Το Απριλιο του 1929 παρουσιαζεται το 6κυλινδρο PV651. Το PV προερχετε απο την συντομογραφια του PersonVagnar, το οποιο στα Σουηδικα σημαινει αυτοκινητο και το 651 σημαινει 6κυλινδρο, 5θεσιο 1η εκδοση!
Το μοντελο ηταν μακρυτερο, φαρδυτερο και ειχε ανθεκτικοτερο πλασιο σε σχεση με το Jacob. Ο 3λιτρος, 6κυλινδρος εν σειρα κινητηρας παραγει 55hp. Το αποδοτικοτερο μοτερ του το κατεστησε δημοφηλες ειδικα ως ταξι, μια αγορα στην οποια η Volvo ηθελε να διεισδυσει. Σε ολες του τις εκδοσεις ειχε στανταρ φρενα σε καθε τροχο ειτε μηχανικα (PV651) ειτε υδραυλικα (PV652).
Μεσα στο 1928, πουληθηκαν 1383 οχηματα, εκ των οποιων 27 εξηχθησαν. Ηταν και η πρωτη χρονια οπου η εταιρεια ειχε κερδος.
Την ιδια χρονια εμφανιζετε και το πρωτο περιοδικο ιδιοκτητων Volvo με την ονομασια Ratten (τιμονι).
