αύγ 2019, 21:42, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
XC60 MY2018 D5 AWD, Inscription, Denim Blue
Re: XC60 (SPA) 2017-
Επισης απο την πρωτη μερα βαζω μονο power diesel shell. Ουτε ml δεν εχει μπει αλλο. Και παντα απο τα οδια πρατηρια. Δυο στην αθηνα και ενα στην πολη μου
XC60 MY2018 D5 AWD, Inscription, Denim Blue
Re: XC60 (SPA) 2017-
Χωρις να ειμαι σιγουρος, υπαναχωρηση πωλησης εχεις τους πρωτους 1-2 μηνες...
Καλα κανεις και βαζεις μονο απο συγκεκριμενα πρατηρια,.
Δυστυχως ομως ολα ειναι απο ελληνικα πετρελαια...
Στην ουσια "ολα σε ενα καζανι βραζουν", στην κυριολεξια.
Καλα κανεις και βαζεις μονο απο συγκεκριμενα πρατηρια,.
Δυστυχως ομως ολα ειναι απο ελληνικα πετρελαια...
Στην ουσια "ολα σε ενα καζανι βραζουν", στην κυριολεξια.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες
Re: XC60 (SPA) 2017-
Φιλος μου νομικος μου ειπε οτι υπαναχωρηση μπορεις να ζητησεις μονο αν αρνηθει το εργοστασιο Την αντικατάσταση του κινητήρα . Κάτι τέτοιο όμως δεν υπαρχει.
Επισης σε ξενα φορουμ λενε οτι ο κινητηρας ερχεται ολοκληρωμενος, δηλαδη μπεκ αντλια υψηλης και τουρμπινες. Μονο πολλαπλη μενει η παλια. Ερχεται πακετο και με την καλωδιωση της. Μπαινει στις βασεις και ετοιμο.
Θα δουμε. μου είπαν δίδεται εντολή παραγωγής κινητήρα χωρίς αυτος ναπαντρευτει με αμαξωμα. Θα δουμε, το ερωτημα ειναι ποτε θα παρει σειρα παραγωγης.
Επισης σε ξενα φορουμ λενε οτι ο κινητηρας ερχεται ολοκληρωμενος, δηλαδη μπεκ αντλια υψηλης και τουρμπινες. Μονο πολλαπλη μενει η παλια. Ερχεται πακετο και με την καλωδιωση της. Μπαινει στις βασεις και ετοιμο.
Θα δουμε. μου είπαν δίδεται εντολή παραγωγής κινητήρα χωρίς αυτος ναπαντρευτει με αμαξωμα. Θα δουμε, το ερωτημα ειναι ποτε θα παρει σειρα παραγωγης.
XC60 MY2018 D5 AWD, Inscription, Denim Blue
-
- D2
- Δημοσιεύσεις: 386
- Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 16:08
- Τοποθεσία: Athens
Re: XC60 (SPA) 2017-
H VOLVO ανακαλει 750.000 αμαξια (V90, S90, V60, XC60, XC40 and XC90) κατασκευασμενα μετα τις 21/01/19 λογω αστοχιας στο συστημα αυτοματου φρεναρισματος......
https://www.autocar.co.uk/car-news/indu ... king-fault
https://www.autocar.co.uk/car-news/indu ... king-fault
V40CC Plus Edition T3 ΜΥ18
-
- T2
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: 03 Μάιος 2020, 11:44
Re: XC60 (SPA) 2017-
Φίλε μου...πράγματι ανακαλούνται τα αυτοκίνητα αλλά όσα έχουν παραχθεί ΜΕΧΡΙ τον Απρίλιο του 19 όχι μετά τον Απρίλιο του 19....( since April 2019)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 54 επισκέπτες