Ορμώμενος από τον ενθουσιασμό του Jim για τα νέα του ελαστικά Azenis FK510 και το ότι και ο Θάνος τα έχει ήδη φορέσει σε έκδοση SUV έψαξα να τα γνωρίσω.
Πρέπει να θυμίσω πως, η όποια αλλαγή φθαρμένων ελαστικών με νέα μας ενθουσιάζει, γιατί είναι εντυπωσιακή η διαφορά υπέρ των νέων ακόμα και αν αυτά δεν είναι η κορυφή κάποιας κατηγορίας.
Η πρώτη δοκιμή είναι από το Auto Motor und Sport και η δεύτερη από την ADAC.
1Α.
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm1Β. (
https://www.auto-motor-und-sport.de/ver ... telklasse/)
2.
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t ... 25-40-r18/Στη δοκιμή καλοκαιρινών ελαστικών UHP της ADAC (με αυτοκίνητο ένα Golf GTi) βλέπουμε νικητή το PC6, αλλά αν παρατηρήσουμε προσεκτικότερα την ανάλυση του κάθε ελαστικού θα δούμε ότι οι Γερμαναράδες πάλι ευλογούν τα γένια τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το PC6 δεν ανήκει στα κορυφαία.
Κάθε δοκιμή ελαστικών στοχεύει σε κάτι που η αγορά θέλει ή τέλος πάντων σε αυτό που οι εταιρείες κατευθύνουν την αγορά να θέλει…
Αυτό δεν σημαίνει ότι εκτός των πρωταγωνιστών, τα υπόλοιπα ελαστικά είναι επικίνδυνα. Αντιθέτως βλέπουμε ότι σε αρκετές περιπτώσεις είναι ισάξια ή και καλύτερα των πρωταγωνιστών.
Από εκεί και μετά ο καθένας από εμάς βάζει τα δικά του θέλω-μπορώ και η επιλογή είναι υποκειμενική.
Κραυγαλέα περίπτωση η δωδέκατη θέση του εκπληκτικού P-Zero που το κατατάσσουν εκεί γιατί έχει μεγάλη αντίσταση κύλισης δηλαδή κατανάλωση καυσίμου και φθείρετε γρήγορα.
Από τα υπόλοιπα φθηνά τιμολογιακά ελαστικά ξεχωρίζω το φθηνότερο αλλά όχι χειρότερο Sava Intensa UHP 2.
Πρέπει όμως να συμμεριστώ τη χαρά του Jim να του ευχηθώ καλοφόρετα με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Γιατί τελικά το καλύτερο είναι αυτό που σε ικανοποιεί!