Έβγαινε σε 2 εκδόσεις TR S και TR L για κίνηση στην πόλη και στην επαρχία αντίστοιχα, χρησιμοποιώντας έναν 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα 55 ίππων (τον ίδιο με της σειράς PV650) . Το 1934, το αυτοκίνητο εγκατέλειψε το ξύλινο πάτωμα για ένα πιο μοντέρνο χαλύβδινο, ο κυβισμός ανέβηκε κατά 300κ.εκ. με συνολική απόδοση 65 ίππους, ενώ και το μεταξόνιό του μεγάλωσε κατά 15cm ακόμα.
Τέλος, το 1935 το μοντέλο μετονομάστηκε σε TR700 οπότε και αναβαθμίστηκε για τελευταία φορά με τη χωρητικότητα του κινητήρα να ανεβαίνει στα 3,7 λίτρα και την απόδοση στους 86 ίππους για να αντικατασταθεί οριστικά από τη σειρά PV800 το 1937. Συνολικά παράχθηκαν μόλις 1781 κομμάτια, καθιστώντας το ιδιαίτερα σπάνιο αλλά και διάσημο για την αντοχή του στη σκληρή χρήση.


Εδώ και τα σχετικά link
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_TR670_Series
http://www.volvocars.com/intl/top/commu ... odels.aspx
http://www.volvoclub.org.uk/history/tr701-4.shtml